Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Smartwi eller Future cardsplitter?

61 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 November 2007 - 10:35

MartinBeck
  • MartinBeck
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Smartwi eller Future cardsplitter?
Vilken är bäst? Vilken fungerar? Har bäst support? Mm mm?

Postad 04 November 2007 - 14:51

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

• 1061 inlägg
  • 0
Future verkar bluff ringde support i oktober tror jag det va telefonsvararen sa att dom hade semester hela augusti.. :)
sen svara man inte på mail . verkar ju onekligen seriösa

produkten funka max 10sekunder sen bröts det och blev tvungen att paira om i bas. räckvidden stämde inte heller man skrev 100m men räckte knappt 30 med fri sikt..

Postad 09 April 2008 - 13:57

menhallå
  • menhallå
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Ser ju intressant ut men hur funkar det...
Såg reklam om Future i TV14 (Expressens 14 dagars TV-bilaga).
Min SmartWi fungerar riktigt bra. Har inte behövt starta om FireDTV (2x) på ett par månader nu.
Men problemet är räckvidden. Skulle gärna ha ett kort i min digitalbox också men den är för långt borta.

Postad 09 April 2008 - 14:42

Plantium
  • Plantium
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
är det någon som har testat att köra med SmartWi och canal digital hd? fungerar det

Postad 10 April 2008 - 05:44

menhallå
  • menhallå
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0

är det någon som har testat att köra med SmartWi och canal digital hd? fungerar det

Jag har tyvärr Boxer och ser i stjärnorna efter HD... :D

Postad 10 April 2008 - 13:19

Unregistered220d6a49
  • Unregistered220d6a49
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Jag kör 3 boxar med SmartWI och Canal Digital abb med HD kanalerna.
HD-TV funkar på Kathrein UFS-910 med Conax modul.
Alltså inte en av CD's skitburkar.

Postad 29 April 2008 - 09:34

Petssonp
  • Petssonp
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Hej! Kör med Boxer abonemang i FloppyDTV samt en vanlig Sagem-box. Nån som har erfarenhet av Future eller SmartWI i Floppy(Fire-)DTV? Hur fungerar dem? Håller de utlovade räckvidderna?

// Petsson

Postad 29 April 2008 - 09:40

Unregisteredc4a90337
  • Unregisteredc4a90337
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0

Det fungerar utmärkt.

Postad 29 April 2008 - 19:38

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1145 inlägg
  • 0

Det fungerar utmärkt.

K.K. Vilka boxar box kör du med SmartWi ? Har du någon CD HD-box ?

Postad 29 April 2008 - 20:41

Unregisteredc4a90337
  • Unregisteredc4a90337
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0

K.K. Vilka boxar box kör du med SmartWi ? Har du någon CD HD-box ?

Jag har både HD PVR och HD boxen och båda fungerar bra tillsammans, sedan kör jag med en Nokia9902, Relook 400s och en Neotion 601. Fast jag nyttar inte mer än tre kort.

Postad 30 April 2008 - 14:36

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1145 inlägg
  • 0

Jag har både HD PVR och HD boxen och båda fungerar bra tillsammans, sedan kör jag med en Nokia9902, Relook 400s och en Neotion 601. Fast jag nyttar inte mer än tre kort.

Tack för det K.K. då kanske man ska satsa på ett Smartwi. B)

Postad 17 March 2009 - 22:38

Unregisteredf2d015da
  • Unregisteredf2d015da
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Bumpar tråden med en fråga?
Är det någon vänlig själ som kan upplysa mig om någon cardsplitter som fungerar med comhems boxar?
Har sökt men ej funnit, det mesta handlar om CD eller Boxer.
Tack på förhand.

Postad 18 March 2009 - 15:40

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2526 inlägg
  • 0

Är det någon vänlig själ som kan upplysa mig om någon cardsplitter som fungerar med comhems boxar?
Tack på förhand.

SmartWi bör fungera i de flesta Comhems boxar då de kör med Conax krypteringssystem. Kolla annars i SmartWi:s forum för kabel-TV.

http://www.smartwi.n...ewforum.php?f=2

Postad 18 March 2009 - 21:43

Figgis
  • Figgis
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Tack på förhand.

Funkar hur bra som helst.
Jag har både den gamla HD boxen och nya HDPVR´n och den gamla pvr boxen (utan HD)
fungerar helt problemfritt :)

Postad 20 March 2009 - 11:00

tintinskoog
  • tintinskoog
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Har hittat ytterligare en variant av cardsplitter som dom kallar "orginalsplittern" den heter cardplitter cs pro-64 ver.3.5 ! cardsplitter cs pro-64

är den någon som har någon erfarenhet av den till comhem ? verkar ha längre räckvidd än t.ex smartwi!

Redigerat av Dreadlock, 27 March 2009 - 11:26.

Postad 27 March 2009 - 11:26

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Bortplockning av länkar till sidor som tjänar pengar på klick...

Postad 06 April 2009 - 16:20

lbl
  • lbl
  • Forumräv

• 828 inlägg
  • 0
Och för vilket företag var den där upplysningen då, tråden handlar ju liksom om Card-splitters, och inte om nån speciell återförsäljare ?!

"Trådlöst i Sverige Handelsbolag" heter väl inget ställe på nätet som brukar sälja de där ?!

/LbL!

Postad 08 April 2009 - 19:11

Videoten
  • Videoten
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Men hur är smartwi kontra cspro-64?
Smartwin är ju smäckrare då man slipper dom utstickande antennerna.

Postad 17 June 2009 - 20:19

Melleman
  • Melleman
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Jag kör Smartwi och Comhem med Samsung DCB-P850Z och en DCB-B270Z och båda funkar perfekt. :P
Tog 5 min att konfigurera korten och dom står ca 10 m ifrån och skilda våningar.

Är så skönt att slippa skaffa tvillingkort som ändå inte har canal+ kanalerna etc.
Tänk om Comhem hade erbjudit Smartwi istället för att anmäla dom. Jäkla bakåtsträvare. :D

Postad 19 June 2009 - 08:57

n.carlsson
  • n.carlsson
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Jag kör smartwi.

Har en Dilog DT-555 DVR som fungerar bra med smartwi. Nu har jag skaffat en Samsung DTB-B270Z. Men dessa två går inte att köra samtidigt. Verkar som Smartwi'n låser sig på nåt sätt. Går inte att byta kanal på nån av boxarna. Kör man boxarna var för sig så fungerar dom. Har testat lite olika firmware på smartwin, men ingen skillnad.

Kan man lösa så jag kan använda boxarna samtidigt?

Tips på boxar som fungerar bra med smartwi?

Postad 07 August 2009 - 14:15

homer_99
  • homer_99
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Någon här som kör Com Hem och kombinationen HD-PVR och Samsung 270 med SmartWi?

Jag har just nu två Samsungboxar (270) men funderar på att uppgradera...jag kör redan SmartWi cardsplitter för mina två boxar och det funkar bra. Är lite rädd att ställa till det genom att uppgradera till HD-PVR-boxen...

Redigerat av homer_99, 07 August 2009 - 14:16.

Postad 08 August 2009 - 08:43

Rolandsson
  • Rolandsson
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Någon här som kör Com Hem och kombinationen HD-PVR och Samsung 270 med SmartWi?

Jag har just nu två Samsungboxar (270) men funderar på att uppgradera...jag kör redan SmartWi cardsplitter för mina två boxar och det funkar bra. Är lite rädd att ställa till det genom att uppgradera till HD-PVR-boxen...

Jag kör Humax HDPVR, Samsung PVR och en Sony TV med inb. mottagare och det fungerar klockrent.

När jag fick hem HD boxen så provade jag att direkt stoppa ett smarwikort i den, fick den inte att gå på det kortet. Men jag bytte då plats med 2 st smartwikort och då gick det på en gång. Har aldrig haft mitt originalkort i HDPVR:en.

Postad 08 August 2009 - 17:17

homer_99
  • homer_99
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Jag kör Humax HDPVR, Samsung PVR och en Sony TV med inb. mottagare och det fungerar klockrent.

När jag fick hem HD boxen så provade jag att direkt stoppa ett smarwikort i den, fick den inte att gå på det kortet. Men jag bytte då plats med 2 st smartwikort och då gick det på en gång. Har aldrig haft mitt originalkort i HDPVR:en.

Tack! Då är det ju intressant att uppgradera...

Postad 31 August 2009 - 14:27

forzaKGB
  • forzaKGB
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0
Jag står just nu i valet och kvalet mellan dessa system, har hört flera som har SmartWi och en del är nöjda och en del är missnöjda (hänga kort/enheter, taskig räckvidd mm).

Men ingen har någon erfarenhet av CSPRO-64, är det verkligen ingen som kör den och hur kommer det sig att de på sin hemsida listar FireDTV som att det inte funkar men FloppyDTV funkar?
Känns som om det är samma sak de två men det kanske det inte är?

Är det verkligen ingen som kör CSPRO-64 och vill dela med sig om erfarenheterna?

