Kommentarer till Litet, grönt hemmabiorum (gammalt) av Ree
Startad av
Ree
, Oct 31 2007 11:45
15 svar till detta ämne
Postad 23 November 2007 - 09:27
Joodå, snygg saklig hemmabio. ger helt säkert en bra film-upplevelse...hmm, dendär skivspelaren ser inte ut som dom brukar i hembiona...Måste vara Blue-ray dedär:)
Postad 23 November 2007 - 09:38
Din bio är helt grym! Älskar den gröna färgen, och riktigt fina bilder har du tagit på hela härligheten!
Postad 23 November 2007 - 15:10
Jag gillar det gröna STARKT, riktigt snyggt och fräckt faktiskt. Grönt + svart ger bra kontrast och lugn. Det jag skulle vela ändra på är en fetare soffa men gärna behålla den vita färgen. Sen måste jag hålla med om högtalarna, jäkligt snygga och ser ut att kunna dåna på bra för den pengen.
Vad för projje har du?
Vad för projje har du?
Postad 25 November 2007 - 16:46
Snaskigt snyggt färgval. Jag känner igen kombinationen någonstans ifrån. Jag hade valt en svart eller grå soffa dock.
Postad 26 November 2007 - 10:20
En större soffa skulle nog inte få plats riktigt.. Projektorn är en Sanyo Z4.Jag gillar det gröna STARKT, riktigt snyggt och fräckt faktiskt. Grönt + svart ger bra kontrast och lugn. Det jag skulle vela ändra på är en fetare soffa men gärna behålla den vita färgen. Sen måste jag hålla med om högtalarna, jäkligt snygga och ser ut att kunna dåna på bra för den pengen.
Vad för projje har du?
Postad 12 December 2007 - 23:33
vad som helst.. precis vad som helst nästan.. men iiinte grönt.. gamla minnen om kvarsittningar i spyfärdiga lokaler... resten däremot, helt klockrent.. men GRÖNT?
usch..
usch..
Postad 23 December 2007 - 18:30
Mycket snyggt. Ta lite el tejp till kabeln till centern så är den nästan helt borta.
Mycket snygg hemmabio
Mycket snygg hemmabio
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
124 bilder
15 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?