Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Wii den äkta kärleken!

55 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 November 2007 - 20:20

DrHD
  • DrHD
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0
Då har jag bestämt mig för att skaffa mig en Nintendo wii.
Presis som Svante skrev i en tråd här och beskrev så jäkla fint, ingen flashig grafik utan ÄKTA Tv Spels känsla :)

Så nu har jag sagt till min tankar om en PS3'a att försvinna långt bort, vill jag ha flashig grafik har jeg en riktigt bra speldator där dessutom FPS'er gör sig allra bäst, mus/tangentbord + såklart vassaste grafiken man kan få till såna spel, spelar ingen roll hur mycket Sony hypar sitt Cell chip, den är redan borstblåst av min burk :lol:

Nu ska man tillbaka till rötterna där Tv spelen hör hemma och då är det bara Nintendo som gäller.
Håller med Svante Zelda ojoj man bara ryser när man ser det till wii/gc även fast det inte har triljoner polygoner superhöga texturer eller så spelar ingen som helst roll, det är känslan kärleken till spel och det kan bara Nintendo stå för!

Det perfekt komplementet till en bra speldator är alltså en Wii och inget annat, kärlek känsla tja allt, får nästan en tår i ögon av alla underbara stunder Nintendo gett oss genom åren och när jag nu ser recentionerna/bilder/videos på Mario Galaxy känner jag mig presis lika förlängtans full, lycklig som när man var ett litet barn på Julaftonen. det är något speciellt något stort känns i magen och man bara njuter av varedna sec och vill det aldrig ska ta slut.

Så tack för att ni finns Nintendo ni har gett en hel värld lycka, kärlek allt gott och ser fram emot samma lyckliga stunder igen :)

Sen när jag känner mig lite mörkare/vuxnare startar jag bara upp Bioshock på Pc'n och skickar iväg plasmider så det smäller heheh.

Ps! Säger som Svante varför tog det sån tid för mig att fatta allt detta, för mig ännu längre tid tydligen!
Aja till slut vaknade man upp och slipper tänka på den vidriga 360'n som jag sålde fortare än kvickt, nu kommer iallfall ett riktigt Tv Spel in till Tv'n igen :(

Redigerat av DrHD, 11 November 2007 - 23:03.

Postad 09 November 2007 - 21:14

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
Nu äger ja förvisso varken 360 eller ps3 men ja tycker du har gjort ett utomordentligt bra val. kommer mkt spännande till wii nu så de kan verkligen inte gå snett =) lycka till & ha skoj

Postad 09 November 2007 - 22:20

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
utan nintendo hade vi bara fått en massa FPS war games.Jag är så ###### less på dessa spel som COD, rainbow six, ghost recon osv osv.Med mario galaxy runt hörnet känner man en glädje som jag länge letat efter.Tack nintendo för att ni gör spelvärlden till en bättre värld, utan Nintendo hade vi idag fått spel som COD flashback, Rainbow six returns, war in the desert, war in the stormy island, war in the machinen, war+grenades, war and warm etc etc etc etc etc etc. :)

Postad 09 November 2007 - 22:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

utan Nintendo hade vi idag fått spel som COD flashback, Rainbow six returns, war in the desert, war in the stormy island, war in the machinen, war+grenades, war and warm etc etc etc etc etc etc. :(

Det får vi ju redan ändå. Fast under andra namn :)

Postad 09 November 2007 - 22:30

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
fast utan nintendo hade vi haft dubbelt så mycket av dessa skitspel :).

Postad 09 November 2007 - 22:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Det är iofs inte ens säkert att TV-spel i dagens form hade funnits utan Nintendo. De drev allt i början och tog konsolerna hem till användaren.

Postad 09 November 2007 - 22:49

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
oj oj. det verka va en del nintendo :) i denna tråd =).
kom å tänka på en gammal hejaramsa som ja genast modifiera lite =) dock kom ja inte så långt på låten så forsätt gärna ni ..

hej hå hej hå vi älskar vårat wii, ett roligt lir ......

Postad 10 November 2007 - 08:14

matte76
  • matte76
  • Forumräv

• 929 inlägg
  • 0
Grattis till ett bra val! Jag har iofs en 360 också och tycker det finns många bra spel till den, men visst är det något speciellt med Nintendo! Bra nu att det äntligen kommer fler bra spel till Wii än bara Resident Evil 4: Wii edition och Zelda twilight princess. Metroid Prime 3, Guitar Hero III och Super Mario Galaxy är förhoppningsvis bara början på en period med många höjdare...själv längtar jag till nya Mario Kart.

