Postad 10 November 2007 - 01:34
Undrar om någon vet om de kommer komma filmboxar o tvserier på blueray?
Postad 10 November 2007 - 08:17
Jag har Weeds säsong 1 och Weeds säson 2. Billiga i inköp, regfria och riktigt bra. Rekommenderas.
Sen har jag spiderman-boxen (regkodad, köp i Sverige) och Mission Impossible-boxen (regfri). Båda mycket bra. Jag kan ocksån rekommendera Planet Earth (regfri).
Sen finns Smalville säsong 6 och Sopranos säsong 6 part 1 (regfria). Sopranos säsong 6 part 2 är på gång (regkodad).
Sen kommer snart en stor Blade Runner box (regfri).
Och det kommer komma mera. Jag ser främst fram emot Band Of Brothers, men den har inte fått släppdatum än.
Sen har jag spiderman-boxen (regkodad, köp i Sverige) och Mission Impossible-boxen (regfri). Båda mycket bra. Jag kan ocksån rekommendera Planet Earth (regfri).
Sen finns Smalville säsong 6 och Sopranos säsong 6 part 1 (regfria). Sopranos säsong 6 part 2 är på gång (regkodad).
Sen kommer snart en stor Blade Runner box (regfri).
Och det kommer komma mera. Jag ser främst fram emot Band Of Brothers, men den har inte fått släppdatum än.
Postad 10 November 2007 - 10:43
Hoppas det kommer en box med pirat filmerna snart, sisat släpps ju på måndag.
Sen en annan fråga, ser att en del beställer reg fria filmer, finns det svensk text på dom ? och är vi i europa reg b ?
Sen en annan fråga, ser att en del beställer reg fria filmer, finns det svensk text på dom ? och är vi i europa reg b ?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
114 bilder
37 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?