Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Byta Premium + 5 spel + 100kr till Elite?

169 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 17 September 2007 - 12:02

Unregisteredb43a60de
  • Unregisteredb43a60de
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Läste för ett tag sedan att Game hade ett erbjudande där man kunde btya in sin 360 Premium, 5 spel plus en hundra lapp, för en 360 Elite.

Är det någon som vet om de har kvar detta erbjudande?

Postad 17 September 2007 - 12:06

rodman45
  • rodman45
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Bara att kolla själv ju.

www.ebgames.se

Postad 17 September 2007 - 12:40

Unregisteredb43a60de
  • Unregisteredb43a60de
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Jaha! Jag kollade på game.se o den var nere. Tack! :)

Postad 17 September 2007 - 15:37

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

• 980 inlägg
  • 0
Gäller till 30:e Oktober om jag inte minns fel.

Postad 17 September 2007 - 15:48

EasterN
  • EasterN
  • Användare

• 233 inlägg
  • 0
Ja dom har kvar det erbjudandet, jag slog till på det igår.. Dom hade tyvär inga elites kvar men bara man har bokat så är man garanterad att få den dealen.

//EasterN

Postad 17 September 2007 - 18:27

Unregisteredb43a60de
  • Unregisteredb43a60de
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Ja, jag var inne och bokade en oxå idag. Killen i kassan sa att det gick runt ett rykte som sa att Elite är en sorts limited edition utgåva..

Postad 17 September 2007 - 18:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Killen i kassan sa att det gick runt ett rykte som sa att Elite är en sorts limited edition utgåva..

<{POST_SNAPBACK}>

??? <_<

Postad 17 September 2007 - 20:01

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0

Ja, jag var inne och bokade en oxå idag. Killen i kassan sa att det gick runt ett rykte som sa att Elite är en sorts limited edition utgåva..

<{POST_SNAPBACK}>

Vilken ebgames var du inne på?

Postad 18 September 2007 - 09:04

iohan
  • iohan
  • Lärjunge

• 448 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Han kanske förväxlade den med Halo 3 utgåvan av Xbox 360?!

Postad 18 September 2007 - 12:12

Tartin
  • Tartin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Det här var ju ganska intressant faktiskt... Vad är haken? Är det bara vissa game-butiker som kör på detta eller är det samtliga? Kan man gå och köpa fem skitbilliga spel för 99:- styck och få samma deal med dem? Vad ska de ha förutom konsolen? Handkontroll, kablar etc? Kanske tom. kartong?

Postad 18 September 2007 - 12:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Det här var ju ganska intressant faktiskt... Vad är haken? Är det bara vissa game-butiker som kör på detta eller är det samtliga? Kan man gå och köpa fem skitbilliga spel för 99:- styck och få samma deal med dem? Vad ska de ha förutom konsolen? Handkontroll, kablar etc? Kanske tom. kartong?

<{POST_SNAPBACK}>

Inte vilka spel som helst man kan byta in. Man kan inte heller byta in dubletter vad jag hört.
De ska ha allting såklart. Kartongen är det nog ingena om har kvar så den kräver de nog inte.
Varför inte gå till närmaste ebgames och fråga vad som gäller?

Redigerat av Unregistereddc471864, 18 September 2007 - 12:31.

Postad 18 September 2007 - 12:41

kiano
  • kiano
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Inte vilka spel som helst man kan byta in. Man kan inte heller byta in dubletter vad jag hört.
De ska ha allting såklart. Kartongen är det nog ingena om har kvar så den kräver de nog inte.
Varför inte gå till närmaste ebgames och fråga vad som gäller?

<{POST_SNAPBACK}>

Erbjudandet med villkoren

EJ dubletter. Exkluderade titlar: Perfect Dark Zero, PGR 3, Ghost Recon: Advanced Warfighter, Fifa World Cup 05 (jag tror det står 05, kan stå 06. Lite för liten text.)
Gäller tom 31 oktober.

Postad 18 September 2007 - 13:56

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Var in och bokade idag. Till mig sa de att man måste ha kartongen kvar. Vilket jag har.

Postad 18 September 2007 - 14:04

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0
Vart frågade du?
Min kartongen tog M$ när den åkte in och blev utbytt ;)

Redigerat av snuffe82, 18 September 2007 - 14:07.

Postad 18 September 2007 - 14:36

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
EB. Linköping

Postad 18 September 2007 - 15:55

Tartin
  • Tartin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Jag ringde till butiken i stockholm galleria idag och fick höra att man absolut inte behövde ha med sig kartong, dock alla tillbehör som medföljde. Frågade om man kunde köpa de billigaste begagnade spelen man hittar och visst gick det, sålänge det inte var någon utav de få titlarna man inte fick lämna in. Ska dit imorgon efter jobbet och boka en.

Nu är det bara hem och rota fram allt skräp som följde med. Var hittar man billiga spel enklast? Då menar jag inte blocket, utan i butik. Helst begagnade.

Postad 18 September 2007 - 17:00

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0

Jag ringde till butiken i stockholm galleria idag och fick höra att man absolut inte behövde ha med sig kartong, dock alla tillbehör som medföljde. Frågade om man kunde köpa de billigaste begagnade spelen man hittar och visst gick det, sålänge det inte var någon utav de få titlarna man inte fick lämna in. Ska dit imorgon efter jobbet och boka en.

Nu är det bara hem och rota fram allt skräp som följde med. Var hittar man billiga spel enklast? Då menar jag inte blocket, utan i butik. Helst begagnade.

<{POST_SNAPBACK}>

Måste man lämna in sin 360 om Elite är slut, om man bara bokar. Lämnar man den direkt eller lämnar man in den när man hämtar den nya?
Vore tråkigt att sitta och inte ha någon 360 under ett antal veckor ;)

Postad 18 September 2007 - 17:10

bdot19
  • bdot19
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Jag fick höra samma sak. Känns ju som något han sa bara för att man ska känna större press på att köpa direkt. ;)

Postad 18 September 2007 - 17:56

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Måste man lämna in sin 360 om Elite är slut, om man bara bokar. Lämnar man den direkt eller lämnar man in den när man hämtar den nya?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det måste du inte. Däremot bör du fundera på hur du ska föra över din profil och data till Eliten.
Jag funderar mer och mer på att inhandla minneskort, då överföringskablarna från MS verkar dröja.

Jag har också bokat, men fick lite panik när jag såg att min dotter tuggat sönder headsetets microfon- och hörlurskåpor. Hur skaffar man nya sådana? :P Behöver man det, tror ni?

Postad 18 September 2007 - 19:06

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det måste du inte. Däremot bör du fundera på hur du ska föra över din profil och data till Eliten.
Jag funderar mer och mer på att inhandla minneskort, då överföringskablarna från MS verkar dröja.

Jag har också bokat, men fick lite panik när jag såg att min dotter tuggat sönder headsetets microfon- och hörlurskåpor. Hur skaffar man nya sådana?  :P Behöver man det, tror ni?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja headsetet behöver man nog. Om man inte kan köpa headsetet löst så vet jag att headsetet kan ingå i lite olika tillbehör som kameran som finns till 360.

Postad 18 September 2007 - 20:42

Unregisteredb43a60de
  • Unregisteredb43a60de
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Frågade i Gamereactors brevlåda om de visste något om Elite är en begränsad utgåva, och nej det är den inte. Finns bara inte tillräckligt många för att möta efterfrågan. Killen i butiken visste heller inte när de skulle få in nya (Med det sa han att det kan ta 1 dag till över 6 månader, nollkoll alltså), första leveransen av Elite konsoler bestod av 16 stycken.. Inte ALLS mycket, och när jag bokade (igår måndags) så var det 50 pers före som redan hade gjort det jag precis gjort... Aj.

Jag har hört om folk som köpt 5 st Prey från Elgiganten för 99 kr styck och bytt in de, funkat utmärkt. Men du har de väl ändrat på det. Elgiganten har även höjt priset till 199 nu.

Men annars så finns det massa billiga spel på Play, 130 kr tror jag de billigaste går på, fraktfritt från UK är det oxå :)

Postad 18 September 2007 - 20:55

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Såg att Play har Elite i lager. Känner mig lite osäker på min bokning av Eliten. Känns som man inte får en så värts mycket bättre maskin. Vill ha en tystare. HDMI känns inte så jättehett för mig.

Postad 18 September 2007 - 20:58

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0
Jag skall nog boka en Elite i morgon på EB :) Undrar ifall den nya leveransen av Elite kommer att vara tystare

Postad 18 September 2007 - 21:32

bummer
  • bummer
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Jag skall nog boka en Elite i morgon på EB :)  Undrar ifall den nya leveransen av Elite kommer att vara tystare

<{POST_SNAPBACK}>

Känns som att den kommer komma en tystare version några veckor efter man fått sin elite(falcon skulle väll komma i höst, kommer den vara tystare eller är det bara en teori?)

hmm undra då om det är värt att byta en tredje gång:)

Postad 18 September 2007 - 21:40

Unregisteredb43a60de
  • Unregisteredb43a60de
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Glömde tillägga en ganska skön sak som killen i ebgames kassan sa när jag bokade;
Även om de får in Elite konsoler efter den 31 Oct, alltså efter att erbjudandet gått ut, så har vi som bokat tillgång till det och får endå byta våra premium konsoler.

Så det är bara sitta och trycka tills/om de ringer och säger att det inte tillverkas fler Elite's!

Redigerat av Unregisteredb43a60de, 18 September 2007 - 21:41.

Postad 18 September 2007 - 21:48

bummer
  • bummer
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Så det är bara sitta och trycka tills/om de ringer och säger att det inte tillverkas fler Elite's!

<{POST_SNAPBACK}>

MS har väll sagt att ELITEN inte är någon begränsad upplaga även om premiumen kanske senare också får 120 gb så vill ju folk ha en svart låda som heter elite:)

Postad 18 September 2007 - 22:26

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0

Jag har också bokat, men fick lite panik när jag såg att min dotter tuggat sönder headsetets microfon- och hörlurskåpor. Hur skaffar man nya sådana?  :) Behöver man det, tror ni?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har för mig att jag läste här på forumet att någon hade frågat sin EBGames-butik om hur man skulle få över sina sparade saker. Han fick svaret att de skulle göra det i butiken åt honom. Kommer inte ihåg i vilken stad det var. Hade varit så smidigt!

Postad 18 September 2007 - 22:34

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0

Jag har också bokat, men fick lite panik när jag såg att min dotter tuggat sönder headsetets microfon- och hörlurskåpor. Hur skaffar man nya sådana?  :) Behöver man det, tror ni?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har för mig att jag läste här på forumet att någon hade frågat sin EBGames-butik om hur man skulle få över sina sparade saker. Han fick svaret att de skulle göra det i butiken åt honom. Kommer inte ihåg i vilken stad det var. Hade varit så smidigt!

<{POST_SNAPBACK}>

Låter smidigt om det vore så

Postad 19 September 2007 - 06:36

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

Glömde tillägga en ganska skön sak som killen i ebgames kassan sa när jag bokade;
Även om de får in Elite konsoler efter den 31 Oct, alltså efter att erbjudandet gått ut, så har vi som bokat tillgång till det och får endå byta våra premium konsoler.

<{POST_SNAPBACK}>

Och jag fick höra att har det inte kommit tillräckligt med konsoller till den 31okt så får vi som bokat tillbax vara 99spänn. Alltid lika jul när man får höra olika beroende på vem man pratar med.

Postad 19 September 2007 - 06:44

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0
Kom på en sak. Finns det inte en sån där överföringsladd i paketet som 120g HD ligger i.
Kanske kan be dom på EB att öppna ett sådant paket så man kan föra över. Vad tror i?

Postad 19 September 2007 - 08:03

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Några bra tips på billiga spel man kan få tag på och byta in?

I butik är det jag tänker på.

Redigerat av Outrage, 19 September 2007 - 08:04.

Postad 19 September 2007 - 08:06

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0
Det är bara att kolla på begagnade spel. Typ på Game eller på EB. Där finns det spel för 99-129:-

Postad 19 September 2007 - 13:01

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0
Jaha då har man varit och bokat en Elite på EB <_< , men jag hittade inte några billiga spel. Kollade på 3st Onoff 2st Elgiganten 2st Siba 1 EB och webhallen. Ja man har ju ett tag på sig att samla ihop några spel för det lär ju dröja innan man får din Elite :rolleyes:

Postad 19 September 2007 - 16:53

Engine52
  • Engine52
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Blev nästan sugen fast får se om man nappar, någon som vet hur det är med erbjudandet, gäller det alla butiker? Tänker främst på butiken som ligger i Luleå då den ligger närmast mig.. Hehe "bara" 40 mil!

Postad 19 September 2007 - 17:53

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Alla EbGames ska ha detta erbjudande ja.

Postad 19 September 2007 - 20:47

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0
Någon som vet någon butik i Stockholm som säljer billiga 360 spel? typ 99:-
Kan säga att när jag var och bokade min Elite så kommer jag att få byta in min även om det skulle dröja till Jul. Det var ca 50st före mig så man kanske får den nya versioner av 360 med 65nm.

Postad 19 September 2007 - 21:17

Unregisteredb43a60de
  • Unregisteredb43a60de
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Ingen aning, men jag skulle inte köpa några spel nu. Om de dröjer enda till jul kommer de med stor sannolikhet byta ut spelen man inte får använda i bytet.

Postad 19 September 2007 - 21:20

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0

Ingen aning, men jag skulle inte köpa några spel nu. Om de dröjer enda till jul kommer de med stor sannolikhet byta ut spelen man inte får använda i bytet.

<{POST_SNAPBACK}>

Varför det? det är ju samma erbjudande. Om nu är det inte så att jag får min runt Jul, det var bara spekulationer. Det är ju 50 st före. och jag vet ju inte hur många dom får in, när dom får in. Men om de får in ca 100 st så får jag ju min på en gång.

Redigerat av snuffe82, 19 September 2007 - 21:29.

Postad 20 September 2007 - 12:18

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0
WOW!!! de har tagit bort Erbjudandet nu :) .. Eller jag vet inte :) , men de har tagit bort det på deras sajt :D
http://www.ebgames.se/xbox360.asp

Postad 20 September 2007 - 12:58

Unregisteredb43a60de
  • Unregisteredb43a60de
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Aa, jag märkte oxå detta, men man kan fortfarande gå in på här och se det.

Så jag undrar vad de planerar..

Redigerat av Unregisteredb43a60de, 20 September 2007 - 13:03.

Postad 20 September 2007 - 13:03

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0

Aa, jag märkte oxå detta, men man kan fortfarande gå in på här och se det.

EDIT - Nähä, tydligen inte..

<{POST_SNAPBACK}>

http://www.ebgames.se/elite.asp

Så här är det nog:
Dom har kvar erbjudandet tills tiden har gott ut. Men de vill inte skylta med erbjudandet längre för dels har de fått så många bokningar och sedan så vet de inte när de får in några nya Elite.

Redigerat av snuffe82, 20 September 2007 - 13:06.

Postad 20 September 2007 - 13:04

Unregisteredb43a60de
  • Unregisteredb43a60de
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
<_<

Postad 20 September 2007 - 13:58

jimpa_84
  • jimpa_84
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0
ozbaab det spelar ingen roll när du får din nya konsol dem titlarna som är exkluderade nu kommer vara det sen också och INGA fler, fick i alla fall jag höra igår när jag bokade mitt.

Postad 20 September 2007 - 16:04

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Tjena!

Fick precis höra av en kompis att han blivit nekad att byta in 99krs spel. Alltså inte spel som finns med på förbudslistan utan andra spel.

Postad 20 September 2007 - 16:22

Tartin
  • Tartin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Jag passade på att köpa några begagnade spel för 169:- / st igår när jag bokade min elite. Dock kunde säljaren inte lova att man någonsin (!?) skulle få sin konsol eftersom att väntelistan var ganska lång. Lät lite skumt, men jag hoppas på att man får ett samtal inom någon månad.

Postad 20 September 2007 - 16:24

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

• 622 inlägg
  • 0
Vilka spel var det han inte fick byta in? Jag vill oxo hitta spel för 99kr. skall gå på jakt i morgon kanske <_<
Nä. så här är det... Man får inte hålla på och ändra på ett erbjudande. Detta erbjudande varar fram till den sista oktober. All info finns här http://www.ebgames.se/elite.asp och då kan inte någon som jobbar i en butik ändra på det. Ring till deras chef så kommer det att hända saker. :angry: Finns säkert några lagar som kan sätta dit dom om man så ville. de kunde ju satt ut vilka spel som de ville ha istället. då skulle det inte bli några frågetecken

Postad 20 September 2007 - 16:27

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Alla begade spel för 99 spänn är blockade, de har en intern lista i datorn. Ring å fråga själv å se om du får samma svar i nån annan butik.

Postad 20 September 2007 - 16:31

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Däremot har de ändrat sig på att man måste ha kartongen kvar, det behövs nu INTE. Det är ju bra iallafall.

Postad 20 September 2007 - 16:49

EasterN
  • EasterN
  • Användare

• 233 inlägg
  • 0

Alla begade spel för 99 spänn är blockade, de har en intern lista i datorn. Ring å fråga själv å se om du får samma svar i nån annan butik.

<{POST_SNAPBACK}>

Men inte kan dom neka spel som är billiga? Dom har ju gått ut med erbjudandet och vilka spel dom inte tar imot? Då kan dom ju inte säga att dom inte tar imot vissa andra sen, eller har jag fel? Om så är fallet kommer dom ju inte ta imot mitt madden 06 :(

//EasterN

Postad 20 September 2007 - 16:54

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Ska starta världskrig i morgon. Sitter i samma sits.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.