Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Logitech Harmony 525

8 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 18 November 2007 - 10:04

hemfixarMicke
  • hemfixarMicke
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
hej hej

Gamla forumtrådar så jag tänkte köra igång en egen. köpte denna sak igår och tycker den är ett mindre he-te att programmera, hur var det för er? får springa upp och ner i trappen för att kolla så knapparna jag vill ha aktiverade funkar. hade ni samma problem eller är det fel på mig?

/Micke

Postad 18 November 2007 - 15:57

davidrone
  • davidrone
  • Lärjunge

• 265 inlägg
  • 0
Håller med dig. Är bra när man väll fått ordning på det men man får ju lätt räkna med att sitta några timmar för att få det som man vill.

Postad 19 November 2007 - 21:33

hemfixarMicke
  • hemfixarMicke
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
det var inte många som hade denna apparat till fjärr, skriv gärna lite tips och trix på hur jag ska kunna få den till det bättre.

Postad 19 November 2007 - 21:40

Unregistered5eeb5689
  • Unregistered5eeb5689
  • Användare

• 229 inlägg
  • 0
Det är nog bättre om frågar på "tillbehör" Där finns även den officiella Logitech harmony tråden. https://www.minhembi...s...&start=1200

Postad 20 November 2007 - 17:18

Niggo
  • Niggo
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hej Hopp,

Den är lite meckig att programmera och funktionsbenämningarna är svåra att lära sig. Det är nämligen inte helt lätt att ändra den. Dvs all funktionalitet kommer nog med i programmeringen men mycket döps om så du får testa dig fram. Värre är dock att den är så förbannat seg i knapptryckningarna.

/Niclas

Postad 20 November 2007 - 17:46

davidrone
  • davidrone
  • Lärjunge

• 265 inlägg
  • 0

Hej Hopp,

Den är lite meckig att programmera och funktionsbenämningarna är svåra att lära sig. Det är nämligen inte helt lätt att ändra den. Dvs all funktionalitet kommer nog med i programmeringen men mycket döps om så du får testa dig fram. Värre är dock att den är så förbannat seg i knapptryckningarna.

/Niclas

Håller med. Det värsta är helt klart att den är så fruktansvärt seg jämfört med originalfjärrisarna.

Postad 10 January 2008 - 20:57

hemfixarMicke
  • hemfixarMicke
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
appropå seg. Trodde jag va knäpp, efter att ha stängt av på avstängningsknappen, slogs boxern av inget annat, kom på att jag måste hålla den där ett tag. hur jobbigt är inte det? har oxå märkt att den inte kommuniserar riktigt med tv:n, hur störande är det inte att behöva gå fram och ha den typ 20-30cm från ir. har väl med tv:n att göra "fjs". Frugan får inte ha den längre hon slänger den snart i väggen, "DET ÄR DET SÄMSTA SKITEN DU NÅGONSIN KÖPT" har jag fått höra. Och då har jag inte berättat vad jag gett för den, hehe. det får bli en hemlighet.

Postad 10 January 2008 - 22:16

pzo
  • pzo
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

appropå seg. Trodde jag va knäpp, efter att ha stängt av på avstängningsknappen, slogs boxern av inget annat, kom på att jag måste hålla den där ett tag. hur jobbigt är inte det? har oxå märkt att den inte kommuniserar riktigt med tv:n, hur störande är det inte att behöva gå fram och ha den typ 20-30cm från ir. har väl med tv:n att göra "fjs". Frugan får inte ha den längre hon slänger den snart i väggen, "DET ÄR DET SÄMSTA SKITEN DU NÅGONSIN KÖPT" har jag fått höra. Och då har jag inte berättat vad jag gett för den, hehe. det får bli en hemlighet.

Haha. Vi kan inte vara utan den längre, t.om. min fru älskar den. Det startar ju allt och sätter rätt ingång. Skitbra men tyvärr så är den lite långsam.

Postad 11 January 2008 - 21:22

memis
  • memis
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Måste haka på här. Jag är MYCKET nöjd ägare till 525:an. Isak, som är 10 år, har inga problem med den. Och maken till riktningsokänslig fjärr har jag aldrig varit med om! För den stressade: spara inställningarna av fjärren till en dag då du har mer tid och sinnet är fyllt av harmoni. Lite pill är det innan allt funkar som det ska (t ex att ta bort alla funktioner som man inte anser sig behöva), men när den är klar så funkar den perfekt.

I övrigt hänvisar jag likt Foxn till:
https://www.minhembi...s...&start=1200

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.