Skickat 19 december 2007 - 13:36
En till med Focal
Jag kör 5.1 men jag har centern å surrarna undangömda i en garderob och tar fram dom när det är film tajm, det ska komma upp bilder på det när jag har fått hem projduk.. Har väntat måååånga veckor. Ang subben så har jag bara en Proson subb att jämföra med sen tidigare och där är det no competition
Mullrar på riktigt fint.. Du hade det med jäkla fint! 10 * till dig med. Giddy up!
Skickat 03 mars 2008 - 23:30
du borde igentligen få mer än 10, men tyvärr det går inte..
ja jag är mycket nöjd med mina focal ex! det är svårt att få matcha ljud och estetik i en högtalare, och det har dom lyckats med focal!
elektroniken är i högklass gillar primare/Rotel/focal combon! bra gjort!
ja jag är mycket nöjd med mina focal ex! det är svårt att få matcha ljud och estetik i en högtalare, och det har dom lyckats med focal!
elektroniken är i högklass gillar primare/Rotel/focal combon! bra gjort!
Skickat 30 september 2008 - 15:28
Snyggt! Det enda jag saknar är en svart tv-möbel ist för den du har på bilderna. Hade vart pricken över i
Primare I21 är riktigt bra, lyssnade på denna igår till elac FS-247. Lät kanon! Hade vart kul att lyssna på dina Focal, har faktiskt aldrig lyssnat på dessa ordentligt.
Skickat 12 oktober 2008 - 23:13
Här har man missat ett riktigt fint album med stilig inredning, härligt läckra är dina focal och dina bilder oxå för den delen. Lyxigt värre med öppen eldstad, det hade suttit riktigt fint men man kan ju inte få allt.
Tack så mycket för ditt betyg, värmer gott./tla
Tack så mycket för ditt betyg, värmer gott./tla
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
6 bilder
2 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna