Jag har nämligen ingen möjlighet att pröva sitta i soffan. Funderar på att beställa med tanke hur billig den var.
http://jysk.netset.s...de=1&prodid=788
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 16 September 2007 - 22:22
Någon som vet om denna soffa är skön? På bild ser den inte så skön ut.
Jag har nämligen ingen möjlighet att pröva sitta i soffan. Funderar på att beställa med tanke hur billig den var. http://jysk.netset.s...de=1&prodid=788 Postad 17 September 2007 - 02:08
Om ingen har svarat tills imorgon eftermiddag lovar jag att jag skall åka till JYSK år provsitta den åt dig
Postad 17 September 2007 - 11:23
Svaret är att ja, den är skön.
Shäslongen (stavning?) är underbart skön att ligga och slöa i. Ryggstödet är en aning lågt, men med en kudde bakom nacken funkar det perfekt. Armstöden är praktiska, bara att skaffa några ställ så du kan ställa ölglasen där. Det är då min personliga åsikt, tar inget ansvar för det Kan speciellt tipsa om den beiga, riktigt snygg. Postad 17 September 2007 - 15:39
Hoppas bilden ljuger, för det ser ut som att sittdjupet är typ 15 cm.
Postad 17 September 2007 - 16:09
Menar du att du sjunker ner 15 cm vad pratar du om? Postad 17 September 2007 - 23:47
Han menar djupet från soffkant till ryggstöd. Alltså hur djup sittytan är. Ser väldigt snålt ut iaf... Ska säga att även jag funderat på denna soffa, men tycker schäslongen ser alldeles för smal ut och som sagt att sittdjupet är alldeles för litet... Redigerat av Baruba, 17 September 2007 - 23:49. Postad 18 September 2007 - 00:56
Nu har jag varit och testat denna skapelse. Jag har delade meningar måste jag säga. Det kanske var idiotiskt av mig att gå in på EM innan och testa en Bellus Magnus men nu tänkte jag inte så långt
Slutsatsen är alltså om du har det lite knapert och kanske ont om utrymme så är soffan ett givet köp. Dock får man kanske vad man betalar för och när det gäller JYSK så är ju inte dom top of the line. Dock så kostade den 3800 någonting i affären vilket jag inte får att gå ihop med tanke på priset på hemsidan. Stämmer 2200 så köp! Postad 23 June 2008 - 17:28
Nån som vet om denna läder soffa är lika skön att sitta i?
Postad 21 July 2008 - 17:21
Kan bara uttala mig om hörnsoffan i Toscana-serien och den är mycket skön att sitta i (den camelbruna). Men stor varning för att den är ett h-vete att skruva ihop, precis som alla andra Jysk-möbler... 45 minuter för 2 personer stod det i beskrivningen, blev snarare 5½ timme för 4 pers efter att få ha borrat nya hål, ta upp klädseln på undersidan för att sätta i nya muttrar mm... Aldrig mer en Jysk-möbel! Men soffan är skön att sitta i nu när den väl är klar.
Postad 21 August 2008 - 14:18
Amen på det!! Monterade en likadan igår, tog låååångt över 45min för mig och brorsan.. Vem fan kom på att man skulle dra upp en dragkedja och stoppa in handen en meter in i ryggstödet för att dra fast några skruvar? Men mycket riktigt är det skön! Frågan är om den är SÅ skön att den rekommenderas? Postad 21 August 2008 - 19:33
Provsatt en på Jysk, men tycker nog att sittdjupet är i minsta laget plus att ryggstödet är mer eller mindre obefintligt och divanen väl så smal...men den är ju iaf snygg:)
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |