Klicka här!
Ursäkta om det är fel med en spoiler, men jag hitatde inget "citera"...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 20 November 2007 - 07:33
Här finns info:
Klicka här!
Spoiler
Ursäkta om det är fel med en spoiler, men jag hitatde inget "citera"... Postad 20 November 2007 - 08:59
Någon som vet om uppdateringen har förbättrat stabiliteten i assassin's creed?
Hoppas verkligen det. Postad 20 November 2007 - 09:12
Det är nog snarare en speluppdatering du behöver än en hårdvaruuppdatering.
Postad 20 November 2007 - 09:17
Det står ju "Stability during playing some PLAYSTATION 3 format software has been improved." och jag testade o spela en match Pro Evolution Soccer 2008 och det flöt på bättre än innan, som jag upplevde det iaf.
Så att Assassins Creed är stabilare är nog inte helt omöjligt. mvh Johan Postad 20 November 2007 - 11:25
Hoppas du har rätt! blir o testa ikväll Postad 20 November 2007 - 12:53
Varsågod: The latest System Software Update is now ready for download for the PLAYSTATION 3. Here are the details of what this firmware accomplishes: • Stability during playing some PLAYSTATION 3 format software has been improved. • Stability of System Software including Internet Browser and Information Board has been improved. • Stability of the upscaler for PlayStation 2 format software has been improved. (Playability of PlayStation 2 depends on model) • [Remote Start] feature is changed to avoid unintended power on. As always, we’re continually evaluating and improving your PLAYSTATION 3 experience. We will continue to share similar updates like this on the blog, so keep an eye out. Thanks for your ongoing feedback! Postad 20 November 2007 - 13:19
Spelade Skate en stund nyss för att se ifall det inte var framedrops längre och jag upptäckte inga åtminstone.
Iofs. så spelade jag bara en kvart ungefär. Postad 20 November 2007 - 17:22
Lugna sig lite Postad 20 November 2007 - 18:03
Vad jag förståt efter lite läsning så fryser spelet fortfarande för en del personer, även efter fw updateringen. Postad 20 November 2007 - 18:11
• [Remote Start] feature is changed to avoid unintended power on.
Det tycker inte jag är bra. Då måste man ju gå fram till PS3 för att sätta på den. Har jag uppfattat det rätt? Lättare att bara trycka på PS knappen på kontrollen ju. Postad 20 November 2007 - 18:14
Denna fw rättar till dom buggar som fanns i 2.0 som gjorde systemet ostabilt+att det ska rätta till problemen med bl.a Assassin´s Creed och Kane & Lynch.
Postad 20 November 2007 - 18:21
Gjorde precis det. Resultatet blev att min PS3 hakade sig totalt. Samma sak skedde vid omstart. Andra spel funkade... Testade utan nätverkssladd i och det funkade! Satte i sladden och det funkade. Hoppas att det håller i sig. Hann spela två matcher innan tjejen började tjata om middag och det flöt på strålande. Men måste spela mer innan det går att säga om det är ett faktum. Det har ju flutit på bra vid vissa tillfällen innan också. Dessutom har det i allmänhet flutit på sämst vid multiplayer. Postad 20 November 2007 - 18:42
Ja, det framgår inte så jag vet inte. PSP, nätverket kontrollen vem vet? Någon som har testat? Postad 20 November 2007 - 21:44
Jag kan bekräfta att det fortfarande går att starta PS3n via en handkontroll iaf. Postad 20 November 2007 - 21:54
Vaa? Går det? Redigerat av Unregistered28641812, 20 November 2007 - 21:56. Postad 20 November 2007 - 22:19 Skicka gärna ett PM till mig den dag man kan ladda hem en hårdvaruuppdatering till PS3 över internet Jag visste inte att det fanns stöd i IP för det Postad 21 November 2007 - 14:54
Uppdateringen kom ut på PS3:ans nätverk före den kom ut på deras officiella hemsida.. störigt tycker jag! Glad att jag fick min 10/10 lina här om dagen..
Christian Postad 21 November 2007 - 15:25
Jag testade PES2008 efter uppdateringen och märkte ingen skillnad alls. Lika hackigt i replays och cut-scenes. Trist.
Postad 21 November 2007 - 16:40
2.01 rättar inte till problemen med AC enligt flera personer, spelet fryser fortfarnde bla. Källa: http://forums.ubi.co...5191065806/p/50 Postad 21 November 2007 - 20:26
Otroligt dåligt om det fort hänger sig.
Har bara spelat kanske 30 min med nya fw och tycker än sålänge att det flyter på bättre men ska spela lite mera nu så får vi se. Mvh Kimme Postad 21 November 2007 - 22:11
Gjorde faktiskt samma sak och för mig går det numera hackfritt, vet inte om det beror på uppdateringen eller inte men innan hackade det och inte nu. Spelade bara en gång när jag köpte det och tyckte hackandet förstörde upplevelsen. Postad 22 November 2007 - 09:22
Är det sant? Konstigt att mitt PES2008 var likadant. Får jag fråga dig om du har mycket sparat på din PS3 hårddisk? Min är proppfull med demos och trailers osv, tror du att det kan påverka spelet på något sätt? Postad 22 November 2007 - 10:27
Jag har ganska mycket plats kvar, över hälften i vart fall. Vet inte om det var uppdateringen som gjorde skillnad eller om det var något annat (har iofs inte ändrat några inställningar i spelet) men när jag köpte spelet så hackade det och jag orkade inte spela men när jag läste att den här uppdateringen eventuellt kunde åtgärda det så testade jag och ser inga hack längre. Postad 22 November 2007 - 11:54
Vet inte om någon har svarat på frågan ang psp:n och att starta ps3:an via den, men det uppdateringen syftar på är troligen en fix där systemet inte ska sättas på av misstag. Det menas inte att man ej ska kunna sätta igång ps3 via psp för det funkar forfarande med 2.01. Vore lite dumt annars
Chip! Postad 22 November 2007 - 11:55
Kan man kolla hur mycket minne man har kvar på sin HDD? Jag funderar på att ta bort an massa onödigt skit i förhoppningen att det hjälper PES2008 att flyta på bättre under repriserna. Postad 22 November 2007 - 14:52
Varför inte ta PES2008 snacket i just den tråden? Lättare för alla om lagginfo etc är samlat i samma tråd.
Postad 23 November 2007 - 20:44 Dags att tänka nytt Vinncent - firmware tar du in direkt på din nätverksanslutna PS3. Klart skönt att PC:n lämnas utanför processen! Rgrds///T 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |