tack på förhand.
Postad 28 October 2007 - 15:46
Jag undrar hur många Simpson säsonger det finns ute på DVD? Har sökt runt lite och bara hittat säsongerna 1-10. Vad jag vet så finns det väl 19 säsonger totalt hittils. Varför finns inte alla ute till försäljning? Vill ha alla ju
tack på förhand.
tack på förhand.
Postad 28 October 2007 - 23:01
Ingen idé att ge ut alla direkt, då får man ju färre sålda. Det gäller ju att hålla intresset vid liv.
Dessutom är ju Simpsons-boxarna ganska seriösa så dom tar nog en del tid att göra.
Dessutom är ju Simpsons-boxarna ganska seriösa så dom tar nog en del tid att göra.
Postad 29 October 2007 - 00:52
tycker ändå att dom har släppt boxarna hyfsat snabbt. fast det kanske bara är jag som fått för mig det?
att dom skulle släppa till 19 kan dock bli problematiskt då det är s19 som just nu går borta i jänkland =P.
för tusan, har du inhandlat s1-10 så har du ca 240 avsnitt att kolla på, så du behöver nog inte oroa dig
. såvida du inte gör nåt annat än kollar simpsons om dagarna. då räcker det bara ungefär 5-6 dagar =D
att dom skulle släppa till 19 kan dock bli problematiskt då det är s19 som just nu går borta i jänkland =P.
för tusan, har du inhandlat s1-10 så har du ca 240 avsnitt att kolla på, så du behöver nog inte oroa dig
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?