Hej!
Jag har länge letat efter en vit (helst högblank) mediamöbel och en av de jag fastnade mest för var IKEA's Friel.
Men det är så att jag stör mig på metallskenan på undersidan som sitter fast i benen och skulle endast vilja ha ben på möbeln. Mailade frågan till IKEA och fick detta svar: Vi rekomenderar inte att du sätter andra ben på tv-bänken, då den endast är testad i sitt utförande. Vill du sätta andra ben på tv-bänken så sker det på eget bevåg.
Jag vet att det är många som trixar med sina IKEA möbler här på forumet och undrar om någon kanske bytt ben och kan dela med sig om hur det blev? Kom gärna med åsikter om saken ni också som inte har gjort det.
Är Friel bökig att ha elektronik i om man tänker på utrymme och värme?
Kommer ha en receiver och en 360 i om det inte blir för varmt, men har förberett mig på att den kanske måste stå på bänken..
Vill även veta vad detta soffbord hette då jag har glömt bort var man kunde hitta den.
http://bilder.minhem...c_id=151270.jpg
Bilden tagen från Carbon's galleri.
EDIT:
Bump bump.
Jag hittade soffbordet nu iaf:
Här, här och här.
Priserna och modellerna skiljer lite, men är det någon som vet var man kanske kan få till bättre pris? Skall vara i Stockholmstrakten.
Ingen som vet ifall tv-bänken håller om man byter ben?
Vänligen respektera angivet maxmått för bilder, 700 pixlar.
Regel 7.10 // Mvh Passerati
Redigerat av Unregistered9f526589, 09 September 2007 - 22:25.
Sökningen pågår
Avancerad sökning

42 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?