Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finlux 32FL745 - Vad tror ni om denna?

7 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Finlux 32FL745W (TV) 1 7.5 (1) Inga priser

Postad 15 October 2007 - 22:12

Schreil
  • Schreil
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Tja!
Tänkte köpa en toshiba a3000 idag på Elgiganten men dem hade den inte i lager, istället blev jag erbjuden Finlux 32FL745 för samma pris som toshiban 4790:-. Vilken är bäst toshiban eller finluxen? Vilken skulle ni tagit och varför?

Postad 15 October 2007 - 22:49

Schreil
  • Schreil
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Tja!
Tänkte köpa en toshiba a3000 idag på Elgiganten men dem hade den inte i lager, istället blev jag erbjuden Finlux 32FL745 för samma pris som toshiban 4790:-. Vilken är bäst toshiban eller finluxen? Vilken skulle ni tagit och varför?

<{POST_SNAPBACK}>

Bumb! Ska helst veta hur jag ska göra innan dem öppnar i morgon någon som har nåt att säga om finluxen vs toshiban?

Postad 24 October 2007 - 21:00

ovakka
  • ovakka
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Tja!

<{POST_SNAPBACK}>

Bumb! Ska helst veta hur jag ska göra innan dem öppnar i morgon någon som har nåt att säga om finluxen vs toshiban?

<{POST_SNAPBACK}>

Det var ett mycket bra pris du fick, så jag hade tagit den.

Kan du berätta hur det gick?

MVH Henrik

Postad 30 December 2007 - 22:26

primeaniac
  • primeaniac
  • Lärjunge

• 271 inlägg
  • 0
Hej å hå, är det ingen fler som vill tycka till om dessa TV apparater? Nån som jämfört med LG 32LC42 tex?

Vilken skulle vara att föredra tro?

Postad 31 December 2007 - 00:32

Blade Runner
  • Blade Runner
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Finlux tillverkas av turkiska Vestel. Undvik!

Postad 10 January 2008 - 10:11

Unregistered933a47a1
  • Unregistered933a47a1
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Blade Runner: Varför ska man undvika? Är Vestel inte bra? Varför? Låter nästan som att man ska undvika dem bara för att de är turkiska... ;) känns inte som ett tillräckligt bra skäl.
Mvh
adam

Postad 03 February 2008 - 14:19

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

• 387 inlägg
  • 0
köpte en finlux 32FLD745T (är väl ingen skillnad förutom inbyggd digitalmottagare) på onoff igår. trots att det var deras billigaste 32" så var det den som tilltalade mig mest bildmässigt. bilden såg mycket mer film ut än de andra uppställda apparaterna...

Är fortfarande helnöjd med bilden och det är mumma att se på film (sitter så pass nära skärmen att det inte hade fungerat med större apparat än 32")...

Det som dock är lite trist är att jag tror att digitalmottagaren har strejkat helt, samt att där måste vara något annat fabriksfel. Fick först bara igån analog-tv och fick int upp några av de menyer som det stod om i bruksanvisningen. Sen lyckades jag på något sätt ändå komma rätt och fick ställt in de digitala kanalerna oc det fungerade... När jag sedan ställde tvn i stand-by så stod stand-by indikatorn bara och blinkade och jag kunde inte få igång tvn igen utan att slå av strömmen helt först och sen slå på den igen. Så är det fortfarande och sedan första gången det hände så kan jag inte få fram något som har med digitaltv att göra. Rutan blir bara svart och jag kan inte få fram några menyer alls (däremot kan jag höja sänka volymen och ändra visningsläge (detta visas alltså OSD på skärmen till skillnad från övriga menyer)... Ska ringa till OnOff så fort frugan slutat prata i telefon och höra vad det är frågan om.

Sen undrar jag lite: Någon som vet hur man får ut 5.1 ljud till reivern från tvn (om det är en 5.1 sändning alltså)? Använder man scart eller någon annan utgång? Det finns ju bara stereo analog/digitalt ut...???

Förlåt, menade inte att kapa tråden med mina problem, men jag vill bara säga att jag gillar finluxen, men att det kanske inte är världens bästa kvalitet då min inte funkar...

Postad 07 February 2008 - 10:57

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

• 387 inlägg
  • 0
SOm tillägg till mitt förra inlägg: Fick TVn utbytt. Nu funkar digitalmottagaren också... Lite irriterand på OnOff dock, de lovade mig en ny tvv direkt (var inne och frågade) men när jag kom dit med min tv så hade de bara en uppackad tv hemma (och ingen visste varför den var uppackad). Fick snällt vänta några dagar på att de skulle få hem en ny från centrallagert...

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.