Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Facebook ? Liknelse !

1 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

Postad 16 November 2007 - 21:11

Mr Thomson
  • Mr Thomson
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Alltså ! Tycker att minhembo har blivit grötigt .inget kul längre att kolla in på andra längre..Jag känner mig som en förvirrad GPS här inne ...Är detta det nya Facebook, där allt man säger söker på och kommenterar läggs ut till allmän beskådan...Fattas bara att uppgifterna används på gammalt Stasimanér.....Sajten har blivit opersonlig och grötig !! Jag vet inte om utveckling framåt alltid är åt det rätta hållet ....

Postad 17 November 2007 - 15:46

Tomas_D700
  • Tomas_D700
  • Rådgivare

• 5023 inlägg
  • 0

Alltså ! Tycker att minhembo har blivit grötigt .inget kul längre att kolla in på andra längre..Jag känner mig som en förvirrad GPS här inne ...

Utveckla gärna vad det är som upplevs som grötigt och förvirrande.

Är detta det nya Facebook, där allt man säger söker på och kommenterar läggs ut till allmän beskådan...

Självklart läggs alla dina kommentarer ut till allmän beskådan, det är ju själva idén med ett publikt forum som detta. Dina sökningar kan dock ingen se.

Fattas bara att uppgifterna används på gammalt Stasimanér...

Vilken information du själv väljer att publicera och vad besökarna väljer att använda den till är inget vi råder över.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.