Undviker gärna fps- spel då jag tröttnade på dessa redan förra årtiondet.
Mario Galaxy har jag förstått är ett "måste ha", men vilka mer?
Tacksam för tips.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 15 November 2007 - 16:20
Vilka 5 titlar skulle ni säga är de säkraste köpen nu till jul om man är nybliven Wii ägare och inte har ett enda spel?
Undviker gärna fps- spel då jag tröttnade på dessa redan förra årtiondet. Mario Galaxy har jag förstått är ett "måste ha", men vilka mer? Tacksam för tips. Postad 15 November 2007 - 16:42
Zelda nuff said
Rayman Raving Rabbids , för multiplayersyfte. Köp 1an som är väldigt billigt numer Excite Trucks riktigt riktigt underhållande bilspel som ja inte kan tala nog varmt om. Riktigt toppen lir Metroid Prime 3 Är ju inget renodlat FPS-spel utan ett FPA-spel Super Paper Mario Jag gillar de spelet grymt mkt. Sen kommer ju Guitar Hero III nu i slutet av månaden oxå. Postad 15 November 2007 - 16:45
Zelda TP
Metroid 3 Super Mario Galaxy Resident Evil Umbrella + wii Zapper Guitar hero 3 Postad 15 November 2007 - 17:14
jag skulle säga dessa...
rayman - roligaste multiplayerspelet och jag tror inte att tvåan blir så mkt sämre. guitar hero iii - är det lika roligt som de andra spelen kan de inte bli annat än bra. mario & sonic at the olympics - också som partyspel. dessa är roligast, men för mig så blir det oväntat mkt tennis och bowling på fester, och många nöjer sig med det. Postad 15 November 2007 - 17:22
platsar verkligen inte zelda på din lista ?? ja blir alldeles stel när ja inte ser du skrivit zelda. Men å andra sidan kanske du inte rekomenderar det =) Postad 15 November 2007 - 17:44
Mina fem val (ingen speciell ordning):
Zelda: TP Super Mario Galaxy Metroid Prime 3 Mario & Sonic at the Olympics Games (har inte kommit ut än men ser ut att bli sjukt kul som partyspel!) Guitar Hero III Och som bubblare måste jag säga Excite Truck. Förstår inte varför inte det fått bättre recensioner och varför inte fler personer har köpt det. Ett av mina bästa inköp till Wii:t so far. Postad 15 November 2007 - 18:44
super mario galaxy
super paper mario Zelda zack and wiki RE4 (har själv inte spelat hela spelet, provat på PS2an men kontrollen var för värdelös för att fortsätta). wario ware smooth moves (ser ju helt hysteriskt kul ut med flera). Redigerat av rayko, 15 November 2007 - 18:45. Postad 15 November 2007 - 21:34 nja, alltså jag gillar inte äventyrsspel så mkt, jag använder mitt wii som partyspel, och till julen så känns det som att familjen skulle uppskatta det mer. och vill man ha nåt annat än partyspel så tror jag på nya need for speed: pro street, vilket jag överväger eftersom jag är mer åt de hållet. Postad 16 November 2007 - 08:19
Hemma hos mig så vill ja nog säga:
Rayman 1 Mario Party 8 Super Monkey Ball Det är nog iaf dem vi spelat mest hemma hos mig när vi är 3 lr fler. Men om vi pratar riktigt partyspel, altså krökaspel. Då är ju faktiskt Wii Sports överlägset. Riktigt uppskattat utav folk som aldrig spelat Wii förut. Väldigt enkelt o komma igång o sjuk roligt, speciellt bowlingen brukar gå varm. Postad 16 November 2007 - 15:45
Super Mario Galaxy
The Legend Of Zelda: Twilight Princess Metroid Prime: Corruption Resident Evil: Umbrella Chronicles Zack & Wiki Postad 17 November 2007 - 10:18
Super Mario galaxy
The Legend Of Zelda: Twilight Princess Metroid Prime 3: Corruption Excite truck Zack & Wiki Postad 17 November 2007 - 13:35
Utan rangordning:
Super Mario Galaxy Resident Evil 4: Wii edition The Legend of Zelda: Twilight Princess Metroid Prime 3 Super Metroid (VC) Super Mario World (VC) Super Mario 64 (VC) Super Mario Bros (VC) Super Mario Bros 3 (VC) The Legend of Zelda: A link to the past (VC) The Legend of Zelda: Ocarina of time (VC) Blev 11 istället för 5, sorry! Redigerat av matte76, 17 November 2007 - 14:10. Postad 19 November 2007 - 13:27
Mina fyra:
Super Mario Galaxy Zelda Twilight Princess Metroid Prime 3 Corruption Rayman Raving Rabbids Har bara dessa fyra så därför känns det egentligen inte rättvist att nämna ett femte alternativ då jag inte spelat det men vill du ha ett till partyspel blir nog Mario och Sonic riktigt kul, räcker det med Rayman och sports och du vill ha mer action lär ju Resident evil 4 Wii eller Umbrella cronicles vara bra köp. Eller Paper Mario om du vill ha ett RPG. Postad 19 November 2007 - 19:02
De här är de absoluta måste spelen, skit i det de andra har sagt (utan inbördes ordning):
*Super Mario Galaxy *Zelda: Twilight Princess *Super Paper Mario *Mario & Sonic at The Olympic Games *Guitar Hero III Postad 19 November 2007 - 22:29
Ingen som diggar Wario Ware: Smooth moves? Kanske lite för knäppt för den breda massan?
Kan inte tänka mig annat än att det är ett grymt partyspel. Postad 19 November 2007 - 22:38
wario ware smooth moves ser riktigt kul ut.Det bästa partyspelet till wii?
Postad 20 November 2007 - 07:36
ja, Wario Warez borde väl vara med, men jag har inte spelat de själv, så jag vet inte hur bra de egentligen är... har vi ingen officiell tråd om det? crap...
Postad 20 November 2007 - 09:23
Jag har inte hört så mkt positivt om Wario Ware faktikst.
Verkar som många är besvikna på det, iaf de som gillat DS versionen. Postad 20 November 2007 - 15:08 Såvitt jag vet har vi det. Postad 20 November 2007 - 16:27
Warioware är lätt ett av de roligaste partyspelen. Särskilt minispelen Bungebuddies och spelet där man ska göra av med så många "Kelorier" som möjligt. Annars brukar det vara Wii age och tävla om den som blir "yngst"
Postad 20 November 2007 - 16:42
Eftersom det är så jobbigt att söka så tog jag mig friheten att göra det åt dig https://www.minhembi...howtopic=145643 Postad 12 December 2007 - 13:10
Är det bara jag som gillar Mercury Meltdown Revolution och Kororinpa: Marble Mania?
Sen är ju naturligtvis Zelda TP och SMG självskrivna... men jag måste också säga att Crash of the Titans inte är helt fel heller. Och pratar vi partyspel så finns ju Carnival Games som faktiskt inte är så tokigt. Lagomt avancerat för att det nog ska fungera även under viss påverkan av berusningsdrycker. Postad 12 December 2007 - 15:13
RE4 Wii Edition (grymt bra styrning, ej party utan single player bara, bäst)
Monkey Ball banan blitz (massor av kul partyspel) Wii-play (en kontroller å lite enkla småspel för party, väl värt stålarna) Rayman Raving Rabbits (kul, bra humor. Lite väl svårt ibland. Funkar för party med vissa av småspelen) Excite Truck (kul för party också) Det där var fem titlar som svar på ursprungsinlägget. (Galaxy har jag inte kört, inte min typ av spel...) Det som jag skulle vilja kommentera är allt beröm Zelda får. Visst det är ett bra spel, men det passar en viss typ/generation av spelare (inte mig). La själv 100h på det, å tja ångrar det inte... men jämfört med underhållningen som man fick av RE4... (= vi är alla olika!). Redigerat av Swann, 12 December 2007 - 15:14. Postad 12 December 2007 - 23:59
Själv skulle jag rekommendera:
Excite Tuck Metroid Prime Super Mario Galaxy Zelda Rayman Av de jag inte spelat än skulle jag nog vilja belysa: Resident Evil: Umbrella Chronicle, Zack & Wiki & Guitar Hero III Sen om man vill blicka frammåt i tiden är jag själv mycket nyfiken på Wii Fit i början av nästa år. Väl Mött! Skorpan 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |