Det är första gången jag håller på med projektor, och är väldigt sugen på en.
Så här ligger det till, jag känner en som har en sanyo-Z3 och har varit och kolla på film på den många gånger. Jag tycker bilden är riktigt snygg, och berättade jag också ville köpa en. Han sa då att han tyckte jag skulle köpa uppgraderingen, alltså Z5. Kollade runt lite på nättet och hittade den till en riktigt bra pris. 9.000kr tycker jag är en väldigt bra pris.
Men här igår var jag nere i en butik som säljer projektorer och ville höra deras mening och han så då att han tyckte jag skulle köpa en VLP-AW15. Men om jag köper den hos honom ville den gå på 12500kr och då ville han också komma hem till mig och installera den åt mig som jag tycker är bra, för att det är första gången jag håller på med sånt här.
Men nu hittade jag denna sidan och då vill jag höra vad ni tycker jag ska köpa. Är AW15 verkligen värd 3500 kr mer att betala?
Min rum är ett vardagsrum och inte helt mörkt, men det blir rullgardiner så det blir ganska svart. Jag vill kolla på film, men också tv, som fotboll och hockey, och evt. en bra film på tv. Vill också kunna kopplas på min dator, men det är inte det viktigaste
Hoppas ni kan hjälpa. Tack!
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?