Har suttit och läst och sökt hit och dit på detta mycket fina forum och hittat en hel del nyttig information.
Men känner ändå att jag kan behöva lite hjälp.
Jag är ute efter ett steg och högtalare, jag köper de mest för att lyssna på musik men skulle även vilja koppla de till tv'n och få lite trevligare ljud till en bra film. Så vad jag kommit fram till är ett vanligt slutsteg och ett par golvhögtalare borde passa mina behov.
Har kollat lite ett H/K 970 steg, och lite olika högtalare (bland annat QLN 604 MKII är dom något att ha?).
Vill gärna hamna runt 7000.
Men har ganska dålig koll, för dom pengarna är det värt att betala ung 3700 för ett steg och sen runt 3500 för högtalare? Om så vilka högtalare?
Eller skall man kanske hitta ett billigare steg och lägga mer pengar på högtalare?
Jag är medveten om att man bör provlyssna osv, men skulle ändå gärna vilja veta lite va ni tycker.
Begangnat är också intressant om ni kan ge mig några förslag på prisvärda högtalare eller steg, men har tyvärr inte tillgång till bil längre då jag just flyttat så det lutar åt att beställa.
Är tacksam för hjälp.
//Fredrik
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?