Stora problem med PSN!
380 svar till detta ämne
Postad 31 August 2007 - 05:59
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Hej!
Jag har postat i en annan tråd förut där problemet var att jag inte kunde få kontakt med internet överhuvudtaget med min PS3:a, det gör jag nu men jag har stora problem med PSN, speciellt att spela online. Jag kan ta problemet från början.
Köpte PS3:an på releasedagen och kopplade upp mig trådlöst till min Netgear WGT624 v3 och det funkade helt fantastiskt att spela R:FoM online. Då hade jag en lokal internetleverantör som heter Bitnet. Sen för två månader sen så blev dom uppköpta av Bahnhof och då brakade ****t löst. Först fungerade ingenting, varken två datorer eller PS3:an, kabel eller trådlöst, spelade ingen roll. Under den perioden nollställde jag routern för jag trodde kanske att det va det som var problemet men efter några samtal till deras support så kommer det fram att det är deras fel och att det va nån "delare" i mitt hus som var trasigt.
Sen kom jag in på internet överallt och även på PSN men det nu det intressanta kommer, att spela online funkar helt plötsligt katastrofalt. Jag kanske får göra upp till 20 försök på R:FoM för att komma in i lobbyn ens, och väl inne så kan jag spela nån enstaka match innan anslutningen till spelet dör. Blev förbannad och la ner spelet ett tag och har nu köpt och installerat Warhawk och efter 12 timmars försök har jag inte fått spela EN ENDA match!?!?!?! alltså jag kommer inte in eller kan inte skapa en match. fyfan vad jag gråter blod över det här, är helt desperat nu, vet inte vart jag ska ta mig till. Jag är fortfarande inloggad i PSN och jag har tillgång till mina vänner men i spelet Warhawk så kommer det upp meddelande som typ "Nätverkstimeout" och "Kontrollera din nätverksanslutning och försök igen." Vet inte vart problemet kan sitta, om det sitter hos Bahnhof eller om jag har gjort nån dum ändring när jag nollställde routern.
Snälla, fräls mig någon!
Postad 31 August 2007 - 06:12
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Låter som om du har problem med att öppna portar i din router, har du möjlighet att köra UPnP i routern så kryssa för det i routerns lokala hemsida (jag kör Belkin å så funkar min) eller om din router har ett program som man kan ställa in allt i.
Kör du med statisk IP-adress i routern och dina övriga datorer/PS3 har dynamiska?
Postad 31 August 2007 - 08:09
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Jag har möjlighet att köra UPnP och den rutan är ikryssad, sen finns det två värden man kan fylla i men jag tror inte att det har med saken att göra, dom värdena är iaf "Advertisement Period" (30) och "Advertisement Time To Live" (4).
Vad det gäller portar så hade jag inge särskilda portar öppna när den fungerade från början. Men i vilket fall så har jag öppnat alla portar som nämnts i vissa forum, men jag kanske har missat nån port?
Om du menar att det är EN adress till routern ut mot internet och sedan att routern ger adresser typ 192.168.1.2 och liknande till utrustning som är kopplad mot routern så är det så det är.
Tack för att du tar dig tid att hjälpa mig.
Postad 31 August 2007 - 08:17
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Kan vara att ditt nät har dålig peering till USA så därför funkar det uselt. Spelet är väl inte släppt i Europa än? Kolla på www.portforward.com om du missat ngn port eller så.
Postad 31 August 2007 - 08:22
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Warhawk tog jag hem från PSN igår och spelet är helt på svenska, men måste man gå via amerikanska servrar när man lirar det? Men frågan är fortfarande varför R:FoM först fungerat fantastiskt bra och sedan nu funkar katastrofalt? Övrigt kan väl tilläggas att det är samma cirkus även med Calling All Cars...
Postad 31 August 2007 - 10:11
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Ett hett tips är att prova spela spel online på din PC. Funkar det kan du iaf utesluta att problemet är hos din internetleverantör.
Postad 31 August 2007 - 13:04
Unregistered87c3dd8f
-
Unregistered87c3dd8f
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Tjena.
Har själv samma problem och har oturligt nog också Bahnhof. Har testat att koppla bort routern helt och hållet (har lan-tjänst) men det hjälpte inte det minsta. På PC funkar spel utmärkt, likaså på 360. Men just kontakten till PSN verkar vara helt åt ****. Skumma är att Motorstorm funkar utan problem (eller så har jag haft extrem tur dom gånger jag testat det), men Resistance och Warhawk går ej. Får bara upp en ruta där det står samma sak som hos dig, Octawio. Problemet kan omöjligen ligga någon annanstans än hos Bahnhof.
Har mailat Bahnhof 2 ggr och inväntar fortfarande svar. Blir till att ringa dom efter helgen om dom inte svarat.
Postad 31 August 2007 - 13:18
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Kör ni med wlan? Det funkar tydligen ganska ruttet i de flesta fall. Prova isf med kabel och se om det funkar bättre.
Postad 31 August 2007 - 13:24
Unregistered87c3dd8f
-
Unregistered87c3dd8f
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Som sagt, jag kör inte ens med en router och får ändå samma problem. Körde trådlöst först, men bytte sedan till kabel för att sist koppla bort routern helt
Redigerat av Unregistered87c3dd8f, 31 August 2007 - 13:33.
Postad 31 August 2007 - 13:45
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
jag har problem med min dator.När man ska ladda hem filer eller titta på en filmsnutt på youtube så slutar den buffra så man kan bara titta lite grann på filmsnutten.Varför är det så?
Postad 31 August 2007 - 15:42
FELLO
-
FELLO
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Hej!
Jag har exakt samma problem som er med online spelandet warhawk, det fungerar inte alls. Jag har provat med kabel och trådlöst. Har comhem, men att ladda ner saker på psn fungerar utmärkt.
Redigerat av FELLO, 31 August 2007 - 15:43.
Postad 31 August 2007 - 16:22
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
PlayStation Network TCP: 80,443,5223 UDP: 3478-3479,3658
Forwarda på
Postad 31 August 2007 - 16:34
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Dom portar som jag tidigare nämnde att jag öppnat är inte alls samma som radiozo anger. Ska prova dom här portarna...
Postad 31 August 2007 - 16:41
Unregistered87c3dd8f
-
Unregistered87c3dd8f
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Det hjälper inte att öppna dom portarna, har redan testat
Postad 31 August 2007 - 16:44
Swebreeze
-
Swebreeze
-
Lärjunge
-
-
250 inlägg
Warhawk servrarna genomgår en uppdatering idag och ligger nere.
Bara så att ni inte sitter och bli förbannad på era routrar osv.
Postad 31 August 2007 - 16:44
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Märkte det nu, snart kommer tårarna... Provat Resistance nu också, det trevliga meddelandet "Network connection failed. Disconnecting from network" kommer upp innan man ska acceptera det där "avtalet". Även i Calling All Cars också.
Det MÅSTE vara nå fel hos Bahnhof, men dom säger att dom inte har ändrat någonting sen dom tog över nätet, vad kan det då vara för fel? Det här måste undersökas djupare...
Redigerat av Octawio, 31 August 2007 - 17:06.
Postad 31 August 2007 - 17:51
Unregistered87c3dd8f
-
Unregistered87c3dd8f
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Märkte det nu, snart kommer tårarna... Provat Resistance nu också, det trevliga meddelandet "Network connection failed. Disconnecting from network" kommer upp innan man ska acceptera det där "avtalet". Även i Calling All Cars också.
Det MÅSTE vara nå fel hos Bahnhof, men dom säger att dom inte har ändrat någonting sen dom tog över nätet, vad kan det då vara för fel? Det här måste undersökas djupare...
<{POST_SNAPBACK}>
Eftersom man får timeout hela tiden borde ju pingtiden mot PSN inte vara den bästa. Så Bahnhof har väl dålig bandbredd eller nåt annat problem mot deras server.
Postad 31 August 2007 - 18:39
FELLO
-
FELLO
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Provade warhawk nyss och det fungerade för mig.
Postad 01 September 2007 - 12:16
NumeroUno
-
NumeroUno
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Som jag skrivit i andra forum, har bahnhof och samma problem så det är hos bahnhof felet ligger. Nu får vi väl bara tjata tills något händer.
Postad 01 September 2007 - 12:41
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Måste vara så, jag har fläskat iväg några mail till Playstation Support och Bahnhof support. Jag har också fått kontakt med flera i andra forum som har identiskt problem. En hade ringt Bahnhof och där sa dom att problemet lät egendomligt men om vi kunde leta reda på ip till PSN så kanske dom kan göra nått. Så, är det någon här osm vet IP till PSN?
Har nu ringt Bahnhof och dom sa likadant till mig, jag måste få fram IP till deras server, sen skulle jag köra "tracert" i cmd. Men alla spel som man spelar online mot, kan dom ha en gemensam server, eller är det olika? Är det olika så är det jobbigt...
