Hej, jag har bara stått för ideén till motivet, sjäva motivlackningen är gjord av Daniel på AirBrush Studio i Stockhom.
Redigerat av plamahe, 19 December 2007 - 11:46.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 19 December 2007 - 11:32
Kommentarer till pi60 av plamahe
Hej, jag har bara stått för ideén till motivet, sjäva motivlackningen är gjord av Daniel på AirBrush Studio i Stockhom. Redigerat av plamahe, 19 December 2007 - 11:46. Postad 19 December 2007 - 11:32
WOW! Jag e svag för snygga airbrushmotiv.
Är det du som står för lackeringen? Det enda jag har svårt för att se är hur du får dessa att passa in i inredningen Postad 19 December 2007 - 12:47
Det var ju en snygg bild och bra gjord, men vetikatten om jag tycker den gör sig på högtalarna. Men smaken är som baken så det blir en 9'a för arbetet och fantasin iaf.
Postad 19 December 2007 - 13:11
Gratulerar till ett par av världens bästa högtalare.
Riktigt grym med lackeringen, men du skulle gjort flames som kommer upp från golvet, det skulle se riktigt ballt ut Postad 19 December 2007 - 13:31
Njaee... Coolt med lackeringen men själva motivet var väl inte så jättesnyggt. Men men.. smaken är som baken.
Postad 19 December 2007 - 15:40
dessa var riktigt fina vad kostade dessa att bygga.. jälkigt fina i alla fall... mvh/Tobias
Postad 19 December 2007 - 18:54
Om jag var du så skulle jag skippa gallret... Med det på, så ser de ut som ett hifikit bygge.. Annars coolt motiv!
Postad 19 December 2007 - 19:53
Respekt, för en otroligt fin motivlackning. PinkFloyd rockar!! Men som skrivits tidigare: ta bort eller uppdatera till ett snyggare "element-skydd". Tack för titten! mvh /Calle
Postad 20 December 2007 - 00:23
Kikar in igen jag. Såg på de senare bilderna att det finns tavlor åsså. De skulle jag gärna vilja se
Postad 20 December 2007 - 07:45
Jag vet, gallren är inte speciellt snygga, men med en 4-årig dotter hemma så vågar jag inte riskera att köra utan galler. När jag fått klart med mitt "lekrum", kombinerat whisky-, film- och musikrum så åker gallren av på stört. Då kommer mina pi60 oxå få sällskap av motivlackade A2:or och BS60
Postad 20 December 2007 - 15:51
Du har gjort ett fint jobb med lackeringen. Är dock mycket tveksam till motivet.
Hemma hos mig skulle ett illuminati-motiv aldrig komma över tröskeln, men det är ju en smaksak. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |