Stranglehold (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(5)
|
Inga priser |
Postad 06 November 2007 - 22:22
Postad 17 November 2007 - 00:12
Postad 22 December 2007 - 01:47
Redigerat av Unregistered28641812, 22 December 2007 - 02:02.
Postad 22 December 2007 - 08:41
Precis så upplever jag det också efter att ha provat demot. Spelsamlingen behöver ett spel med just hjärndöd action, men sådana spel känns sällan värda nypriset.Jag testade precis demot och jag tyckte det var askul.
Skön hjärndöd action. En hel del coola scener. Demot var väldigt bra. Man fick spela en hel del. Jag ska vänta och se om man kan hitta det begagnat så småningom för jag tycker inte att det är värt 600 kr.
Postad 22 December 2007 - 09:05
Får vänta på rea eller nått.
Postad 17 March 2009 - 07:00
Är det fler som har spelat det? Jag har sett väldigt lite om spelet och undrar om det är värt att lägga tid på. Pengarna är ju inte så mycket att prata om.
Redigerat av morberg, 17 March 2009 - 07:01.
Postad 17 March 2009 - 09:26
Är det fler som har spelat det? Jag har sett väldigt lite om spelet och undrar om det är värt att lägga tid på. Pengarna är ju inte så mycket att prata om.
Jag körde igenom det en gång, men det har inte blivit mer än det. Det är riktigt kul första gången, men reprisvärdet är lågt iaf enligt mig. Men 139:- är ju inga pengar, så det är det värt.
Postad 17 March 2009 - 15:08
Min minirecensionÄr det fler som har spelat det? Jag har sett väldigt lite om spelet och undrar om det är värt att lägga tid på. Pengarna är ju inte så mycket att prata om.
Grafiskt ganska snyggt spel med äckligt snygga effekter och underbart, underbart perforerbara miljöer (ALLT kan förstöras, verkligen ALLT) som tyvärr dras ned ordentligt av det sketna gameplayet som består av att slänga in tusentals myrsloksdumma fiender som gladeligen offrar sig för Hong Kong-ledarna. Det blir så enformigt i längden att peppra IQ-befriade fiender som spawnas från alla olika håll. Bossarna var vanliga människor men tålde trots det hundrasiffrigt antal kulor i hjässan och det fanns en trevlig latenstid innan de kunde ta skada igen, så det gick inte bara att peppra på. Det infann sig förvisso några Matrix-ögonblick när man kände sig stenhård, men de var sparsamma.
Annars, snyggt spel (älskar elden och vattnet), grymt snygga och verklighetstrogna karaktärer i mellansekvenserna (wow, utklassar Gears t ex och Tequila har blött hår på regnbanan O_o), bra musik och VO samt härligt maintheme. Kontrollen lämnade mycket i övrigt att önska, både i hur man siktar och hur man kontrollerar Tequila (han går väldigt underligt). Hållbarheten var lagom – inte som att jag ville spela mer ändå.
Värt 139:- om bara för att uppleva destruktibiliteten, men det är ingen helig upplevelse direkt. Notera att jag spelade 360-v, PS3-v är nog lite sämre. Du lägger för övrigt inte mycket tid, för det är rätt kort.
Redigerat av Zoiler, 17 March 2009 - 15:09.
Postad 15 April 2009 - 13:30
Inget toppspel men lagom hjärndöd för att dra fram när man inte orkar spela större spel.
Postad 15 April 2009 - 13:43
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 April 2009 - 13:49.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
1 film
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?