Har en 507 XD som jag generellt är nöjd med bildkvaliten på men så har vi det där med dirty screen som finns på Pioneers G7. Det driver mig till vansinne. Har försökt o försökt att få byta upp mig till 8G med en mellanskillnad. Men butiken vägrar och Pioneer vägrar. Butiken har erbjudit mig 15 000 för Tv:n som jag köpte för 34 000 för 10 månader sen om jag köper en ny tv av dom. Ett skambud tycker jag men jag är så trött på detta så jag blir illamående bara jag tänker på det. Det tänkte på då är att lägga 5000-7000 till och köpa en bra LCD istället. Frågan är bara. Kommer jag byta ner mig i bildkvalite? Folk säger generellt att plasma är bättre än LCD vilket jag inte riktigt kan se själv. Tycker det är hugget som stucket.
Behöver råd här känner jag. Har lagt 34 000 på en tv jag bara blir irriterad av att titta på. Vill bara ha en TV utan stora fel och skitig bild. Orkar inte dra det här till ARN eller något för har inte energi längre. Har lagt 34 000 på en high end tv som bara gett mig magont.
Tacksam för all hjälp jag kan få.
Mvh D
Redigerat av Doraso, 21 December 2007 - 15:37.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?