Vad har ni för tips till mig att delge. Vart ska man börja? Ska jag köpa förstärkare först? Eller högtalare?
1. Budget : Svårt att säga...
2. Mitt nuvarande rum är ca: 20kvm. (Men systemet kommer följa med till min lägenhet som jag får innom snar framtid.
3. Referenser: Har lyssnat på Infinity Cascade (lilla modellen) och blev ruskigt imponerad av det fina ljudet i dessa. (Dock lite för dyra för min planering) Äger ett par JWS C81. Köpte dessa när man lyssnade mycket på dance/trance för dunkets skull. Även lyssnat på några studiomonitorer. Event TR8XL Men inget mer nämnvärt.
4. Vad jag har kollat på: Inget faktiskt. Tänkte höra med experterna här på forumet först
Mer vet jag inte vad ni behöver veta
Systemet kommer att användas till både stereo lyssning för musik och sorround till filmerna.
Budgeten ligger väl ganska lågt vill jag säga, om man jämför med alla andra här på forumet. Alltså inga 100.000:- vi talar om. Så svårt att säga ett maxpris när man inte riktigt vet man kan få för olika saker o.s.v. Och sen kommer jag säkert bli nöjd med vilken uppgradering som helst. Eftersom det kommer göra ett stort lyft mot det jag lyssnar till idag.
Hjälp mig snälla någon.
Jag lyssnar på all sorts musik och gillar när det låter rent och snyggt. (Som vi alla gör antar jag
Redigerat av Unregistered1ab12904, 23 December 2007 - 00:09.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
19 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?