Kan ni några skyssta ställen på nätet/ i göteborg där man kan köpa skal?
Detta kostar 800:- och känns lite väl mycket. Men den e jäkligt snygg i svart. Min TV är svart och har en blå lampa som lyser och detta skulle matcha så jäkla najs.
Ciao
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Skal till Xbox360. Ej Orginal men med LED!
Startad av
Mille2000
, Sep 06 2007 22:34
7 svar till detta ämne
Postad 06 September 2007 - 22:34
Jag hade tänkt skaffa ett skal till min Xbox360. Denna ser riktigt fräsch ut. Vad tror ni?
Kan ni några skyssta ställen på nätet/ i göteborg där man kan köpa skal? Detta kostar 800:- och känns lite väl mycket. Men den e jäkligt snygg i svart. Min TV är svart och har en blå lampa som lyser och detta skulle matcha så jäkla najs. Ciao Bifogad fil(er)Postad 06 September 2007 - 23:18 Den andra länken är där jag hittade den. Är det värt det? Är det någon som har en sådan eller? Undrar om det är lätt att montera..? Postad 06 September 2007 - 23:32
Har ingen aning om det är värt det tyvärr.
Har inte själv varit intresserad av den, bara stött på den i internetbutikerna. Här har du iaf en review och lite videoklipp. Postad 06 September 2007 - 23:44
Skaffa 5 billiga spel istället(finns från 99:- på elgiganten) så säg att du hittar för 99:- och 149:- sedan lägger du 99:- till och byter in din Premium mot en Elite så har du en svart konsol =) plus större hdd för en billigare peng än det kostar att köpa det skalet.
Sedan kan du fixa "fönster" och LED själv om det är ett måste. Postad 07 September 2007 - 06:53
Ett helt projekt med andra ord. =) Postad 07 September 2007 - 07:31
Inte mer än att köpa skalet och sedan ta bort det gamla från din konsol för att sätta på det nya =) men du får ju en bättre konsol om du går efter mitt tips.
Och enligt mig en snyggare också då fönster inte är direkt "coolt". 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |