Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

"Assassin's Creed" PS3

294 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Assassin's Creed (PS3) (PlayStation 3-spel) 8 7.03846 (25) 79:-
Assassin's Creed - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser

Postad 16 November 2007 - 00:18

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Snacket om att man kan se ut som en munk och helt plötsligt inte bli jagad är verkligen inte sant.. Däremot kan du hugga någon med dolken utan att vakten bredvid bryr sig..

http://www.gametrail...ayer/27754.html
Spola till 6:15 och se själv.

Postad 16 November 2007 - 00:21

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Så nu är det alltså ännu ett riktigt bra spel som släppts... jag har just köpt CoD4, men är också sugen på både detta samt R&C för att inte tala om Uncharted som släpps snart. Varför släpps alla dessa spel nästan samtidigt?! :)
Nåja, jag avvaktar och köper senare.

Postad 16 November 2007 - 00:23

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0

Snacket om att man kan se ut som en munk och helt plötsligt inte bli jagad är verkligen inte sant.. Däremot kan du hugga någon med dolken utan att vakten bredvid bryr sig..

http://www.gametrail...ayer/27754.html
Spola till 6:15 och se själv.

För det första kan du inte utgå från en trailer..! Jag har kollat igenom alla in-game trailers och de stämmer inte alldeles riktigt jäntemot det riktiga spelet. Bl. a en sån sak som fighterna är annorlunda jämfört med vad de i in-game traliers visat. Med andra ord, gäller samma sak för det här.

Varför argumentera bara genom att ha sett gamla trailers mot de som spelar spelet just nu? :)

Christian

Postad 16 November 2007 - 00:27

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0
Chrissofsweden:
Det där är gametrailerns recension jag länkar till. Det är inte en trailer. :)

Fr0ggeh:
Super Mario Galaxy, CoD4, Ratchet, Uncharted, och många fler spel som släpps.. man måste ju sjukskriva sig för att hinna med allt! Glad att GTA4 flyttades till sommaren. :wub:

Postad 16 November 2007 - 00:41

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0

Chrissofsweden:
Det där är gametrailerns recension jag länkar till. Det är inte en trailer. :)

Fr0ggeh:
Super Mario Galaxy, CoD4, Ratchet, Uncharted, och många fler spel som släpps.. man måste ju sjukskriva sig för att hinna med allt! Glad att GTA4 flyttades till sommaren. :D

Nu får jag skämmas lite.. :wub: Men jag har inte fått min fasta 10/10 lina ännu och sitter på ett trådlöst från Telia. Därför kollade jag inte din länk och antog att det var vanlig trailer. Men jag upplevde verkligen inte att man kunde göra det dom beskrivit, att hugga ner en vakt och sen göra samma sak på den andra omärkt.

Christian

Postad 16 November 2007 - 02:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Det kan inte stå fyra personer och svinga svärden mot samma person.. risken för att träffa varandra är för stor.

Det fungerade ju bra för senaten i Rom när de knivade Cesar :) . För att inte tala om alla gamla krig där alla pucklade på varandra som galningar.

Men om man bortser från det så kan jag tänka mig att det skulle bero på hur mycket värda vakterna var. Om de har blivit tillsagda att stoppa honom till varje pris - do it or die - så skulle de nog hoppat på honom som hundar. Dessutom skulle de insett rätt snabbt att en person inte räcker (de som står bredvid och tittar när han äger alla borde ju förstå själva att det är meningslöst att gå 1 on 1. Då kan de lika gärna försöka med något annat). De hade nog bytt strategi rätt snabbt i verkligheten.

Postad 16 November 2007 - 06:33

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Inte för att jag inte gillar spelet, för det gör jag verkligen! Men AI:n ÄR lite haldan i vissa situationer. Om man smyger sig på en vakt och avrättar honom med dolken, så kommer ju de vakter som stod i närheten fram för att se vad som hänt. Men det räcker då att ställa sig på andra sidan en hydda, bara några meter bort. Borde de inte gå runt och leta LITE iaf?

Redigerat av VincentVegaSWE, 16 November 2007 - 06:34.

Postad 16 November 2007 - 08:43

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0
Obs!!!!!! Megaspoiler på gång, blev rätt sne att de gör så, jag har inte fått mitt spel än!

PS3/Xbox360 Jämförelse

Tyvärr tycker jag att Xbox vinner även denna match,mer detaljerade texturer,bättre färger. Vad tycker ni?

Obs videon innehåller spoilers!!!!!!!

Redigerat av Unregistered0e3a6535, 16 November 2007 - 08:51.

Postad 16 November 2007 - 08:56

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Jämförelsen var intressant där. Visst är det mer färg i Xbox-versionen enligt den där filmen. MEN, titta på den svarta rocken. På Xboxen är rocken bara helt svart, men på PS3:an är den svart men med skuggor ocu nyanser. Xbox-bilden är med andra ord som en butiksinställd LCD/Plasma-TV.

Postad 16 November 2007 - 10:20

hence776
  • hence776
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Köpte spelet igår och hann spela en del (PS3). Några korta intryck:
1. Storyn verkar intressant.
2. Design och arkitektur i spelet är verkligen snyggt gjorda. Även samma sak med ljussättningen som är helt fantastisk.
3. Skådespeleriet är verkligen helt värdelöst. Tyvärr.
Skådespelare som amerikansk engelska med påklistrad arabisk brytning och samma sak med fransk brytning. Huvudpersonen talar dessutom en väldigt bred amerikansk dialekt som känns väldigt malplacerad. Jag är kanske bortskämd efter Heavenly Sword, men det var en helt annan klass (både i hur personerna agerar på skärmen, och hur röstskådespelarna passade in).
4. Lite ryckig framerate, men ingen katastrof. Märks ibland i vissa avsnitt. Däremot störde jag mig en del på tearing vilket jag normalt sett inte brukar störa mig på alls.

Summering: Jag är lite splittrad, men kommer nog att fastna för detta pga storyn. Det dåliga skådespeleriet stör mig nog faktiskt mer än ev tekniska problem (tearing, etc).

Postad 16 November 2007 - 10:42

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0

Jämförelsen var intressant där. Visst är det mer färg i Xbox-versionen enligt den där filmen. MEN, titta på den svarta rocken. På Xboxen är rocken bara helt svart, men på PS3:an är den svart men med skuggor ocu nyanser. Xbox-bilden är med andra ord som en butiksinställd LCD/Plasma-TV.

Jag skrev även om det i den allmäna tråden om AC med men jag spelade AC på 360 igår och det såg exakt ut som spelet skall göra på PS3 enligt den jämförelsen. Kan det alltså bero på inställningarna på TV:n då? Riktigt klantigt av GT om det skulle vara så.

Redigerat av Lindholm R, 16 November 2007 - 10:43.

Postad 16 November 2007 - 10:52

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Kan det alltså bero på inställningarna på TV:n då? Riktigt klantigt av GT om det skulle vara så.

Jag är inte insatt i hur dessa jämförelser görs, rent praktiskt, men det kanske kan vara möjligt. Och ja, om så är fallet, så är det inte speciellt bra gjort av GT.

Postad 16 November 2007 - 10:56

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0
Enklaste är väl om någon här gör en egen film så kan vi se hur det ser ut.

Postad 16 November 2007 - 11:02

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0
ColinZeal; Jag ska försöka ge en förklaring på vad twisten är, på det sättet jag har uppfattat det på. Ingen som inte har spelat spelet än skall inte läsa spoilern, förstör en del enligt mig.

Spoiler

Det är ungefär detta som jag har förståt, hoppas det inte blev allt för krånligt.

Redigerat av Unregistered76725b1e, 16 November 2007 - 11:03.

Postad 16 November 2007 - 12:05

metalually
  • metalually
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Köpte spelet igår, hur goa miljöer som helst!
Men det är en sak jag undrar, blev det inget multiplayer stöd?
Co-op?

Hittade någon artikel att det möjligtvis skulle implementeras senare, någon som vet något mer?

Postad 16 November 2007 - 13:46

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0

Köpte spelet igår, hur goa miljöer som helst!
Men det är en sak jag undrar, blev det inget multiplayer stöd?
Co-op?

Hittade någon artikel att det möjligtvis skulle implementeras senare, någon som vet något mer?

Nej, det finns inget stöd för varken co-op eller online spel. Något som jag har tänkt på dock när du säger att du läst om att det kanske skall komma stöd för sådant senare är, att det vore kul om dem kunde släppa fler missions efterhand på psn. Det borde väl inte vara omöjligt för dem att göra det?

Postad 16 November 2007 - 15:15

PH-07
  • PH-07
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
köpte mitt AC till PS3 igår morse och har hunnit spela några timmar nu. Grafikmässigt blev jag förvånad, spelar på en 42" och när man hoppar ner från "look-up-pointsen" så dras man in, känns det som. Handlingen kan vara lite krånglig ibörjan att förstå, kontrollerna är underbara efter ett tag! Speciellt attacken "counter-strike", när man väl lärt sig att använda teknierna så är det för ***** grymma och häftiga dueller eller scener!

en grej som är lite jobbig är väl när man ska resa omkring på häst, DET ÄR STORT! Största spelet jag spelat vad jag
kan komma ihåg! Hoppas att det inte tar kort tid att klara ut det för det är verkligen det bästa spel jag hitintills spelat!!!

PS. Ni som har det också, vilket memory ligger ni på i dagsläget? :angry: DS.

Peace and out

Postad 16 November 2007 - 15:36

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
Jag blev nyfiken på de som hunnit längre än mig.. Allt jag hann med igår var fyra timmar och idag ska det tapetseras.. Ändras väderförhållandena under spelets gång någonting? Dag blir till natt, sol till regn osv?

Vad jag hann lägga märke till så tror jag ingenting hände under mina fyra timmar?

Christian

Postad 16 November 2007 - 16:41

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Hmmm... min limited edition verkar bara ha spelet och figuren, resten saknas.. nån annan som har haft det här problemet?

Samma för mig, enligt Gameshop.se så skulle det följa med en stor plåtlåda + massa annat. Snacka om att ljuga! Menmen, nu ska jag inte klaga. Figuren är riktigt nice och passar fint i hyllan, och själva spelet ser snyggt ut. Har dock inte hunnit spela än, min bror spelar just nu.

Redigerat av Unregistered28641812, 16 November 2007 - 17:16.

Postad 16 November 2007 - 17:10

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Jag blev nyfiken på de som hunnit längre än mig.. Allt jag hann med igår var fyra timmar och idag ska det tapetseras.. Ändras väderförhållandena under spelets gång någonting? Dag blir till natt, sol till regn osv?

Vad jag hann lägga märke till så tror jag ingenting hände under mina fyra timmar?

Christian

Har spelat såpass länge att jag nästan kan lova att det inte ändras, tyvärr.

Postad 16 November 2007 - 17:39

Speero
  • Speero
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
många klagar på att det hackar och förstör, precis som till skate. något ni har problem med eller?

Postad 16 November 2007 - 19:45

crilleus
  • crilleus
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Mitt hänger sig! Rider man skitfort eller springer så kan allt låsa sig.. Helt värdelöst att behöva starta om PS3:an när man sitter och njuter av storyn.. :angry:

Postad 16 November 2007 - 19:51

King D
  • King D
  • Forumräv

• 855 inlägg
  • 0

Mitt hänger sig! Rider man skitfort eller springer så kan allt låsa sig.. Helt värdelöst att behöva starta om PS3:an när man sitter och njuter av storyn.. :angry:

Men vad är felet då? Är det PS3 som inte pallar eller är spelet inte korrekt gjort?

Postad 16 November 2007 - 20:14

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Har också varit med om att det hängt sig. Två gånger när det ska ladda efter att jag dött och en gång mitt i spelandet. Frustrerande.

Postad 16 November 2007 - 23:00

Unregistered8a254399
  • Unregistered8a254399
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Jag har oxå samma problem med hängningar (2ggr hittils).

Jag är nybliven ägare till PS3 och detta är mitt första spel. Googlade lite och det verkar som flera har samma problem med olika varianter (80GiB, 60GiB och 40GiB), mitt är ett 40GiB så det verkar inte vara ett PS3 problem utan ett Assassin´s Creed problem.
När mitt har hängt sig så kan man fortfarande se sig omkring och ljudet finns kvar men alla animationer är frysta, det går att hålla inne "PS" knappen och välja "Avsluta spelet" och då verkar PS3´an starta om sig.

Kan spelen till PS3 patchas på liknande sätt som till X360?

Postad 16 November 2007 - 23:24

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0
Tack JaTack!

Postad 16 November 2007 - 23:31

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
Hade samma problem tidigare idag när allting låste sig, det gick att se sig omkring och ljudet fanns kvar men alla animationer var frysta.
var bara och starta om ps3'an

annars är det en jävligt skjyst spel.

Redigerat av Unregistered02428d26, 16 November 2007 - 23:32.

Postad 16 November 2007 - 23:38

King D
  • King D
  • Forumräv

• 855 inlägg
  • 0
Lite råkigt att höra det här med att spelet fryser sig. Betalar man runt 500-600 spänn så ska man väl ändå få ett "funderande" spel. Eller är det bara jag som tycker så? Jag hade tänkt köpa spelet men nu är jag mycket tveksam. Vet inte hur ofta frysningarna kommer , jag vill inte bli frustrerad efter 10 min spelande.

Postad 17 November 2007 - 00:42

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0
Freeze
Hoppas de kommer med en liten fix.

Redigerat av Unregistered0e3a6535, 17 November 2007 - 00:52.

Postad 17 November 2007 - 01:21

SweMart
  • SweMart
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
Spenderar sjuka summor pengar på spel som jag aldrig spelar. Brukar alltid sluta med att jag sätter på PES/Fifa och muttrar över hur mycket bättre det var förr(läs NES/Mega Drive/C64/ZX).

Började spela nån gång runt 10.... tanten sa go natt nån gång... nu är klockan 20 över 1. Detta har inte hänt sen tonåren. Sitter och skrattar flr mig själv.

Detta är fan det coolaste jag spelat på år och dar. Visst är det lite tearing men vem fan bryr sig, storyn är så brutalt cool att man bara gapar.

100/100 - nuff said.

Redigerat av SweMart, 17 November 2007 - 10:42.

Postad 17 November 2007 - 11:18

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Ubisoft ska släppa en patch som skall åtgärda freeze och diverse buggar. Hoppas snart ;)

Postad 17 November 2007 - 11:21

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
har bara märkt att det hachar till lite igår så stängde av för att jag hade spelat i 5h så tänkte att ps3:an kanske
behövde vila lite.
Men det är ett problem alltså.

Postad 17 November 2007 - 12:52

King D
  • King D
  • Forumräv

• 855 inlägg
  • 0
Ja, säg till när patchen har släppts och om den verkligen hjälper så kanske jag köper spelet. Vill som sagt inte starta om PS3 hela tiden bara för problemets skull när man sitter och spelar oh njuter av storyn som någon sa.

Postad 17 November 2007 - 13:52

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
jo det börjar bli rätt irriterande , har redan fastnat 2 gånger idag.

Redigerat av Unregistered02428d26, 17 November 2007 - 14:08.

Postad 17 November 2007 - 16:28

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
Där hängde det sig för första gången för mig!
Grymt irriterande!

hoppas det kommer en patch för detta.

Mvh Kimme

Postad 17 November 2007 - 23:05

PH-07
  • PH-07
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
TACK! jag undrade vid två eller tre tillfällen ifall det var fel på min nyinköpta PS3 eller om det var buggar i spelet.
Visst det är drygt att det har hängt sig men tackar ändå att det inte hänt (ännu) när jag slagits eller gjort något annat viktigt, när det hängde sig första gången råkade jag rida in en sten i fullfart (kanske blev för mkt av någonting för maskinen eller så är det spelet).

Sen har det faktiskt hänt när jag skulle reloada efter att ha dött.

Ibland blir jag osäker ifall det hängt sig när man loadar ett memory (det kan ta en stund, iaf för mig)

Gör det, det för er oxå?

Annars ett 100/100 spel trots att det hängt sig 2-3 gånger på ca 10 timmars spelande :) men till er som är osäkra:
låt er inte stoppas av detta (kanske tillomed tillfälliga) problem för det glöms snabbt bort när man startat om!

PS. det är ingenting jag vill uppleva när jag pröjsat stora summor både på en konsol och ett spel, SÅ FIXA :lol: DS.

OCH JAG ÄLSKAR ATT LEKA "THE ANGEL OF DEATH, hans kommentarer är ibland för klockrena :wub::D:D:D

Postad 17 November 2007 - 23:38

donjohan
  • donjohan
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Jag har spelat i ca 20 timmar, och spelat har hängt sig 3 gånger för mig (PS3). Som sagts tidigare i tråden så är det ytterst irriterande, men likväl kan jag rekommendera spelet ändå! För trots dessa barnsjukdomar i AC, så innehar spelet en spelarglädje och frihetskänsla som är enorm! Och för att inte tala om grafiken! AI:n bland soldaterna blir oxå bättre längre in i spelet.

De få saker som är irriterande och av sämre kvalité - förutom att spelet hänger sig - är att ljudet hos karaktärerna inte är de bästa, speciellt inte bland vanligt folket i staden. Efter att ha räddat stadsbor från soldater, så är det väldigt svårt att höra rösterna från dem man räddat. Deras röster drunknar i en massa andra ljud.

Ni som funderar på att köpa AC, köp det! :)

Postad 17 November 2007 - 23:57

donjohan
  • donjohan
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Fyra gånger... Nu har spelet hängt sig fyra gånger. Vilken skitgrej! Har man inte intensiva buggsökningar/tester när man gör ett spel??? Hur har Ubisoft kunnat undgå att lösa (eller upptäcka) detta problem? Det är verkligen ett mysterium att de har släppt ett spel med sådana extrema buggfel! :)

Postad 18 November 2007 - 00:35

donjohan
  • donjohan
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
5:e gången gillt. 2 ggr på en timme. Inte bra... :)

Det här måste dom verkligen fixa!

Postad 18 November 2007 - 01:27

analog
  • analog
  • Användare

• 212 inlägg
  • 0
Väntar med att köpa detta spel mest pga. övanstående kommentarer. Trodde det skulle bli grymt men låsningar är bland det mest irriterande som finns. Jag orkar knappt starta om.

Får bli ett spel att klara under jullovet om problemen löser sig.

Postad 18 November 2007 - 02:55

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Firmware 2.01 släpps snart som förbättrar stabiliteten på Ps3.

Postad 18 November 2007 - 03:13

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Jag har spelat i 10-20 timmar nu och mitt spel har inte hängt sig en enda gång.
Jag tycker spelet är skitballt! Frihetskänslan är riktigt skön och miljöerna är jävligt vackra. Det ena jag kan gnälla över är att det laggar lite när man kollar runt. Inget som förstör spelupplevelsen men lite småirriterande är det allt. Älskar spelet redan och jag hoppas jag inte klarar av det för snabbt nu.
:)

Postad 18 November 2007 - 09:37

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Firmware 2.01 släpps snart som förbättrar stabiliteten på Ps3.

Vore kanon om det stämmer och hjälper! Det hänger sig sjukt ofta för mig. Nu hann jag spela max 10 min innan det hängde sig och likadant var det vid ett tillfälle igår. Det är inte så att man lär sig leva med det, utan det blir bara mer och mer irriterande.

Hade jag köpt spelet på Game (som ju har sina 10 dagar öppet köp) så hade jag nog lämnat tillbaka det och avvaktat på någon form av uppdatering.

Postad 18 November 2007 - 12:08

pjay1
  • pjay1
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Själv har jag inga problem med att det hänger sig inte en enda gång å jag har spelat många timmar.
Sjukt bra spel å underbar story kan inte vänta tills 2 an kommer vill ha nu

Postad 18 November 2007 - 14:47

mattematico
  • mattematico
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
så mitt spel är likt många andras att bilden fryser typ hela tiden mellan 3-30 min under spelet...inte lätt att sjunka ner i spelet och sätta sig in när man måste gå fram och stänga av konsollen då.. ingen som hört något om vad felet kan vara? Sugen på att kunna lira ordentligt nu =/

Postad 18 November 2007 - 15:15

PH-07
  • PH-07
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
efter ett tags tänkande så måste jag fråga er som också haft samma problem (låter som alla haft det)

kan inte så mkt om PS3 ännu men jag och säkerligen de flesta andra här har uppgraderat systemvaran
typ för en eller två veckor sen till v2.0, kan det ha någon inverkan på AC?
tkr som många andra här att det är oförlåtligt för ett sådant stort företag som Ubisoft att releasa ett
spel som dem utveckat i typ fyra år och missa detta återuppkommande problem!

Postad 18 November 2007 - 16:09

Yesum
  • Yesum
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0
kul för den som inte har tillgång till internet och kan ladda ner fixen till detta spel. va fan ere för fel på spelutvecklare? äre ingen som kollar kvalitén på spelet innan de släpps? skulle bara ubisoft eller utgivaren spelat detta på ps3 4-5 timmar så skulle dom upptäckt en ###### massa fel, men iställe låter dom köparna upptäcka detta.

trevlig inställning dom har. fan man gör väl en undersökning innan man släpper ett spel.

Postad 18 November 2007 - 16:31

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0
Läste i ett inlägg ovan att någon nämner något om ett 10 dagars uppetköp hos Game. Det går alltså att lämna tillbaka spelet och få pengarna tillbaka även fast man har spelat det ett par dagar?

Postad 18 November 2007 - 16:38

Yesum
  • Yesum
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0
tveksam till pengarna tillbaka. däremot ska du kunna byta ut spelet mot nåt annat.

Postad 18 November 2007 - 17:29

veee
  • veee
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Går det inte att få subs till konversationerna? Eller har jag missat den helt? Är lite jobbigt att behöva maxa vollen för att höra vad som sägs...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.