Hela bilden blir mattare i skärpan och tappar lystern i färgrena...
Postad 22 December 2007 - 13:02
Hela bilden blir mattare i skärpan och tappar lystern i färgrena...
Postad 22 December 2007 - 14:47
De tidigare modellerna hade en felaktig implementation, har för mig att det diskuterats i tåden om dessa Okyomodeller.
MVH
/Chuck
Postad 22 December 2007 - 15:00
Har din Onkyo 875 fått en uppgradering?
De tidigare modellerna hade en felaktig implementation, har för mig att det diskuterats i tåden om dessa Okyomodeller.
MVH
/Chuck
Det vet jag inte, har haft den i ett par månader cirka. Ska man behöva skicka iväg skiten nånstans nu då?
Får söka lite info om detta.
Postad 22 December 2007 - 18:26
Tyvärr tror jag att det krävs en transport då det tydligen inte bara var en mjukvaruppdatering, utan även hårdvara som var tvunget att bytas ut. Det innebär dock att du får tillgång till Reon-menyerna och att den felaktiga svärtanivå som tidigare var fallet nu skall vara fixat. Garanterat värt mödan om så är fallet. Dock trist om du inte köpt den i Sverige...
MVH
/Chuck
Postad 22 December 2007 - 18:53
Har köpt den på hembiobutiken, men jag hoppas att det inte kostar en spänn att få det här fixat.Kolla i den "stora" tråden om Onkyo, där står det utförligt vad som gjorts och inte.
Tyvärr tror jag att det krävs en transport då det tydligen inte bara var en mjukvaruppdatering, utan även hårdvara som var tvunget att bytas ut. Det innebär dock att du får tillgång till Reon-menyerna och att den felaktiga svärtanivå som tidigare var fallet nu skall vara fixat. Garanterat värt mödan om så är fallet. Dock trist om du inte köpt den i Sverige...
MVH
/Chuck
Man blir så less när tester och folk i allmänhet lovordar produkter som sedan inte visar sig hålla måttet. Det här är inte enda grejen som retar mig med den här recievern....
Postad 22 December 2007 - 18:59
Har köpt den på hembiobutiken, men jag hoppas att det inte kostar en spänn att få det här fixat.Kolla i den "stora" tråden om Onkyo, där står det utförligt vad som gjorts och inte.
MVH
/Chuck
Man blir så less när tester och folk i allmänhet lovordar produkter som sedan inte visar sig hålla måttet. Det här är inte enda grejen som retar mig med den här recievern....
Just därför man inte lyssnar på andra så mycket utan läser på själv.
Jag valde bort Onkyo för att dom har problem med lite av varje och att det krävs att du skickar maskinen till ett service ställe för att få firmware uppgradering.
Postad 22 December 2007 - 19:17
Dessutom sa killen som sålde den att man kommer åt bildjusteringen vilket man inte gör. (Edit)
Redigerat av heliac, 22 December 2007 - 19:19.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
34 bilder
9 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?