Jag har försökt att hålla mig uppdaterad på TV-apparater från Sony och det är först med KDL-XXD3000 serien som Sony på allvar började ta hänsyn till kunder som tittar mycket på digital SDTV. D3000 serien är nu på väg att försvinna. Det har kommit en massa nya modeller men Sony gör allt för att vi kunder inte ska förstå vad vi egentligen behöver och vara helt utelämnade till bredkäftade butikssäljare. Det ställer jag inte upp på.
Jag är inte heller så förtjust i att Sonys nya TV-apparater har flera inbyggda digitalboxar. Jag vill helst ha en separat box och om jag inte är nöjd med den då rullar jag nätsladden runt lådan och så åker den ut genom fönstret
På sista tiden har jag även börjat titta lite på TV-apparater utan inbyggd box från LG.
1 Vilken TV av Sonys nya modeller lämpar sig bäst utifrån mina behov? Gäller 32" eller 40"
2 Finns det även ett bra och billigt alternativ från LG, utan inbyggd digitalbox, som jag borde titta på? Gäller 32" eller 40"
Jag har f.n. Comhem som leverantör men har även möjlighet att skaffa Telias digital-TV via fiber-LAN.
Redigerat av XYZ, 03 November 2007 - 18:15.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
20 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?