Hur funkar squeezeboxen för dig? nöjd med köpet?
bra ljudkvalitet?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Skickat 26 juni 2008 - 21:10
Tack för den fina kommentaren, ska ska ta bättre överblicksbilder snart och meddelar. Måste säga att du har riktigt fina prylar, från kablar till förstärkare m fl. Jag kan förstå att folk reagerar på frontarna. Själv så förhåller jag mig lite som Voltaire; även om jag tycker annorlunda så ska jag försvara din rätt att välja högtalare med mitt liv. Riktigt fina foton som får mig vilja köpa systemkamera.
Skickat 09 juli 2008 - 19:43
Oj oj kul med nya prylar. Snyggt som vanligt i ditt galleri och med utmärkt fotokvalite. Har hört nuforce lilla 2 kanalare den också i klass d. Var kanske inte min favorit men helt otrolig kraft i den lilla jäkeln. Kan tänka mig att den här är rätt många snäpp bättre och håller ett järngrepp i dina vantage.
Mvh Skickat 10 juli 2008 - 19:04
asimov66> Precis som du skriver så är det de steg som är aktiva. Man stänger av de kanaler som inte används och fördelar ut nätdelen till de slutsteg som är aktiva.
kalle_22> Ljudet nu är helt fantastiskt. Det är ett enormt djup i ljudet, otroligt detaljerat, kraftfullt och väldigt mycket "punch", jag har aldrig hört så bra ljud innan. 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|