Postad 16 November 2007 - 21:11
Alltså ! Tycker att minhembo har blivit grötigt .inget kul längre att kolla in på andra längre..Jag känner mig som en förvirrad GPS här inne ...Är detta det nya Facebook, där allt man säger söker på och kommenterar läggs ut till allmän beskådan...Fattas bara att uppgifterna används på gammalt Stasimanér.....Sajten har blivit opersonlig och grötig !! Jag vet inte om utveckling framåt alltid är åt det rätta hållet ....
Postad 17 November 2007 - 15:46
Utveckla gärna vad det är som upplevs som grötigt och förvirrande.Alltså ! Tycker att minhembo har blivit grötigt .inget kul längre att kolla in på andra längre..Jag känner mig som en förvirrad GPS här inne ...
Självklart läggs alla dina kommentarer ut till allmän beskådan, det är ju själva idén med ett publikt forum som detta. Dina sökningar kan dock ingen se.Är detta det nya Facebook, där allt man säger söker på och kommenterar läggs ut till allmän beskådan...
Vilken information du själv väljer att publicera och vad besökarna väljer att använda den till är inget vi råder över.Fattas bara att uppgifterna används på gammalt Stasimanér...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
1 bild
17 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?