Tänkte köpa en toshiba a3000 idag på Elgiganten men dem hade den inte i lager, istället blev jag erbjuden Finlux 32FL745 för samma pris som toshiban 4790:-. Vilken är bäst toshiban eller finluxen? Vilken skulle ni tagit och varför?
Finlux 32FL745 - Vad tror ni om denna?
Finlux 32FL745W
(TV)
|
1
|
(1)
|
Inga priser |
Postad 15 October 2007 - 22:12
Tänkte köpa en toshiba a3000 idag på Elgiganten men dem hade den inte i lager, istället blev jag erbjuden Finlux 32FL745 för samma pris som toshiban 4790:-. Vilken är bäst toshiban eller finluxen? Vilken skulle ni tagit och varför?
Postad 15 October 2007 - 22:49
Bumb! Ska helst veta hur jag ska göra innan dem öppnar i morgon någon som har nåt att säga om finluxen vs toshiban?Tja!
Postad 24 October 2007 - 21:00
Bumb! Ska helst veta hur jag ska göra innan dem öppnar i morgon någon som har nåt att säga om finluxen vs toshiban?Tja!
Det var ett mycket bra pris du fick, så jag hade tagit den.
Kan du berätta hur det gick?
MVH Henrik
Postad 30 December 2007 - 22:26
Vilken skulle vara att föredra tro?
Postad 10 January 2008 - 10:11
Mvh
adam
Postad 03 February 2008 - 14:19
Är fortfarande helnöjd med bilden och det är mumma att se på film (sitter så pass nära skärmen att det inte hade fungerat med större apparat än 32")...
Det som dock är lite trist är att jag tror att digitalmottagaren har strejkat helt, samt att där måste vara något annat fabriksfel. Fick först bara igån analog-tv och fick int upp några av de menyer som det stod om i bruksanvisningen. Sen lyckades jag på något sätt ändå komma rätt och fick ställt in de digitala kanalerna oc det fungerade... När jag sedan ställde tvn i stand-by så stod stand-by indikatorn bara och blinkade och jag kunde inte få igång tvn igen utan att slå av strömmen helt först och sen slå på den igen. Så är det fortfarande och sedan första gången det hände så kan jag inte få fram något som har med digitaltv att göra. Rutan blir bara svart och jag kan inte få fram några menyer alls (däremot kan jag höja sänka volymen och ändra visningsläge (detta visas alltså OSD på skärmen till skillnad från övriga menyer)... Ska ringa till OnOff så fort frugan slutat prata i telefon och höra vad det är frågan om.
Sen undrar jag lite: Någon som vet hur man får ut 5.1 ljud till reivern från tvn (om det är en 5.1 sändning alltså)? Använder man scart eller någon annan utgång? Det finns ju bara stereo analog/digitalt ut...???
Förlåt, menade inte att kapa tråden med mina problem, men jag vill bara säga att jag gillar finluxen, men att det kanske inte är världens bästa kvalitet då min inte funkar...
Postad 07 February 2008 - 10:57
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
7 bilder
24 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?