Har lite svårt att få till handlingen på min Evo MR edition.
Jag vill gärna ha lite tipps på bra "Grip race" samt "Drag" bilar.
Skicka gärna ditt bästa Blueprint till mig min gamer tag är "Metrophades"
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Blueprints [Need For Speed Pro Street]
Startad av
Fasfel
, Dec 12 2007 13:04
15 svar till detta ämne
Postad 12 December 2007 - 13:04
Hej!
Har lite svårt att få till handlingen på min Evo MR edition. Jag vill gärna ha lite tipps på bra "Grip race" samt "Drag" bilar. Skicka gärna ditt bästa Blueprint till mig min gamer tag är "Metrophades" Postad 12 December 2007 - 19:57
Ooo en som lirar Pro Street, finns ingen tråd om det spelet eller?
Jag köpte det häromdagen och är riktigt överraskad faktiskt, älskar Forza2 men tror faktiskt det här smäller högre pga bättre grafik, mer varierad racing plus att jag gillar den lite tuffare attityden och alla lättklädda damer etc Bra och härlig körkänsla i spelet med, utmananande och stort! Nu blev det lite offtopic, men har du kollat in typ gamefaqs eller liknande, tror det är större chans att få napp där. Postad 13 December 2007 - 01:40
Mja mja mja. Jag har letat lite...dock inte på forumet. men i övrigt fanns det bara Achievments-info och sånt skräp.
Mja visst är det ett härligt spel. saknar poliserna i det bara. Postad 13 December 2007 - 02:47
Ska du ha bra bil för "Drag" så satsa på jänkare, glöm inte å uppdatera drivlina!
Postad 17 December 2007 - 23:12
jo det har jag listat ut. Men handlingen på mina gripbilar suger alltid.
Och vet någon vad max LVLn är på bilarna? Vinner bara massa Stage 3-4 skit som jag redan har. Postad 19 December 2007 - 16:06
Är det värt att köpa det? Det enda i min mening som låter kul är väl all moddning på bilen du kan göra.Synd att dem inte använt lite äldre och segare bilar
Postad 27 December 2007 - 23:28
Har en fråga och jag hoppas någon kan svara på det.
Vad använder jag eg. "clutch" till i spelet? Jag antod att det var frikoppling men ifall jag håller den intryckt går det alldeles utmärkt att gasa iväg ändå. Vore ju nice att använda koppling vid drag t.ex Postad 30 December 2007 - 15:21
Tjenare, funderade att hur fick du tag på din Evo MR edition? Hittar den ingenstans att köpa eller vinna, eller är det riktigt i slute man kan få den?
Max LVLn på bilarna är nog 4 tror jag, aldri sett nån med 5 och jepp de suger när man vinner en massa Stage 3-4 när man redan har dom :S Vilken bil ha du föresten fått bästa tiden på 400m och 800m dragracing? På 400m har jag fått 9.03s med min Skyline GT-R (R34) och på 800m har jag 13.29 med min Skyline. Postad 30 December 2007 - 18:06
Hela spelet suger.. Har spelat klart d nu så ja slipper starta d igen
Postad 30 December 2007 - 19:14
Märkte att man visst skulle ställa in clutch på dragrace. Något options val.
Edit: Nej nu hittar jag inte valet igen om hur man ställer in "manual clutch", märkligt! Men en annan grej jag tycker är riktigt jobbigt i spelet är den överkänsliga styrningen. Antingen gasar man inte alls (eller styr för den delen) eller så gasar man fullt (eller styr in i ett räcke). Inte alls som vanliga bilspel är. Jag provade Forza 2 demot igår och där är ju styrningen sååå mycket bättre. Man behöver inte överkompensera alls utan hittar rätt lagom tryck på spakarna direkt för det syftet man är ute efter. Sedan märkte jag efter att jag skaffat HD-TV att XBoxen ju inte alls klarar av att rendera spelen i den upplösningen med acceptabel framerate. Märks speciellt tydligt när man kör Pro Street inifrån bilen. Provade även Most Wanted nu med HD och det hackade till och med rätt kraftigt. Flöt på jättebra på min gamla tjocktv. Någon som vet ifall man kan ställa ner grafiken eller gör något annat för att få bättre framerate? TV:n skalar väl upp automatiskt så där är det väl inte mycket man kan göra?? Redigerat av Agathorn, 02 January 2008 - 12:42. Postad 02 January 2008 - 13:18
hur bilen styrs kan du ställa in på tuneing. samt om du har King som svårighetsgrat så kommer inte bilen att automatiskt läga sig på rätt väghalva då du svänger.
Ang Evo MR edition så skall den finnan i car lot.. det står dock bara Evolution på den i carlot. helt värdelös grip race bil...bra till speed races dock. körde min maxade Zonda på speed...där har du ingen handling över huvudtaget. spelar ingen roll vad du har i downforce. skiten lyfter iaf. känns som att spela Star Wars EP1 racer. jag har endast 3 race days kvar. tror de är banorna man fick i collectors ed. man får inte köra sina egna bilar. tråkigt Postad 02 January 2008 - 21:16
Jag kör med min Subaru med 1109hk på strippen, 400m= 7,85 800m=11,98 Jag har en fråga, finns det någon gräns på hur fort bilarna får gå? för min Subaru "dör" vid 403 km/h fast det finns mycket mycket mer att ge... Sen har jag även prövat några bilar på vanliga race och även där tycker jag att Subaru är bäst... Postad 02 January 2008 - 21:21
Jag upplever samma fps problem, fast när jag sitter utanför bilen...men som tur är så kommer ju GT5 snart, och dom lovar 1080p/60hz i race läget, och 1080p/24hz i replay läget (men det kommer bara till PS3 Postad 03 January 2008 - 12:45
Ja det med frameraten är verkligen under ALL kritik. En stor anledning att jag köpte xboxen var att jag tröttnade på att lägga ner 10 000/år på min dator för att köra spel bra med framerate. Jag tog liksom för givet att xboxen klarar av det eftersom utvecklarna vet EXAKT vilken hårdvara dom jobbar emot. Kanske mest är EA som skiter i vilket och säljer spel på sitt namn. Flyter på bra i Burnout Paradise demot i alla fall. I GOW så går det också rätt bra utom i mellansekvenserna (men dom kan jag vara utan så det gör inget). Edit: Jag mailade EA om problemet och skrev att om dom inte löser detta så spelar jag aldrig mera EA spel. Är allergisk emot FPS-hack/dipp. Redigerat av Agathorn, 03 January 2008 - 13:02. Postad 03 January 2008 - 18:37
Edit: Jag mailade EA om problemet och skrev att om dom inte löser detta så spelar jag aldrig mera EA spel. Är allergisk emot FPS-hack/dipp.
[/quote] SÅ VACKERT Postad 12 February 2008 - 08:42 på 400m har jag lyckats med min dodge challenger köra 7.600 och på 800m 11.400 nånting. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |