Är det någon som vet hur bra detta funkar? kontrollerar man Ipoden fullt ut direkt i stereon och ser man låttitel osv? vill ju helst av allt bara gömma ipoden i handskfacket.
Postad 11 October 2007 - 12:38
Är det någon som vet hur bra detta funkar? kontrollerar man Ipoden fullt ut direkt i stereon och ser man låttitel osv? vill ju helst av allt bara gömma ipoden i handskfacket.
Postad 12 October 2007 - 07:42
Det är väldigt olika mellan alla bilstereomodeller hur pass bra det fungerar. Jag kör idag Pioneer och det funkar bra om man som jag bara kör på shuffel, trycker på next när man tröttnat på låten. Fungerar hyffsat att köra på genre, men ska man börja bläddra på artister eller album blir man tokig, segt som sirap.
Låtinfo kan jag få fram på min med en massa pill som nollställs varje gång man stänger av stereon
Har letat efter en ny och är lite sugen på Alpine IDA-X001, den verkar hyffsad.
I dagsläget väntar jag lite på att tillverkarna ska släppa nya modeller för jag misstänker (hoppas) att iPod stödet kommer bli mycke bättre.
*EDIT* Missade din fråga om man kontrollerar från bilstereon, min modell kontrollerar man från bilstereon så iPoden kan gömmas om man vill. *END EDIT*
/Roger
Redigerat av roger_w, 12 October 2007 - 07:43.
Postad 12 October 2007 - 22:01
Redigerat av Arsenalhifi, 12 October 2007 - 22:02.
Postad 24 October 2007 - 12:20
Postad 23 March 2008 - 08:35
Nu när man kan få upp till 160GB i en Ipod så börjar jag bli lite sugen på att använda en i bilen tillsammans med en lämplig bilstereo, typ denna stereon som går att koppla ihop med hjälp av ett tillbehör.
<div class="forumpricebox">
<script type="text/javascript" src="https://www.prisjakt...5428"></script>
</div>
Jag har en sån här i min:
http://www.komplett..../400/339688.jpg
Den funkar skitbra!! Lätt att styra Ipoden med. Köpte den på BRL, men vet inte om dom har den kvar längre...
Då kan du gömma allt i handsfacket!
har en saab med originalstereo och undrar hur man kan tänkas koppla in den? finns det auxingång i stereon och vad väljer man då i menyn om det skulle funka?
Saabs orginalstereo har ingen aux vad jag vet, har själv en 9-5 -00. Kanske om du har en nyare modell. Typ -05 och uppåt..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
24 filmer
2 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?