Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sharp LC-52XD1E & Logitech Z5500

7 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 November 2007 - 00:25

Elvispiano
  • Elvispiano
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
ja som topic lyder. Eftersom tvn saknar både coaxial och optisk hur ska jag göra för att få ljudet att funka med tvn?? ett allternativ är att köra högtalarna från datorn då det viktigaste är att de funkar vid film som går från datorn. Men då måste jag hitta kabeln som går från recivern till datorn. för datorn står 15m från tvn men jag vill ha recivern vid tvn. så vad heter den kabeln isf?? aja hoppas ni fattar mej och kan ge mej hjälp =)

//Joakim

Postad 08 November 2007 - 10:57

Elvispiano
  • Elvispiano
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
Ni vet det är data surround så kontakterna är Grön,Gul,Svart och de går inte in i tvn. Så Tips gott folk??

Postad 08 November 2007 - 16:45

JNilsson
  • JNilsson
  • Användare

• 191 inlägg
  • 0
Jag lider av samma problem, har dock inte kommit på någon lösning än !

Postad 09 November 2007 - 12:26

Elvispiano
  • Elvispiano
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
hmm va tror du om en opstisk kabel från recivern till en dvd spelare?? får jag ljud från datorn då om jag ser på film från den??

Postad 11 November 2007 - 18:51

oscar_lkpg
  • oscar_lkpg
  • Användare

• 207 inlägg
  • 0
Har ni inte separat digitalbox eller använder ni den inbyggda? Jag hopppas inte ni tittar på analog tv på en 52 tums LCD..?

Postad 11 November 2007 - 19:49

Outrun
  • Outrun
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Det här kanske du redan visste, men vid ditt köp följde det förmodligen med en adapter.

Postad bild

Med den där kan du sedan få åtminstone stereo-ljud, det är, om jag förstått vad du skrivit rätt, inte möjligt att få äkta 5.1-ljud från TV:n på samma sätt som du får via datorn.

Postad 13 November 2007 - 07:48

pajson
  • pajson
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

ja som topic lyder. Eftersom tvn saknar både coaxial och optisk hur ska jag göra för att få ljudet att funka med tvn?? ett allternativ är att köra högtalarna från datorn då det viktigaste är att de funkar vid film som går från datorn. Men då måste jag hitta kabeln som går från recivern till datorn. för datorn står 15m från tvn men jag vill ha recivern vid tvn. så vad heter den kabeln isf?? aja hoppas ni fattar mej och kan ge mej hjälp =)

//Joakim

Här har du lösningen på ditt problem... gå in på www.netonnet.se
Skriv in i sökfältet på deras hemsida --- omvandlare analog/digital --- denna lilla dosa för 399kr. kommer att lösa ditt problem.

Postad 13 November 2007 - 07:59

pajson
  • pajson
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

//Joakim

Här har du lösningen på ditt problem... gå in på www.netonnet.se
Skriv in i sökfältet på deras hemsida --- omvandlare analog/digital --- denna lilla dosa för 399kr. kommer att lösa ditt problem.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.