Postad 22 November 2009 - 11:38

Unregisteredc2e5ee9c
  • Unregisteredc2e5ee9c
  • Lärjunge

• 447 inlägg
  • 0
Här är det med räckvidd och betongväggar? Jag bor i lägenhet med bara 2-3 meter mellan boxar och tv-apparater men har en stadig betongvägg emellan. Går signalen igenom väggen?

Postad 22 November 2009 - 14:50

walter2
  • walter2
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Chandler_75, future cardsplitter har släpps i en ny trådbunden version. Tror den skulle passa dig bra :P
Jag har inte testat den själv, men då lär ju iaf inte betongen vara några problem. Den ska tydligen klara upp till 150 m utan repeater. Fast nu handlar det ju bara om 2-3 meter, men vad jag har hört är future cardsplitter (trådlösa) känslig för betongväggar

Du lär få stabilare kortdelning med tråd än trådlös :)

Redigerat av walter2, 22 November 2009 - 14:52.

Postad 05 December 2009 - 20:49

wigtor
  • wigtor
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Är det någon här som kör smartwi till 6st boxar?
Det är så att vi är ett stort hushåll som har 6st tv apparater och över en stor yta undrar då om detta är möjligt på något sätt.

Postad 07 December 2009 - 14:30

walter2
  • walter2
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Jag går och funderar på att köpa en Future cardsplitter 4 (alltså den trådbundna). Men jag undrar om/hur det kommer fungera. Jag har comhem, 1 pairad HD-box Humax CXHD-5000C och 1 st SAMSUNG DCB-B260Z.

Min fråga är, kommer jag med denna cardsplittern kunna titta på HD kanaler på hdboxen och samtidigt titta på SD kanaler på den andra boxen?

Någon som vet?

Postad 10 December 2009 - 16:27

Unregisteredee15ce5c
  • Unregisteredee15ce5c
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
En fråga angående installationen av Smartwi...har precis skaffat Boxer och Smartwi...ska man köra installaionen av kanalerna på dekoderna med orginalkortet eller är det bara att plugga i Smartwi korten direkt?

/ X-MaX

Postad 10 December 2009 - 21:16

Unregistereda82a1bde
  • Unregistereda82a1bde
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Hej!
Jag har använt både Future cardsplitter 4 (alltså den trådbundna) och smartwi på mina mottagare (satellit C+). Mina mottagare är Hyro 9000, Hyro 5030 och en gammal nokia. Har fungerat med bägge systemen, MEN Future cardsplitter 4 fungerade inte direkt i mina hyro mottagare utan jag var tvungen att köra via conax modul, och dessa ca-moduler fungerar inte med HD kanalerna. Efter ett år gick Future Cardsplitter isönder, då skaffade jag Smartwi, och det har fungerat bra, men inte smärtfritt. Problemet är avståndet jag har mellan mottagarna, ibland fungerar det bra och ibland strular det som fan. Men allt som allt så rekommenderar jag smartwi som kortdelare om man inte har långt avstånd mellan mottagarna.

Jessis

Postad 10 December 2009 - 22:47

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1145 inlägg
  • 0

En fråga angående installationen av Smartwi...har precis skaffat Boxer och Smartwi...ska man köra installaionen av kanalerna på dekoderna med orginalkortet eller är det bara att plugga i Smartwi korten direkt?

/ X-MaX

Det spelar ingen roll :) Smartwi-kortet är ju ur boxens synpunkt som orginalkortet.
Jag har gjort båda delarna.
:unsure:

Postad 13 December 2009 - 12:39

Figgis
  • Figgis
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Är det någon här som kör smartwi till 6st boxar?
Det är så att vi är ett stort hushåll som har 6st tv apparater och över en stor yta undrar då om detta är möjligt på något sätt.

Enligt Smarwi´s hemsida ska den klara upp till 7 boxar.
http://www.smartwi.net/sols.html

Jag kör 5 kort utan några som helst problem.
2 HD-boxar, 2 SD boxar 1 direkt i TV´n (CA-modul)
Bor i villa med 2 våningar (trästomme)

Tror nog det funkar med 6 st oxå

Postad 14 December 2009 - 10:37

menhallå
  • menhallå
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0

/ X-MaX

Jag har Smartwi och korten ersätter helt Boxers kort. Du kan programmera kanalerna med Smartwi korten.

Postad 30 July 2010 - 16:43

Unregistered9fbffd63
  • Unregistered9fbffd63
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Hej,

Efter att ha tittat runt lite här på vad ni tycker om olika cardsplitter så tänkte jag slå till på SmartWi. Men när jag skulle beställa (från www.elektronikgruvan.se) upptäckte jag att det verkar ha kommit ut en ny cardsplitter som heter Cardcaster från Splitworks.

Någon som har erfarenhet från Cardcaster? Bättre eller sämre än SmartWi.

Postad 30 July 2010 - 21:10

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0
Är också intresserad av synpunkter/erfarenhet av Cardcaster.

Skickade en fråga gällande vilka system som stöds av Cardcaster (till Elektronikgruvan) som svarade att alla system utom NDS fungerar.

Själv är jag mest intresserad huruvida den fungerar med Canal Digitals IPTV.

EDIT: Hittade även Clone+ Home Edition 150:

http://www.satshop.t...-Home-Edition_7
http://www.cloneplus.com

Någon med synpunkter/erfarenhet av den?

Redigerat av LiMiT, 30 July 2010 - 21:40.

Postad 31 July 2010 - 11:10

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1145 inlägg
  • 0

Är också intresserad av synpunkter/erfarenhet av Cardcaster.

Skickade en fråga gällande vilka system som stöds av Cardcaster (till Elektronikgruvan) som svarade att alla system utom NDS fungerar.

Själv är jag mest intresserad huruvida den fungerar med Canal Digitals IPTV.

EDIT: Hittade även Clone+ Home Edition 150:

http://www.satshop.t...-Home-Edition_7
http://www.cloneplus.com

Någon med synpunkter/erfarenhet av den?

Har ingen erfarenhet av någon annan än SmartWi, men så här skrev jag i en annan tråd om Come+home:

Clone-home från satpro.se verkar vara extremt dyrt (1850:- för en extra TV) jämfört med SmartWi (1595:- för två extra TV). I Tyskland så är skillnaden mindre. (€99: för en extra TV och €35:- för varje tillkommande mot €119:- för två extra TV och €26:- för tillkommande TV), men fortfarande till SmartWis fördel.

lägg sen till att det finns många med erfarenhet av SmartWi på forumet vilket gör det lättare att få hjälp om det strular. :)

Postad 31 July 2010 - 13:33

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0

lägg sen till att det finns många med erfarenhet av SmartWi på forumet vilket gör det lättare att få hjälp om det strular. :)

Precis, det var så jag tänkte också när jag beställde min SmartWii. Forumet är ju välbesökt och jag tror det är enklare att få hjälp när det väl strular med SmartWii än någon helt ny produkt som inte så många använder.

Postad 31 July 2010 - 14:38

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0
Enligt Splitworks själva så fungerar Cardcaster - citat: "På de flesta system." varpå Elektronikgruvan säger samtliga utom NDS. Om de har provat ut det själva har jag ingen aning om.

Postad 31 July 2010 - 14:58

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Ska man vara petig så heter det inte NDS utan Videoguard.
NDS är bolaget som skapat Videoguard.
Sen funkar det inte med bla Cryptoguard heller.

Postad 31 July 2010 - 15:18

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0
Leatherface - Har du en Cardcaster/kortdelare själv eller skriver du av erfarenhet (Dreambox?) från själva krypteringstekniken i Cryptoguard?

När jag ändå är här (igen) hittade jag en annan kortdelare som fått väldigt bra recensioner i bl.a polska forum:

http://www.diviso.pl/en_index.php

Påminner lite om Future/CSPRO.

Postad 31 July 2010 - 16:35

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Nej jag sysslar inte med kortdelning personligen men jag vet hur det funkar och så.
Cryptoguard är det nya som Svesat använder och där kan operatören välja att enbart 1 kanal ska kunna avkodas åt gången eller ett visst antal kanaler.
Ingen softcam klarar av att det ens med 1 mottagare så har svårt att tro att nån kortdelare skulle klara det.

Redigerat av Leatherface, 31 July 2010 - 16:39.

Postad 01 August 2010 - 09:47

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1145 inlägg
  • 0

Leatherface - Har du en Cardcaster/kortdelare själv eller skriver du av erfarenhet (Dreambox?) från själva krypteringstekniken i Cryptoguard?

När jag ändå är här (igen) hittade jag en annan kortdelare som fått väldigt bra recensioner i bl.a polska forum:

http://www.diviso.pl/en_index.php

Påminner lite om Future/CSPRO.

