Postad 22 October 2007 - 14:51
Bananen på den här siten verkar vara buggad på något sätt. Jag och många andra kan inte få den registrerad ordentligt.
Det fungerar som vanligt fram till det att jag får bekräftelsebrevet från bananjakten-baloo; brevet som jag får är helt tomt. När jag loggar in och tittar på vilka bananer jag har hittat så finns minhembio inte med trots att jag måste ha klickat på den 100 ggr vid det här laget. Jag har testat att använda olika datorer, både mozilla och explorer, det funkar helt enkelt inte.
Hur vet jag om problemet ligger hos minhembio eller hos bananjakten?
Det är något fel på länken för när man klickar på "terms and conditions" så står det inte att det är "svenska regler" såsom det gör på alla andra bananer som jag har sett.
Vem ska jag fråga?
Hjälp uppskattas!
Nvm ^^
Det verkar ha löst sig nu
Det fungerar som vanligt fram till det att jag får bekräftelsebrevet från bananjakten-baloo; brevet som jag får är helt tomt. När jag loggar in och tittar på vilka bananer jag har hittat så finns minhembio inte med trots att jag måste ha klickat på den 100 ggr vid det här laget. Jag har testat att använda olika datorer, både mozilla och explorer, det funkar helt enkelt inte.
Hur vet jag om problemet ligger hos minhembio eller hos bananjakten?
Det är något fel på länken för när man klickar på "terms and conditions" så står det inte att det är "svenska regler" såsom det gör på alla andra bananer som jag har sett.
Vem ska jag fråga?
Hjälp uppskattas!
Nvm ^^
Det verkar ha löst sig nu
Redigerat av Wina, 23 October 2007 - 14:10.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?