undrar om det finns några själsfränder här och vad era tankar är om Bad company
Ps: Battelfield: modern combat sög åsne k*k...... Hoppas verkligen inte att detta kommer göra det samma
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 21 September 2007 - 13:49
Tja här kommer en tråd om den "mäktiga" uppföljaren på konsoll till BF serien.. Jag är ett fruktansvärt stort fan utav BF-serien
undrar om det finns några själsfränder här och vad era tankar är om Bad company Ps: Battelfield: modern combat sög åsne k*k...... Hoppas verkligen inte att detta kommer göra det samma Postad 21 September 2007 - 15:05
Verkar gå att ha rejält kul med grafikmotorn i alla fall....ca 90% av alla objekten i en level ska gå att förstöra. Verkar skitkul!
Battlefield 2 var ingen hit som singelspelar lir men jag har haft sjukt kul med det online på xbox live Postad 04 December 2007 - 20:06
Blåser lite liv i denna tråd!
Developer Diary: Frostbite http://www.gametrail...ayer/28534.html Uppvisning av SP Del 1: http://www.gametrail...ayer/24571.html Del 2: http://www.gametrail...ayer/24581.html Del 3: http://www.gametrail...ayer/24593.html Del 4: http://www.gametrail...ayer/24605.html Fler trailers http://www.gametrail.../game/4456.html Postad 04 December 2007 - 20:35
Kan inte säga annat än att det verkar grymt bra spel, ett givet köp!
Kul att man kan spräng/skjuta sönder i princip allt. Postad 04 December 2007 - 20:40
Ja de verkar som ett givet köp! Kan nog bli en seriös utmanare till CoD4 om online publiken. Postad 05 December 2007 - 17:09
Detta spelet lär bli en höjdare, ser väldigt mkt fram imot det.
Sitter just nu å ska spela klart SP på COD 4-jag är verkligen riktigt imponerad av detta spelet oxå. Kul när riktigt bra spel börjar släppas. Micke. Postad 06 December 2007 - 16:55 Ser jäkligt nice ut, trots att detta skall vara en väldigt tidig gameplay-trailer... Längtar Redigerat av folke_folkesson, 06 December 2007 - 16:58. Postad 09 January 2008 - 02:56
När kommer det? Har tröttnat på COD 4, klarat SP och lirat massvis med multiplayer på nätet... Börjar bli lite enformigt när man kommer till lvl 55 och prestige mode låses upp och allt börjar om igen.
Postad 09 January 2008 - 03:01 Har du fixat alla challenges och nått 100.000 kills ? Postad 09 January 2008 - 07:46
Ser riktigt nice ut! Jag har iof inte tröttnat på COD4 men precis insett att det funkar att spela FPS spel me hk.
Någon som vet ett datum? Redigerat av Sirus, 09 January 2008 - 07:47. Postad 09 January 2008 - 08:00
28:e mars 2008 är det sagt tillsvidare. Förhoppningsvis är det det datumet som också blir spikat. Men om de väljer att skjuta upp realeasen så att de kan jobba lite mer på frameraten så är det inte mig något emot.
Postad 09 January 2008 - 12:33 Haha, samma dag som jag fyller år. Blir en rolig födelsedag om spelet släpps då. Postad 09 January 2008 - 17:50 Har du fixat alla challenges och nått 100.000 kills ? 100.000 kills.... Då måste man vara arbetslös samt singel. Jag har låst upp prestige mode 2 gånger, snart en tredje. Men att bara sitta och jaga "finare märke" vid sidan av namnet tycker jag känns lite meningslöst. Tycker Bad Company dock ser riktigt roligt ut, kul att DICE bryter ny mark med Frostbite-teknologin. Sen efter att ha kollat på alla videos om spelet på gametrailers, har jag skaffat mig bilden av att det är lite serietidningskaraktär på gubbarna (om man t.ex. jmf med COD 4). Vad säger ni? Själv tycker jag det är ett minus men men. Redigerat av pumas, 09 January 2008 - 17:51. Postad 09 January 2008 - 18:27 Kan inte säga att jag tycker att gubbarna ser så farligt comic-aktiga ut. Inget jag stör mig på iallafall. Ser hursomhelst ut att bli farligt kul det här spelet! Har länge velat se ett spel där man verkligen kan ha sönder allt. Gillar starkt att man kan förstöra inte bara byggnader och fordon, utan även träd, buskar och mark. Enligt någon trailer kommer t.ex. ett flyganfall att resultera i djupa kratrar som man kan använda som skydd! Känns som att det kan bli en bra konkurrent till COD4, såvida de får till MP-online vill säga. Vad jag kan se på spel-trailrarna så är det XBOX360 de kör. Hoppas bara att de inte gör en portning som gör spelet sämre på PS3... Givet köp det här också med andra ord! Om man nu bara kunde hitta på något sätt att få lön för att sitta hemma och spela på heltid... Postad 09 January 2008 - 20:56
hoppas att det får många härrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrliga MP banor så man inte tröttnar så mycket kan även tänka mig att betala en liten slant senare för ett nytt mappack om det skulle komma till det
Postad 19 January 2008 - 10:52
Jaha... detta kommer bara på konsollerna om jag fattat det rätt?
Då MÅSTE jag lära mig FPS på handkontroll då med andra ord... :/ Tycker såna här spel passar sig bäst på PC... me men... vad gör man, hehe Har ju en FragFX, men blir galen på sladdarna på den... :S PMa mig om nån är intresserad av den.... frostbite "kvällens trailer antyder att den färdiga produkten kommer att vara allt annat än lämpad för en yngre målgrupp." Vadå? Är det inte alltid så?! Ungar ska vara UTE och leka krig, som vi gjorde när vi va små... TV spel är för oss vuxna! Eller hur? Postad 24 January 2008 - 13:03
Surt, vad ska man då köpa för spel? Eller räcker COD4 i 6-7 månader till? Postad 26 February 2008 - 13:38
släpps de alltså inte den 30 mars,, va ju på eb games och förbokade spelet häromdan,, då sa han ingenting om någon försening
Postad 27 February 2008 - 15:24
Ja va på Game idag och då stod det att den skulle släppar den 27/3 så får hoppas på det
Postad 27 February 2008 - 16:19 Jag tror sensommaren/hösten, annars hade vi blivit matat med massor av videos och annan reklam vid det här laget. Postad 27 February 2008 - 18:44 Nu skall vi inte vara så negativa morlock... Det räcker med att vädret suger här på västkusten, dra inte ner mig ännu mer i "de olyckligas träsk"Jag tror sensommaren/hösten, annars hade vi blivit matat med massor av videos och annan reklam vid det här laget. Redigerat av folke_folkesson, 27 February 2008 - 18:44. Postad 29 February 2008 - 13:46
Har ni sett den nya videon?.
Stort intresse när Dice visar upp ny arsenal med spel.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 February 2008 - 13:47. Postad 29 February 2008 - 14:02
Njaa, kör nog hellre fps på PCn, uncharted är jobbigt nog att skjuta i...
Tror nog att Bad Company kommer till PC så småningom Postad 29 February 2008 - 14:05
Det ser riktigt bra ut tycker jag, får hoppas att dom släpper den tidigare vill spela nuu Postad 29 February 2008 - 14:43
ser riktigt bra ut,, längtar massor tills det kommer,, hoppas att man inet blir besviken. vore kul om det blir lika bra/kul som cod4 för nu finns det inget spel (tycker jag) som är i närheten.
Postad 29 February 2008 - 14:47
Jag hoppas det blir bättre än COD4. Blir det i närheten av BF2142/BF2 är jag grymt nöjd (tycker att COD4 är bra med Postad 29 February 2008 - 18:18
jo de klart att ja oxå hoppas men jag tror inte det blir de. Postad 29 February 2008 - 18:56
######r vad den nya videon knäcker!
Ser ju onekligen ut som en cod4 killer, hade varit trevligt att plocka ut cod4 skivan ur ps3:an för första gången på typ 2 månader! LÄNGTAR!!!! Postad 29 February 2008 - 21:41
grymt koolt!!
måste bara skaffa ett ps3 först! det står på cdon.com att pre-release är 17 mars det är ju inte så långt kvar!! bara 17 dagar! http://www.cdon.com/...t=902&session=1 Postad 29 February 2008 - 22:30
Hum, träffade DICE på Chalmers när det var en sorts mässa där för ett par veckor sedan, då sa de att det skulle släppas i sommar. Jag provade även spelet lite grann men det var för lite för att kunna bilda mig en uppfattning om det. Trailersena är balla iaf.
Postad 19 March 2008 - 22:47
vet inte om det är en nyhet för er men det nya releasedatumet är 30 Juni så vi som väntar på spelet får vänta några månader till tyvärr.
Postad 20 March 2008 - 10:37 Trist att man får vänta så länge, den som väntar på något gott väntar alltid för länge... Är det inte rätt skumt med ett spelsläpp mitt i sommaren? Vem har lust att sitta inne och spela om det är sommar utanför? För mig sträcker sig intensivt spelande mellan september-maj, iallafall... Postad 20 March 2008 - 13:23 Trist att man får vänta så länge, den som väntar på något gott väntar alltid för länge... samma här,, kommer inte spela så mycket mitt i sommaren, då finns det massor annat man ska göra Postad 20 March 2008 - 14:02
Var det inte tänkt att släppas nu nästa vecka först? Är nästan säker på att release stod som 24 mars på webhallen först men nu står det 19 juni...
Postad 20 March 2008 - 14:41
30 mars va releasedatumet förut men tydligen behöver dom tre månader till på sig dom slöa &%#¤"!/%¤ Postad 20 March 2008 - 14:46
Jag såg ett reportage som en brittisk tidning gjorde, när dom besökte DICE i sthlm. Fan killarna där har ju värsta spelrummen med biljardbord, arkadspel och sånt. Inte konstigt att dom inte får nåt gjort. ###### idioter.
Postad 20 March 2008 - 16:28
frosse: Svenska avundsjukan?
morlock: Dam! Det ser läckert ut! Hoppas det inte skiljer sig för mycket från BF2 bara. Älskar det spelet. Postad 20 March 2008 - 18:06
Verkar vara en rolig variant på de vanliga Mp-matcherna. Ser fram emot detta en hel del...Ser ju dessutom ut att bli fint ögongodis.
Postad 20 March 2008 - 18:09
Om du jobbat som programmerare så hade du inte ens kommenterat en sådan sak... Postad 20 March 2008 - 18:12 Vilka muppar! De ska vara inlåsta i en mörk källarna och matas med dropp tills de är klara med spelet! Kreativiteten flödar mycket bättre på så sätt! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |