Postad 12 March 2008 - 07:00
Drar upp en gammal träd nu när den är lite mer aktuell kanske. Verkar helt klart vara en intressant pryl
Har bara lekt runt lite med deras mixprogram än så länge så jag kan väl inte uttala mig om produkten nått men det kanske är någon annan som kan det?
Lite dyr kanske?
Lite dyr kanske?
Redigerat av ChoAtic, 12 March 2008 - 07:01.
Postad 12 March 2008 - 15:57
Måste ändå säga att jag tycker att det är konstigt att folk inte drägglat över den här produkten... även om det kanske finns andra liknande kan de ju inte vara lika läckra som en Pacemaker?!
Skärpning ffs. Dräggla mera.
Redigerat av shuriken, 12 March 2008 - 15:57.
Postad 13 March 2008 - 07:01
Måste ändå säga att jag tycker att det är konstigt att folk inte drägglat över den här produkten... även om det kanske finns andra liknande kan de ju inte vara lika läckra som en Pacemaker?!
Precis vad jag tänkte också!
Postad 25 May 2008 - 16:04
Drar upp en gammal tråd.
Men det finns ingen marknad för nåt sånt här. den riktar sig till dom som vill bli dj till liten summa men inte en chans att jag skulle orka köra en hel kväll på en sån här grejj. tacka vet jag cd-skivor
Men det finns ingen marknad för nåt sånt här. den riktar sig till dom som vill bli dj till liten summa men inte en chans att jag skulle orka köra en hel kväll på en sån här grejj. tacka vet jag cd-skivor
Postad 29 May 2008 - 14:03
jag är grymt sugen på en, men de kostar ju lite också. Måhända att det blir en framåt hösten kanske. M3 har föresten testat Pacemaker på deras hemsida för de som vill veta mer om denna DJ-pryl.
Postad 20 March 2009 - 15:45
En polare som fick den i present. Efter ett par dagar fick jag ett SMS som sade "tack för värdens bästa födelsedagspresent. Jag har mixat sönder mina tummar". Så den gick hem hos honom i alla fall...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?