Postad 10 November 2007 - 13:06

DrHD
  • DrHD
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0
Tackar grabbar!
Ska faktiskt köpa min wii idag sen fattas bara en bättre Tv, tills dess får min gamla CRT duga :)

Visst är det nåt speciellt med Nintendo som sagt och jag hatar att spela FPS på konsol, har ju haft jetmaskinen 360 och den kändes presis lika själlös som den första boxen, en wannabe Pc bara men visst bra för folk som inte har råd med en riktig burk och kan spela FPS spel med gamepad, nej förfa. det kan jag aldrig lära mig för sånt hör hemma på min kära Pc, testat demot på Crysis, woow helt vansinnigt bra. blir många härliga nätter med det i mörkret med lurar på X-fi's CMSS3D Mode, snacka om bästa surround ljudet :D

Åter till Nintendo, ska bli så vansinnigt roligt att få spela Zelda Twilight Princess med wii's handkontroll i widescreen + 480P för jag lirade det aldrig till min kub. sen Mario runt hörnet dessutom, ojoj denna vinter kommer bli bäst bara B)
Jo Mario Kart det ser jag fram emot med, en riktig klassiker.

Postad 11 November 2007 - 00:26

analog
  • analog
  • Användare

• 212 inlägg
  • 0
...och efter Zelda är Wii också bra på att bland annat samla damm. :)
All cred till nintendo dock för att de banade väg för den ultimata spelmaskinen PS
(Kramar mina PS1, PS2, PS3 och PSP) B)

Skojjar bara, måste bara ta ner Wii-fanboysen på jorden. :D
Mycket nöje med nya maskinen.

Postad 11 November 2007 - 00:38

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Det som samlat mest damm hemma hos mig senaste året är min PS3. Finns betydligt mer att välja på till Wii.

Postad 11 November 2007 - 11:45

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
gäsp

Har haft 5 skåningar hos mig hela helgen, så har sänkt en o annan kall..
Men igår blev de more or less wii maraton från morgon till kväll innan utgång.
Faktiskt bara Wii Sports.
O då till 85% Bowling.
Både killarna och tjejerna blev helt sålda. De hade aldrig spelat wii innan.
Men en sak är säker, det är verkligen en ypperlig partymaskin.

Enda som saknas när GH3 släpps snart är ett seriöst sing-along spel.

Postad 11 November 2007 - 11:53

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

gäsp

Har haft 5 skåningar hos mig hela helgen, så har sänkt en o annan kall..
Men igår blev de more or less wii maraton från morgon till kväll innan utgång.
Faktiskt bara Wii Sports.
O då till 85% Bowling.
Både killarna och tjejerna blev helt sålda. De hade aldrig spelat wii innan.
Men en sak är säker, det är verkligen en ypperlig partymaskin.

Enda som saknas när GH3 släpps snart är ett seriöst sing-along spel.

Kommer Rock Band till Wi också nästa år också :lol:

Postad 11 November 2007 - 12:03

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Ofan, va trevligt! :lol:
Men låter dyrt, klart man måste ha alla instrument lixom :D

Men tänkte mer på sing-along bad popsongs for the chicks.

Postad 11 November 2007 - 12:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Dyker säkert upp ngn Singstar kopia till Wii också. Nu när Wii säljer som hotcakes så vill alla göra spel till den.

Postad 11 November 2007 - 12:13

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Jo man får ju hoppas det!
Kommer ju en Disney version nu i dagarna som heter Sing it.
Men känns som det spelet är inriktat till pre-teens.

Postad 11 November 2007 - 22:17

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1097 inlägg
  • 0
Om det kommer en singstarkopia skulle jag bli såå nöjd! vore riktigt trevligt! Då kan de passa på att förbättra det lita också. Gillar inte att man bara kan låta i micken och ändå få poäng. Det borde finnas ett partymode med typ klassisk singstar-svårighet, man behöver inte vara så bra för att få poäng. Sedan borde det finnas ett typ "advanced mode" för oss musikaliska människor med sångröst. Och sedan borde man kunna ladda ner låtar från wii-shop så man kan få sina favoriter! Det vore så super! Då skulle jag lägga ner pengar, det kan jag säga er!

Postad 11 November 2007 - 22:55

DrHD
  • DrHD
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0
Tjena!
Fick min wii igår och jäklar va skoj det var med sportspelet wii sports, ganska vansinnigt hehe fast o andra sidan lär man tröttna på det fort men bra motion om inte annat, boxningen tog rejält med kraft ;)

Testade även Monkey Ball idag och Zelda jäklar detta är skoj så nu fattas bara Mario fast som en annan sa sen blir det nog tyvärr att samla damm tills nästa Mario/Zelda dyker upp. aja en sen har ju min kära Pc och så mycket bra spel som kommit lär räcka minst hela vintern, sen är en bra HDTV på väg så då är det ju bara koppla upp burken och köra Racing på Tv'n :blink:

Redigerat av DrHD, 11 November 2007 - 23:00.

Postad 12 November 2007 - 08:41

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

...och efter Zelda är Wii också bra på att bland annat samla damm. :blink:

Går att damma av med Virtual Console, det är i alla fall vad jag gjorde under året i väntan på Metroid Prime 3. Och nu har proppen äntligen gått ur och det kommer titel på titel till den lilla vita skönheten. ;)

Postad 12 November 2007 - 08:57

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
fattas bara spel som Balloon fight 2, kid icarus wii, ice climber wii, wrecking crew wii och ett helt nytt 2D mario spel, typ ett sånt som vi fick prova på i smash brothers (gamecube versionen).

Postad 12 November 2007 - 13:10

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

och ett helt nytt 2D mario spel

Duger inte Galaxy åt dig? Finns ju även vissa 2D-element i det spelet.

Postad 12 November 2007 - 15:19

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0

och ett helt nytt 2D mario spel

Duger inte Galaxy åt dig? Finns ju även vissa 2D-element i det spelet.

det duger mycket väl ;) men ett helt 2D mario äventyr vore faktiskt skoj det med.Man kan aldrig få för mycket av marios äventyrsspel.

Postad 12 November 2007 - 15:42

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Varför gå tillbaka till 2D när dom kan göra 3D Mario så jäkla bra, nej 3D med små inslag av 2D är nog bäst i dagsläget, annars är det ju som att hellre se på film på VHS än på HD.

Postad 12 November 2007 - 15:57

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
om jag fick välja skulle jag självklart välja mario i 3D än mario i 2D MEN jag tycker det var skitkul att spela mario i 2D på Super Smash (gamecube versionen) så ett mario 2D äventyr skulle passa utmärkt att släppa till julen nästa år.Sen ett nytt balloon fight, ice climber och kid idarus skulle också vara nice.Vill se dom gamla klassikerna komma tillbaks ;) .

Postad 12 November 2007 - 16:53

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Det är ju en hel del sköna 2D inslag i Super Paper Mario oxå :)

Postad 13 November 2007 - 07:48

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

om jag fick välja skulle jag självklart välja mario i 3D än mario i 2D MEN jag tycker det var skitkul att spela mario i 2D på Super Smash (gamecube versionen) så ett mario 2D äventyr skulle passa utmärkt att släppa till julen nästa år.

Varför inte önska att dom gör en uppföljare eller typ expansion till Mario Galaxy istället eftersom du tycker om Mario i 3D. Jag ser fortfarande inga skäl till varför dom ska göra ett 2D-spel när dom gör så grymma spel i 3D.

Postad 13 November 2007 - 11:23

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0

om jag fick välja skulle jag självklart välja mario i 3D än mario i 2D MEN jag tycker det var skitkul att spela mario i 2D på Super Smash (gamecube versionen) så ett mario 2D äventyr skulle passa utmärkt att släppa till julen nästa år.

Varför inte önska att dom gör en uppföljare eller typ expansion till Mario Galaxy istället eftersom du tycker om Mario i 3D. Jag ser fortfarande inga skäl till varför dom ska göra ett 2D-spel när dom gör så grymma spel i 3D.

haha, för att det tar en ###### tid tills vi får se nästa mario 3D äventyr, nästa nintendo maskin får vi se mario på 3D äventyr igen.Ok att jag gillar mario i 3D men jag tycker det skulle vara lite retro o spännande o se ett nytt mario world tex i 2D.Ungefär som att säga, varför ska dom släppa ett nytt zelda spel för om man gillar att spela mario spel lika mycket????? :P

Postad 13 November 2007 - 12:13

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Jag gillar 2D bättre än 3D, hade mycket svårt för styrningen i sunshine eller vad SM till Gamcube hette, spelade bara några timmar för jag lessnade på det.

Postad 13 November 2007 - 14:33

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

haha, för att det tar en ###### tid tills vi får se nästa mario 3D äventyr, nästa nintendo maskin får vi se mario på 3D äventyr igen.

Ja, dom brukar ta lång tid på sig mellan Mario-spelen, är antagligen därför dom blir så jäkla bra också.
En expansion eller fortsättning på Galaxy om ett år ungefär vore perfekt.

Ok att jag gillar mario i 3D men jag tycker det skulle vara lite retro o spännande o se ett nytt mario world tex i 2D.Ungefär som att säga, varför ska dom släppa ett nytt zelda spel för om man gillar att spela mario spel lika mycket????? :P

Nja, att det skulle vara samma skillnad mellan Mario och Zelda som Mario 2D och 3D är att ta i lite.
I dom senaste Mario-spelen, Super Paper Mario och Mario Galaxy så finns det ju även en hel del 2D inslag, och speciellt så är det väldigt mycket plattforms-feeling i dom, även om det inte är ju i 2D.

Redigerat av derpious, 13 November 2007 - 14:34.

Postad 13 November 2007 - 14:44

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
Super paper mario är det närmaste man kan komma mario i 2D, fast jag gillar inte riktigt delen där man ska flippa till 3D (hoppsan, jag föredrar 2D mario framför 3D nu :P).

Postad 13 November 2007 - 15:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Jag gillar 2D bättre än 3D, hade mycket svårt för styrningen i sunshine eller vad SM till Gamcube hette, spelade bara några timmar för jag lessnade på det.

Sunshine var ju grymt. Speciellt när man spelade det på vintern. Fick man en tropisk sommarkänsla. Aaah, härlig musik och gnistrande vatten.

Kontrollen var perfekt, iallafall för mig. Det fanns såna plattformselement i vissa världar som påminde om de gamla goda tiderna. De var riktigt bra.

Postad 13 November 2007 - 16:34

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Ja håller med dig helt o hållet.
Grymt underskattat spel.

Postad 13 November 2007 - 17:02

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
själv var jag ganska besviken på sunshine fast den hade sin charm ändå på något sätt.Musiken var mysig, torget var mysigt och alla mysiga o konstiga varelserna var också mysigt :rolleyes:.Jag bodde i Bangkok när jag spela det spelet så värmen längta jag inte till men jag längtade bort från alla glas skyskrapor och trafik och ville bara till thailändska beachen o sitta o mysa med en drink :P :D

Postad 13 November 2007 - 17:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Grymt underskattat spel.

Inte egentligen =P. Näst bäst säljande GC spelet och mycket bra recensioner.

http://en.wikipedia...._Mario_Sunshine

Men i Sverige känns det underskattat.

Postad 13 November 2007 - 18:11

hejbabiriba
  • hejbabiriba
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Så nu har jag sagt till min tankar om en PS3'a att försvinna långt bort, vill jag ha flashig grafik har jeg en riktigt bra speldator där dessutom FPS'er gör sig allra bäst, mus/tangentbord + såklart vassaste grafiken man kan få till såna spel, spelar ingen roll hur mycket Sony hypar sitt Cell chip, den är redan borstblåst av min burk :rolleyes:

Har alltid tyckt som dig efter många år med CS m.m. till PCn, men sedan jag testade Metroid 3 till wii'n tycker jag det är mycket bättre styrning/känsla/spelupplevelse än mus+keyboard :P. Du borde testa Metroid så tror jag du också kommer ändra uppfattning :D

Postad 13 November 2007 - 19:49

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0

Grymt underskattat spel.

Inte egentligen =P. Näst bäst säljande GC spelet och mycket bra recensioner.

http://en.wikipedia...._Mario_Sunshine

Men i Sverige känns det underskattat.

Nej i media har den fått bra betyg.
Men ja mena mest utav gemeneman på forum etc ja sitter på :P

Postad 13 November 2007 - 21:49

Unregisterede4733947
  • Unregisterede4733947
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Varför är mitt inlägg inte kvar i tråden?

Postad 13 November 2007 - 21:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Jag tog bort det ihop med en del andra samtidigt som jag varnade en användare. Det blev för mycket 360 snack där ett tag.

Postad 15 November 2007 - 10:58

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0
Jag ser mycket kärlek här till Wii:n och det är kul att ni känner så, men för mig har den känslan inte infunnit sig än. Snarare ett visst mått av hat istället. Kanske skall inse till sist att Wii inte är nåt för mig och sälja den, den står ju bara och samlar damm ändå.

Postad 15 November 2007 - 11:13

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
vad är det du var mest besviken på med wii?

Postad 15 November 2007 - 11:39

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Ställer samma fråga som föregående talare, plus några till.

Vilka spel har du till ditt wii och vilka övriga spel till konsollen har du testat då?
O framförallt, vad är de du hatar med den? :D

Postad 15 November 2007 - 12:32

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Anledningen till att den samlar damm är antagligen pga brist på spelvärda spel, finns 3-4st bra spel, resten är konverteringar och halvdana implementeringar av kontrollen.
Mitt Wii har också mest samlat damm sedan release, det var Twilight Princess och Sports som höll den dammfri i början, sen Metroid Prime 3 och sen har det inte varit så många andra jäkla bra spel, speciellt inte som inte varit konverteringar.

Postad 15 November 2007 - 12:38

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

vad är det du var mest besviken på med wii?

I första hand spelen. Jag har inte hittat ett enda spel jag tyckt varit riktigt bra hittills, förutom Wii Sports. Kanske har jag valt fel spel, men de jag hittills har är Zelda, Mario Strikers, Rayman, Prince of Persia och Super Paper Mario och alla dom tyckte jag var rätt så tråkiga. Det jag hoppas på nu är Super Mario Galaxy.

Tycker inte riktigt Wii:n levt upp till förväntingarna på innovativa spel. Känns som mycket som kommer bara är varianter på gamla koncept med rörelsekänsligheten påklistrat.

I andra hand är jag lite besviken på hårdvaran, men det visste man ju om innan. Trodde dock att den skulle i alla fall klå den gamla PS2:an i grafik, men hittills har den inte ens nått upp till den nivån i mina ögon.

Postad 15 November 2007 - 12:50

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

O framförallt, vad är de du hatar med den? :D

Det jag "hatar" (lite väl starkt ord egentligen) är hur de implementerat vissa saker.

T.ex. är onlinestödet bedrövligt dåligt.

Dessutom, varför måste man ha ett gamecube-minneskort för att spara spel när man spelar GC-spel? Varför inte spara i flashminnet istället, precis som PS2-spel gör på PS3:an (HD:n i det fallet).

Kontrollerna är grymt dyra, en uppsättning wiimote + nunchuck är bra mycket dyrare än en kontroll till andra konsoller.

Finns ingen som helst möjligheter att ladda ner demos och testa innan man köper.

Kan inte spela upp dvd-filmer (hur svårt kan det vara att implementera?)

Postad 15 November 2007 - 12:52

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Kan inte spela upp dvd-filmer (hur svårt kan det vara att implementera?)

Säkert inte svårt alls men då hade dom behövt köpa en licens som kanske hade höjt priset på Wii med ett par hundralappar.

Postad 15 November 2007 - 13:03

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0
Och varför skulle du vilja se DVD genom 480P? :D

Postad 15 November 2007 - 13:23

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1812 inlägg
  • 0
Jag tycker att Nintendo är relativt duktiga på att lägga in nya funktioner i sin firmware:
http://www.wiili.org...php/Wii_Updates

Sedan sägs det att även dessa saker ska komma från Nintendo:
* Add DS Download Station Channel
* Add Wii Demo Channel
* Add DVD/CD Playback

Möjligheten att använda Nintendo Wii som Demo Station för Nintendo DS är helt klart intressant.

För mig är Wii kärlek :D

Redigerat av Walkir, 15 November 2007 - 13:24.

Postad 15 November 2007 - 13:48

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

Jag tycker att Nintendo är relativt duktiga på att lägga in nya funktioner i sin firmware:
http://www.wiili.org...php/Wii_Updates

Ja, fast det bleknar rätt mycket jämfört med vad Sony gör med firmware till PS3:an. Det har kommit bra mycket mer funktioner till PS3:an på kortare tid än det har till Wii:n.

Postad 15 November 2007 - 13:57

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1812 inlägg
  • 0

Det har kommit bra mycket mer funktioner till PS3:an på kortare tid än det har till Wii:n.

Tycker iofs att PS3:an och Wii är två helt skilda maskiner. PS3 är "Jack of all Trades", medan Wii är en liten spelmaskin med lite extras. Nintendo har aldrig gett sken av att Wii ska klara något mer än att spela spelen man köper (på Disc eller via VC).

Postad 15 November 2007 - 15:19

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Vill inte starta någon pajkastning då ja respekterar PS3an som en stor underhållningsmaskin.
Men är inte mkt utav Firmware uppdateringarna på den bara ett bevis på att de va mkt brister på den
när den släpptes?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.