Skickat 09 december 2007 - 23:36
Kan bara säga en sak:
-Gnyyyy, vad läckert!
Ett av dom snyggaste albumen här på forumet tycker jag. Fondväggen passar skitbra in i rummet och sätter samtidigt lite piff på det hela. Även coolt med spottar framför fondväggen. Tv:n är extrem och jag kan tänka mig att den presterar extremt bra också? Högtalarna och "stärkeriet" är också i toppklass.
Bra skit m.a.o.
/Justice
-Gnyyyy, vad läckert!
Ett av dom snyggaste albumen här på forumet tycker jag. Fondväggen passar skitbra in i rummet och sätter samtidigt lite piff på det hela. Även coolt med spottar framför fondväggen. Tv:n är extrem och jag kan tänka mig att den presterar extremt bra också? Högtalarna och "stärkeriet" är också i toppklass.
Bra skit m.a.o.
/Justice
Det här inlägget har ändrats av Justice 04 januari 2008 - 16:46
Skickat 04 januari 2008 - 16:12
Kör du krellstärkaren och dina xtzhögtalare som ett 2kanalsystem å pioneer + nhthögtalare som bioljud eller?
Ser kanske lite dumt ut med 4 fronthögtalare
Kanske går att förbättra det lite genom att förflytta biohögtalarna eller liknande.
Din tv är jag riktigt avis på, bättre tv är svårt att få tag på
Ser kanske lite dumt ut med 4 fronthögtalare
Din tv är jag riktigt avis på, bättre tv är svårt att få tag på
Skickat 20 februari 2008 - 19:47
Tack för det! Stativen hittade jag av en tillfällighet på hifimagasinet.se och de passar som handen i handsken enligt mig, lite lägre och det passar min låga soffa. Någon har gissat på att det är ett par "gamla" Sonus Faber el. dylikt. Rekomenderar dessa högtalare varmt! Spelar enormt bra oavsett prisklass.
Skickat 20 februari 2008 - 20:12
Tackar för upplysningen, verkar vara lite svårt att få tag på efter en snabb googling ... Tipsa mig gärna om du springer över ett par till. Kommer nu med stor sannolikhet köpa dessa högtalare (valt mellan dessa och B&W 685) då min fru gillade XTZ-designen bättre ... matchar vår svarta pianoblanka bänk dessutom. Blir lite Darth Vader över det hela kanske ... ;-) Har fortfarande inte lyssnat men funderar kompa med en Cambridge 640 förstärkare (2*75) om den nu mäktar med det. Kan den vara för klen? Får lyssna och se.
Skickat 03 mars 2008 - 21:37
Schyssta grejjer på min ära
O riktigt snyggt oxå..En självklar 10:a i mina ögon
Jag använder inte dom högtalarna som står närmast möbeln..Dom har bara hamnat där på grund av platsbrist
Kör med Mirage M3Si..Men dom syns inte på dom bilderna..Funkar shanling cd'n bra? Har själv kollat mycke på deras maskiner..
Det här inlägget har ändrats av Druttaluring 03 mars 2008 - 22:04
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
80 bilder
1 film
3 annonser

Minhembio - Senaste nyheterna
Förändringar av forumstrukturen
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler