Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Logitech Z-5450

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 December 2007 - 19:40

Lillens
  • Lillens
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hejsan! Är så att jag är ägare av ett Logitech -5450 som fungerat bra sedan jag skaffade dem för 2 månader sedan, till saken hör att pga ombyggnationer så har de bakre högtalarna stått på golvet där de fungerat fint. Satte nu upp dom på väggen igår och blev mycket frustrerad, de får ju ingen kontakt med sändaren på det ringa avståndet av ca 2.5 meter och rakt framifrån med antennen centrerad mellan högtalarna, nåväl tänkte jag och flyttade således sändarenheten till ett avstånd på 1.8meter och finner då att bara på vissa punkter får jag mottagning, flyttar man sändaren någon cm åt något håll så försvinner kontakten med en eller båda högtalarna, detta känns ju lite beigt minst sagt.Provade även att ställa sändaren spå ca 0.5m's avstånd men då försvinner ju som hela syftet med trådlösa högtalare kan jag känna.

Är de trådlösa högtalarna verkligen såhär känsliga eller borde jag höra av mig till återförsäljaren och skicka tillbaka systemet? Tacksam för svar!

Postad 03 February 2008 - 10:04

_miro_
  • _miro_
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Tjena.

Har ett Z-5450 system till min dator och jag kan flytta dom bakre högtalarna till ett annat rum på en annan våning om jag vill utan att det händer något med kontakten. Borde vara något strul på ditt system.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.