Redigerat av pk82, 09 November 2007 - 16:05.
Spela alla Guitar Hero med samma gitarr?
Postad 08 November 2007 - 23:43
Postad 09 November 2007 - 00:10
Tjejen skall har pratat om att köpa ett Guitar Hero spel till mig när jag fyller år! Nu till våran fråga. Om man köper tex Guitar Hero 2 med gitarr kan man då spela 1 respektive Guitar Hero 3 med den gitarren då ? Eller är det någe specielt till Guitar Hero 3
Japp
Postad 09 November 2007 - 08:21
Tjejen skall har pratat om att köpa ett Guitar Hero spel till mig när jag fyller år! Nu till våran fråga. Om man köper tex Guitar Hero 2 med gitarr kan man då spela 1 respektive Guitar Hero 3 med den gitarren då ? Eller är det någe specielt till Guitar Hero 3
Japp
Radiozo svarade alltså "Japp" på stycket "Om man köper tex Guitar Hero 2 med gitarr kan man då spela 1 respektive Guitar Hero 3 med den gitarren då ?" och inte t.ex. "Eller är det någe specielt till Guitar Hero 3"
Postad 09 November 2007 - 16:02
*Att man kan spela GH 1 ,2 ,3 med en gitarr från 2:n
*Att det är specielt med GH3 ?
Postad 09 November 2007 - 16:13
Då jag inte är en tankeläsare så vad är svaret Japp på??
Jag har gitarr från GH 1 och spelar med den på 1:n, 2:n (och Tribute to 80's) och 3:n, så det funkar!
I mitt fall så gäller detta på en PS2.
Det speciella med GH3 är att man kan spela 2 som karriär och att man kan kriga mot varandra genom att slänga olika typer av negativa skills på varandra.
Hoppas mina svar har varit bättre
Postad 09 November 2007 - 18:10
Då jag inte är en tankeläsare så vad är svaret Japp på??
Jag trodde mitt svar förklarade exakt detta
Postad 25 November 2007 - 23:06
köpte guitar hero 3 och ps3 nu i helgen och det suger ju att lösgitarrerna inte släpps förrän 21/12.
kan man då spela med guitarhero 1 / 2 gitarren från ps2 på ps3ans guitar hero 3 med en usb adapter?
(vet att det varit problem att spela gh1 och 2 på ps3an då dessa gitarrer inte har en sån psknapp men eftersom gitarren som följer med till 3an har en sån skulle det väl kunna funka?)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
10 bilder
106 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?