Postad 20 September 2007 - 12:06
såg nu att man hade en gästbok...
titta gärna in nu när jag har fått upp lite bilder...
\\T
titta gärna in nu när jag har fått upp lite bilder...
\\T
Postad 27 October 2007 - 15:00
gillar ditt DIY kablage snyggt som attan.....
sen tillägga att skärmen ÄR ansluten på supras lorad vid köp ....
lösningen är det dom har patent på...
Tack så mycket! Skärmen är ansluten på Supras Lorad men på JenTech grendosan är den inte det, det är en Lorad kabel men kanske för att folk hellre skall köpa den dyrare Supra varianten så skiter de i att ansluta kabelskärmen. Sen så tvivlar jag å det starkaste på detta skärm till jord patentet. Detta används av alla fabrikat och har gjorts så länge det har funnits ett jordsystem, ett patent kan inte tas på en metod (jordansluten skärm) så deras patent måste gälla något annat, förmodligen något helt oväsentligt för kabelns funktion. Skärmade elkablar är varken något nytt eller något ovanligt.
Postad 13 November 2007 - 17:52
gillar ditt DIY kablage snyggt som attan.....
sen tillägga att skärmen ÄR ansluten på supras lorad vid köp ....
lösningen är det dom har patent på...
Tack så mycket! Skärmen är ansluten på Supras Lorad men på JenTech grendosan är den inte det, det är en Lorad kabel men kanske för att folk hellre skall köpa den dyrare Supra varianten så skiter de i att ansluta kabelskärmen. Sen så tvivlar jag å det starkaste på detta skärm till jord patentet. Detta används av alla fabrikat och har gjorts så länge det har funnits ett jordsystem, ett patent kan inte tas på en metod (jordansluten skärm) så deras patent måste gälla något annat, förmodligen något helt oväsentligt för kabelns funktion. Skärmade elkablar är varken något nytt eller något ovanligt.
patenten dom har ligger i skyddsjordsledaren färgen i skyddsjorden är semiledande...
finns massor att läsa på deras hemsida
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?