Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Porslin och glas

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 November 2007 - 12:30

wobert
  • wobert
  • Lärjunge

• 464 inlägg
  • 0
Tänkte kolla vad folk har för vardags o finporslin, samt vad ni använder för glas till det.

Till vardags kör jag nån serie som man fick med en micro för bra längesen :).. vitt porslin med blå kanter, funkar men är väl inte sådär jättesnyggt. Glas till det är en salig blandning minst sagt.

Men nu till mitt lilla problem o anledningen till att jag startade den här tråden.

Mitt finporslin är Royal Copenhagen Måsen. Säga vad man vill om den servisen men det är väl inte den mest diskreta som finns, dock rätt vacker.
Började få den servisen av släkten i present och sen har det fortsatt, nu har jag en hel del och behöver nu komplettera med glas till den servisen. Men jag har ingen aning om vad man ska ha.
Passar inte med vad som helst med tanke på servisens speciella utseende. Är det någon som har några tips på en passande serie så får ni mer än gärna säga till.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.