Verkar ganska intressant då DUO modellen klarar två smartcards på en gång och kostar 900:- för en trådlös version med 2 klientkort. Extra klientkort 280:-. Däremot så känns listan med testade tuners inte så intressant så det är nog lite av en chansning om man kan få polackerna att skicka till Sverige, men både Conax och Viaccess ska stödas.
:)

Postad 02 August 2010 - 13:25

Unregistered9fbffd63
  • Unregistered9fbffd63
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Tackar för alla kommenterar och hjälp. Det får bli en SmartWi, precis som jag hade tänkt från början. Är ju inte helt fel att kunna få lite hjälp om det nu skulle strula.

Postad 04 August 2010 - 12:50

sasor
  • sasor
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Jag recenserade cardcaster här i en annan tråd. Den funkar bra. Jag tipsade en som kör comhem och funkade också, men inte den inspelbibgsbara boxen när man skulle spela upp inspelat material. Men det skulle cardcaster försöka fixa. Just på comhem då. Har sjlv bara använde på boxer och funkar.

Postad 10 August 2010 - 12:43

Unregistered71601d2f
  • Unregistered71601d2f
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Jag är inne på att skaffa en SmartWi då behovet av fler kanaler, läs barnkanaler, har blivit stort. Just nu har vi i hushållet CD's HD-box och kommer att köpa CD's inspelningsbara HD-box. Men hur kommer detta att funka? Jag har läst i äldre svar i denna tråd att det funkar, men här http://www.hansa-ele...ter.asp#smartwi står detta:
Conax (Canal Digital m.fl.)
OBS! Man kan endast använda en HD-mottagare från Canal Digital, eftersom abonnemangskortet paras till en specifik HD-box. Man kan däremot använda flera andra SD-boxar samtidigt.

Vad gäller?

Postad 10 August 2010 - 14:43

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2526 inlägg
  • 0
Jag kör för närvarande med SmartWi på CD HD PVR, Dreambox 800HD, Hyro 9000HD samt Kathrein 902HD. Den har även fungerat med CD HD utan PVR samt mina avvecklade boxar Relook 400s, Neo 501s, Nokia 9802 samt Nokia 9902 utan problem. Den som var lite problematiskt med var CD DCD7000 att få SmartWi att fungera med.

Postad 13 August 2010 - 17:55

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

Jag recenserade cardcaster här i en annan tråd. Den funkar bra. Jag tipsade en som kör comhem och funkade också, men inte den inspelbibgsbara boxen när man skulle spela upp inspelat material. Men det skulle cardcaster försöka fixa. Just på comhem då. Har sjlv bara använde på boxer och funkar.

Länk till kortrecensionen:

https://www.minhembi...s...t&p=2971905

Postad 13 August 2010 - 22:07

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Har nu fått hem min SmartWi och testat den lite, dock har jag problem med min ena digitalbox som inte verkar vilja fungera ihop med SmartWi. Den box jag har problem med är en "Dilog DT-358" och efter att jag satt i klienten/kortet händer absolut ingenting. Min andra box, HD-boxen från Canal Digital (Sagem HDITSD81) fungerar klockrent med alla 3 klienterna.

Blev rekommenderad att ladda hem firmware v.2.52 till mastern som tydligen skulle fixa problemet med Dilog boxen/boxarna men utan resultat efter att ha testat detta.

Nån mer som använder den här Dilog boxen tillsammans med SmartWi och får ni det att fungera i så fall?

Postad 14 August 2010 - 00:13

sasor
  • sasor
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Tack för länkningen ovan..

Har nu fått hem min SmartWi och testat den lite, dock har jag problem med min ena digitalbox som inte verkar vilja fungera ihop med SmartWi. Den box jag har problem med är en "Dilog DT-358" och efter att jag satt i klienten/kortet händer absolut ingenting. Min andra box, HD-boxen från Canal Digital (Sagem HDITSD81) fungerar klockrent med alla 3 klienterna.

Blev rekommenderad att ladda hem firmware v.2.52 till mastern som tydligen skulle fixa problemet med Dilog boxen/boxarna men utan resultat efter att ha testat detta.

Nån mer som använder den här Dilog boxen tillsammans med SmartWi och får ni det att fungera i så fall?

Det hade varit mycket intressant om du hade provat med en cardcaster för att göra en jämförelse till oss här och se vad du tycker. Eller är det någon som gjort jämförelse? Den har ju bara en version och man slipper hålla på med olika firmwares.

Postad 14 August 2010 - 09:00

Maveric-Romeo
  • Maveric-Romeo
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Måste bara ställa en fråga som jag är mycket intresserad av att få svar på.

Hur blir det när DVB-T2 (och MPEG4) börjar att sändas? Kommer alla cardsplitters att klara det?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.