Tanka blueray-filmer och spela upp på Ps3?
Startad av
Svaniz
, Dec 18 2007 21:22
7 svar till detta ämne
Postad 18 December 2007 - 21:22
Undrar om man kan tanka ner blueray filmer till ps3 och spela upp dom direkt med den mediaspelaren som finns i konsolen, eller måste man uppdatera och greja? // Svaniz
Postad 18 December 2007 - 21:33
Tror inte att den här tråden är speciellt godkänd enligt forumreglerna.
Borde hamna inom kategorin piratkopiering.
Ok, nu kommer väl någon tycka att man kan faktiskt tanka ner material lagligt om man har tillstånd, men jag tror inte det var det som trådskaparen avsåg
Borde hamna inom kategorin piratkopiering.
Ok, nu kommer väl någon tycka att man kan faktiskt tanka ner material lagligt om man har tillstånd, men jag tror inte det var det som trådskaparen avsåg
Postad 18 December 2007 - 21:35
Du får nog klagöra vad du vill göra... Vill du kopiera en BD till PS3ans HD? Eller vill du spela upp piratkopierat material?
Om det är det första du menar så är svaret nej, är det det andra så kommer Zoiler att smiska upp dig i brygga!
Om det är det första du menar så är svaret nej, är det det andra så kommer Zoiler att smiska upp dig i brygga!
Redigerat av Unregistered50fe2819, 19 December 2007 - 00:13.
Postad 18 December 2007 - 21:44
Att ladda ner en blu-ray film är nog svårt, men att ladda ner högupplöst, och lagligt mtrl går och det går att spela upp, finns andra trådar om det här.
Postad 19 December 2007 - 18:14
om jag vill veta om min bil går att köra i 200 betyder väl inte att jag ska göra det. Vad e det för fel med o diskutera vad som är möjligt eller inte?? Lagligt eller inte! Löjligt
Postad 19 December 2007 - 18:20
om jag vill veta om min bil går att köra i 200 betyder väl inte att jag ska göra det. Vad e det för fel med o diskutera vad som är möjligt eller inte?? Lagligt eller inte! Löjligt
Det står i forumreglerna vad som gäller och det har vi accepterat som är här. Vill man diskutera de här frågorna så finns det massor med forum för det.
Lätt som en plätt!
Postad 19 December 2007 - 19:21
Som sagt så är det bara att läsa våra regler vilka man har förbundit sig att följa när man blev medlem här hos oss.
Skulle man nu ha glömt innebörden i dessa regler så finns en länk i min signatur för vidare förkovring.
Låser tråden och hänvisar trådskaparen till andra forum för att få svar på sina frågor där.
* Tråden låst *
Skulle man nu ha glömt innebörden i dessa regler så finns en länk i min signatur för vidare förkovring.
Låser tråden och hänvisar trådskaparen till andra forum för att få svar på sina frågor där.
* Tråden låst *
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
4 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?