Skickat 11 februari 2008 - 21:03
Jag satt just och letade efter någon som _inte_ hade byggt ett altare kring sina elprylar utan som inte tycker att en svart 20 kilos klump är vacker. För så bygger jag (försöker), så hittade jag ditt fina rum. Det blir väldigt bra när man blir av med kablarna, misstänker att frun inte är helt missnöjd heller.
Skickat 03 november 2008 - 19:32
Bra jobbat med kabeldragningen! För övrigt tycker jag det ser väldigt behagligt ut. Du visar stor kreativitet när du väljer att blanda dyrt och billigt. Kul att du visar att det går att skapa ngt fint även med saker från Ikea och Jysk.
Ibland går det lite inflation när folk skriver att deras matta kostade 19 000 kr. Själv kan jag blanda en hel del i hemmet så länge jag tycker att det passar. Du verkar vara lite inne på samma spår, så att säga. Tummen upp för det...
G
Ibland går det lite inflation när folk skriver att deras matta kostade 19 000 kr. Själv kan jag blanda en hel del i hemmet så länge jag tycker att det passar. Du verkar vara lite inne på samma spår, så att säga. Tummen upp för det...
G
Skickat 26 mars 2009 - 14:17
Mycket, mycket snyggt bygge. Troligtvis det bästa jag sett hittills. Jag har alltid tänkt att integrera HiFi/Hemmabio med hemmet men det har bara stannat vid en tanke.
Jag hade dock valt annan elektronik, men i alla fall.
Ni får 10.1 på bygget och 6.5 på elektroniken.
Jag hade dock valt annan elektronik, men i alla fall.
Ni får 10.1 på bygget och 6.5 på elektroniken.
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
32 bilder
118 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?