Redigerat av Octawio, 01 September 2007 - 12:48.
Postad 01 September 2007 - 16:15
Unregistered87c3dd8f
-
Unregistered87c3dd8f
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Kollade loggarna i min router när jag startade Online i warhawk. Fick fram dessa ipnummer: 82.96.58.25 - feu01.ps3.update.playstation.net. Den funkar fint att pinga. 81.19.104.61 - static-resource.np.community.playstation.net. Går bra att pinga också. 160.33.37.225 - download-prod.online.scea.com. Får inget svar när man pingar denna. Körde en tracert och fick fram en massa text som inte säger mig så jättemycket mer än att det blir timeout eller pingtider på över 2000ms hela tiden. Finns säkert fler ip-nummer som är kopplade till PSN, men fick inte fram mer än dessa då jag aldrig kom längre än till fönstret där man godkänner avtalet i Warhawk.
Postad 01 September 2007 - 19:41
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Hmm, intressant. Får ta kontakt med Bahnhof imorgon så får dom kolla hur det ser ut. Men det måste finnas nån central server eller något liknande som alla online-spel går igenom för att det är inte ett endaste spel fungerar online, eller är jag ute och cyklar?
Postad 01 September 2007 - 23:28
Unregistered87c3dd8f
-
Unregistered87c3dd8f
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Tänkte ringa Bahnhof jag också, men det får bli först på måndag. Lika bra att så många som möjligt tjatar så dom får tummen ur
Ingen aning om det finns någon server alla spel går igenom. Hann bara testa Warhawk innan jag skulle dra till jobbet. Men det känns ju som att download-prod.online.scea.com är något liknande. SCEA är väl Sony Computer Entertainment America? Även om det inte är det så har fortfarande Bahnhof problem att kontakta den servern och lyckas dom lösa det är det nog inga större problem att fixa kontakten med resten av servrarna. Men det är endast vad jag tror, kan ju vara helt ute och cykla
Postad 02 September 2007 - 08:15
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Jag har nu också kört tracert på dom adresser som du hittat. Bifogar en bild så är det lättare att se vad som kommer fram. Iaf så verkar jag inte heller få någon kontakt med den tredje servern. Men jag funderar på varför det står "Begäran gjorde timeout"? Låter inte så bra... » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Tracert.jpg 104.74K
2 Antal nerladdningar
Redigerat av Octawio, 02 September 2007 - 08:15.
Postad 02 September 2007 - 08:36
dabman
-
dabman
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Jag har nu också kört tracert på dom adresser som du hittat. Bifogar en bild så är det lättare att se vad som kommer fram. Iaf så verkar jag inte heller få någon kontakt med den tredje servern. Men jag funderar på varför det står "Begäran gjorde timeout"? Låter inte så bra...
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Tracert.jpg 104.74K
2 Antal nerladdningar
<{POST_SNAPBACK}>
Det ser inte bra ut. Massa timeouts, klart att den blir galen och inte får kontakt. Så här ser det ut hos mig: » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
cmd1.JPG 160.28K
55 Antal nerladdningar
Redigerat av dabman, 02 September 2007 - 08:45.
Postad 02 September 2007 - 10:28
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Det här var väldigt intressant, kan det ha att göra med att körde med router när jag körde tracert? Det borde väl inte spela nån roll?
Postad 02 September 2007 - 10:31
LeTheMan
-
LeTheMan
-
Beroende
-
-
1014 inlägg
Jag hade liknande problem och det berodde på tele2 i mitt fall. Så jag hoppas Banhof fixar detta...fort! Själv fick man vänta ett tag.
Postad 02 September 2007 - 12:46
Unregistered87c3dd8f
-
Unregistered87c3dd8f
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Det här var väldigt intressant, kan det ha att göra med att körde med router när jag körde tracert? Det borde väl inte spela nån roll?
<{POST_SNAPBACK}>
Nej det ska inte spela någon roll. Du fick ju kontakt med dom andra servrarna. Körde själv utan router och fick samma problem så. Timeout beror för övrigt på att du inte får någon kontakt med servern. Signalerna som skickas står och tickar ett tag men när dom aldrig kommer fram helt så blir det timeout.
Postad 02 September 2007 - 13:47
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Men varför skiljer det så mycket mellan min och dabmans sökning? I alla tre sökningarna? Om nu det va så att jag fick kontakt med dom två första servrarna...
Redigerat av Octawio, 02 September 2007 - 13:48.
Postad 02 September 2007 - 15:57
Unregistered87c3dd8f
-
Unregistered87c3dd8f
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Beror troligtvis på att dabman inte har Bahnhof.
Postad 02 September 2007 - 17:31
jimlarsson
-
jimlarsson
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Jag har samma problem, kör med en netgear 624 mot bahnhof 100/10. Varken Warhawk eller Calling all cars funkar för mig. Surt att det inte funkar. Hoppas det kommer en lösning snart. Har provat både med trådlöst och med sladd direkt mot routern.
Postad 02 September 2007 - 17:58
jimlarsson
-
jimlarsson
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Provade att köra PS3an rakt in i väggen nu. Ingen router alltså. Men det gick inte för det. Då kan man ju utesluta fel på routern. Men en sak ja la märke till när jag ändrade inställningarna i PS3an var att det gick hur snabbt som helst att testa "Internet-anslutning". Men när den går ner till nästa steg och kör test mot "PLAYSTATIONNetwork" så tar det mycket längre tid. Förresten så tar det ju rätt lång tid att logga in på PSN överhuvudtaget. Testa att köra ett test av internet-anslutningen på PS3:an så får ni se vad jag menar. HAde varit bra om någon som inte har Bahnhof kunde testa det också för att se hur snabbt det går mot PSN (PLAYSTATIONNetwork). Verkar alltså som om felet ligger hos bahnhof, eller är det någon som har bahnhof som får det till att funka? Får bahnhof inte rätt på detta snart så är det bara att dra in kosumentombudsmannen.
Redigerat av jimlarsson, 02 September 2007 - 18:10.
Postad 02 September 2007 - 18:17
jimlarsson
-
jimlarsson
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Klarade att gå online på warhawk nu (efter många försök). Jag kommer dock inte längre än till serverlistan. Kan inte logga in på någon server. Men jag kom ju inte så här långt innan. Kanske bara en tillfällighet. MEn allting går ju fruktansvärt segt. Hade ju varit kul om man kunde spela också. Har nog bara en förklaring till detta. Bahnhof har en fruktansvärt seg uppkoppling mot PlaystationNetwork. Detta måste de fixa direkt.
Postad 02 September 2007 - 19:22
dabman
-
dabman
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Exakt jag har ComHem, dessutom sitter jag också bakom en router (trådlös dessutom) så det spelar ingen roll.
Era problem är eran ISP! Så hagla på med tjat på Bahnhof, det är deras problem!
Lycka till!
Postad 02 September 2007 - 20:11
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
SOM jag ska terrorrisera Bahnhof imorgon! Det här måste lösas omedelbart, finns inget annat än att det är hos dom det är fel. Det är bra om så många som möjligt hör av sig till dom imorgon så dom förstår vidden av problemet.
Förresten, det är precis samma här som hos jimlarsson. När man testar connection så går allt väldigt fort tills man kommer till testet av PSN, då går det apsegt...
Redigerat av Octawio, 02 September 2007 - 20:13.
Postad 02 September 2007 - 20:23
Angysliver
-
Angysliver
-
Rookie
-
6 inlägg
Hej
jag har oxå samma problem som ni andra med Warhawk, resistance etc.. Psn tar oxå alltid långtid att komma in på.. ibland blir det t.ex timeout.. jag har Bahnhof precis som er..
Har mailat dem om detta så ja hoppas dom reagerar. Annars ringer ja till dem.
har oxå gjort det där testet på CMD och de vart timeout på den tredje adressen.. precis som Octawio.
Postad 03 September 2007 - 08:52
NumeroUno
-
NumeroUno
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Skönt att vi har hittat felet i alla fall. Jag har misstänkt allt möjligt och började ge upp hoppet
Postad 03 September 2007 - 09:03
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Som jag misstänkte då. Bahnhof har väl dålig peering till det nätet som PSN ligger på. Inte mycket att göra åt annat än att byta internetleverantör.
Postad 03 September 2007 - 09:12
jimlarsson
-
jimlarsson
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Jag ringde precis bahnhof. Men de kunde inte hjälpa mig eftersom jag är så ny kund att jag inte har något kundnummer. Någon med kundnummer som kan ringa?
Postad 03 September 2007 - 09:30
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Jag har kundnummer, kommer ringa dom så fort jag får tid.
Postad 03 September 2007 - 14:09
Unregistered87c3dd8f
-
Unregistered87c3dd8f
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Har Bahnhof bara en som sitter på supporten eller? Suttit och väntat i 10 min och har ändå bara gått från plats 7 till 6. GRRR
Postad 03 September 2007 - 14:56
jimlarsson
-
jimlarsson
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Kom du fram? Vad sa dom? Nu vill jag spela online!!!
Postad 03 September 2007 - 15:56
NumeroUno
-
NumeroUno
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Drog ett mail och frågade om status på problemet. Lång kö till kundtjänst.
Postad 03 September 2007 - 16:41
Unregistered87c3dd8f
-
Unregistered87c3dd8f
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Har nu snackat med Bahnhof. Dom hade ingen aning om vad som kunde vara problemet. Förklarade väldigt utförligt hur allt låg till och killen jag snackade med skulle undersöka saken och även kontakta stadsnätet (som dom hyr in sig på där jag bor). Tror föga på att problemet ligger där då andra ISP's som hyr in sig här inte har några problem. Men men, får väl se vad dom hittar på. Han skulle i alla fall återkomma med besked inom ett par dagar. Det tvivlar jag också på. Mitt förtroende för kundtjänst/support är så lågt det bara kan bli pga tidigare erfarenheter.
Kan tillägga också att killen sa att det var ruskigt lång kö på mail så vill man få nåt gjort är nog det bästa att ringa. Satt i kö i ungefär 20 min innan dom äntligen svarade.
Postad 03 September 2007 - 17:47
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Har tyvärr inte hunnit ringa idag.  Jag har haft andra problem med Bahnhof och kvaliteten på supporten varierar kraftigt. Det här ser mörkt ut, men vi får se imorn när jag kontaktar dom imorgon om dom har något annat att säga. Annars är det väl bara så att man får gå ut med det i media helt enkelt... Drygt att byta internetleverantör om det är tvunget att gå så långt
Postad 03 September 2007 - 17:59
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Finns bara en ISP i sverige som man egentligen kan lite på när man ska spela och det är Telia. De har överlägset bäst peering pga det investerat massa pengar i stamnätet i Europa och också i Atlantlinan till USA. Telia har grymt bra latency överallt. Visst de är lite dyrare men av alla isp jag haft så är de överlägset bäst. Funderar på att byta ut mitt 10/10 jag har nu mot telias 8/1. Stabiliteten på det jag har samt hastigheten och latency är riktigt dåligt. Senast nu i helgen kom jag upp i ca 1Mbit av 10 utlovade. Skitkul verkligen.
Postad 03 September 2007 - 18:10
Octawio
-
Octawio
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Men om man har 8/1, laddar man 8Mbit mot alla ISP eller bara mot Telia? Hur ordnar man telia, är det telefonjacket som gäller? Hur är comhem?
Postad 03 September 2007 - 18:33
dabman
-
dabman
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Men om man har 8/1, laddar man 8Mbit mot alla ISP eller bara mot Telia? Hur ordnar man telia, är det telefonjacket som gäller? Hur är comhem?
<{POST_SNAPBACK}>
Om du har 8/1, så har du upp till 8mbit download. Och högst 1mbit upp. Det finns vissa kontrollpunkter man kan mäta mot. Testa här: TPTestTelia = statdsnät eller adsl via telejacket. ComHem = Kabel-tv modem. Comhem har juh 24/8 och det är inte upp till som ADSL är, utan du har verkligen 24/8, funkar superbra. Jag är helt nöjd, har använt mig mycket av Telia förr då jag lirade mycket FPS och jagde bästa ping. Telia har som det nämnts tidigare bättre ping än Comhem, men lirar man inte FPS på elitnivå, kanske man inte behöver eller känner skillanden mot Comhem som är något slöare.
Postad 03 September 2007 - 18:36
jimlarsson
-
jimlarsson
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Finns ett sätt som kanske kan få dem att ordna detta lite snabbare. Det är att skriva till tex aftonbladet, expressen osv. Efter att det kommit en artikel i någon stor tidning så lär det gå snabbare. Tar detta för lång tid så lär jag byta till bredbandsbolaget. Även om det är lite dyrare. Bahnhof har förresten uppsägningstid på 3mån. Men enligt konsumentombudsmannen gäller ej detta om de inte kan leverera vad de lovar.
Postad 03 September 2007 - 18:49
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Mitt nät har bara blivit sämre och sämre senaste 6 åren. Har gått från 100/100 till 10/10 och nu får jag knappt 4 om jag har tur. Värdelöst. Med samma leverantör också ska nämnas. Känns som de bara tagit in fler kunder men inte utökat kapaciteten på nätet SAMTIDIGT som de såklart höjt priset. ###### horor är vad de är.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|