Unreal Tournament 3
98 svar till detta ämne
Postad 23 February 2008 - 19:32
Unregisteredb8ad097f
-
Unregisteredb8ad097f
-
Lärjunge
-
-
320 inlägg
Har provat lite nu igår och idag singel player funkar bra men multiplayer går inte alls.
Hoppas det är ngt jag missat för det är inte spelbart tar en kvart efter man gått över ett vapen innan det pluppar upp, försöker hoppa av hoverboard men det går inte och jag åker i ca 40sek innan jag faller ut för ett stup och dör.
Verkar lagga lika friskt för dom andra med för jag dör inte så ofta.
Har testat att välja server från lista och även quick game några tipps på vad man skall välja? (förutom dom med låg ping)
Är det kanske så att man måste patcha manuellt att det inte går automatiskt när man startar spelet?
Hade verkligen hoppats på detta spelet så man kunde byta lite mellan COD4 men det här lagget är jag inte i närheten av i COD4 . Skulle vara snällt om ngn som det funkar för kunde säga hur dom gör, en steg för steg instruktion. Spelet verkar ju kul annars  (Gillade Quake3)
Postad 24 February 2008 - 02:48
Unregistered4f71ba68
-
Unregistered4f71ba68
-
Användare
-
-
164 inlägg
Jag har mest kört Singleplayer änsålänge, men det lilla jag kört online funkade jättebra iaf.
Postad 24 February 2008 - 10:34
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Du måste bara haft otur med servrarna... Om du själv "hostar" en match så ser man ju att spelet rekommenderar att man ska ha en riktigt fet lina (både upp och ner) om man ska hosta 16 spelare. När det segar som du beskriver är det nog så att någon hostar på en t.ex.adsl-lina.
Jag går alltid med i spel som har ping under 100ms. Ge inte upp!
p.s. Jag har haft väldigt lite problem med lagg (ett spel av tio kanske)
Redigerat av Unregistered50fe2819, 24 February 2008 - 10:36.
Postad 24 February 2008 - 15:06
Unregistereda22d99cd
-
Unregistereda22d99cd
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Tja!
Nu till frågan som är mycket viktigt för mig som verkar vara grymt svår att hitta svar på.
Vilka har testat mus och tangentbord? Hur funkar det!=)
Så jag vill spela ps3 +dataskärm
Tjo
Postad 25 February 2008 - 14:42
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
En ännu viktigare fråga!!
Är spelet frotfarande kul??
Postad 25 February 2008 - 20:08
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Har provat lite nu igår och idag singel player funkar bra men multiplayer går inte alls. Hoppas det är ngt jag missat för det är inte spelbart tar en kvart efter man gått över ett vapen innan det pluppar upp, försöker hoppa av hoverboard men det går inte och jag åker i ca 40sek innan jag faller ut för ett stup och dör. Verkar lagga lika friskt för dom andra med för jag dör inte så ofta. Har testat att välja server från lista och även quick game några tipps på vad man skall välja? (förutom dom med låg ping) Är det kanske så att man måste patcha manuellt att det inte går automatiskt när man startar spelet?
Hade verkligen hoppats på detta spelet så man kunde byta lite mellan COD4 men det här lagget är jag inte i närheten av i COD4 . Skulle vara snällt om ngn som det funkar för kunde säga hur dom gör, en steg för steg instruktion. Spelet verkar ju kul annars (Gillade Quake3)
Du verkar ha fått ordning på det nu eller? Vi körde i samma match tidigare ikväll! PSN:DistantHoller
Postad 25 February 2008 - 20:10
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
En ännu viktigare fråga!! Är spelet frotfarande kul??
Köp spelet och prova vettja, finns ingen bättre bedömmare än du själv.
Postad 25 February 2008 - 20:11
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
En ännu viktigare fråga!! Är spelet frotfarande kul??
Faktiskt riktigt roligt! (Men det kanske du förstod att jag tyckte!)  Spelade precis en match med lite "moddar" i sig som gjorde att det vart extra kladdigt när någon sprängdes i bitar!
Postad 26 February 2008 - 06:09
Unregisteredb8ad097f
-
Unregisteredb8ad097f
-
Lärjunge
-
-
320 inlägg
Japp nu funkar det kanon och möjligheten att hosta själv är ju super.
Håller med dig Warcow det är skitkul och ett bra komplement till COD4
Hamnade ochså i en kul mod match man kunde flyga var lite sjukt
Postad 26 February 2008 - 10:20
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
En ännu viktigare fråga!! Är spelet frotfarande kul?? Köp spelet och prova vettja, finns ingen bättre bedömmare än du själv. 
Ja, det kanske blir så men jag har ju 8 varv kvar i prestige mode i COD4 kvar först och det lär ju ta ett tag
Postad 26 February 2008 - 18:53
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
http://www.eurogamer...rticle_id=93420Things I picked up as interesting: - PAL version is more recent than US version, which will be patched in the near future - they are working on integrating a MOD browser in the PS3 version for a future update - the UE3 tech demo was running on 360, same engine updates were immediately available for the PS3 version as well, all tech is always immediately available to all licencees, though the 'blessed build' version (which is recommended to use for shipping games) is typically a month later than the tech's first appearance - PS3 version seems to be selling better than the PC version
Postad 27 February 2008 - 01:26
Ballie
-
Ballie
-
Rookie
-
5 inlägg
Lite roligt, köpte Unreal Tournament mest pga att polarna köpte det, var lite skeptiskt emot det och sen så köpte jag The Orange Box för den kostade bara 349kr plus att den verkar riktigt grym.
Men nu efter så blev jag grymt besviken på the Orange Box, Half life 2 känns på nått sätt väldigt gammalt, sen jobbigt med alla dessa laddningstider, Team Fortress hoppades jag jätte mycket på men det var jätte svårt och inte alls som jag trodde och Portal har jag inte testat.
Sen Unreal som jag var skeptiskt emot det tycker jag är hur skoj och grymt som helst. Grymma vapen, Coola gubbar med stor utrustning och Grafiken är väldigt snygg med läckra miljöer och atmosfärer, speciellt på dem större mapsen.
Så det blev lite utav ombytta roller mellan dessa spel kan man säga, haha.
Grymt spel Anyway!
Postad 27 February 2008 - 12:02
Unregistereda22d99cd
-
Unregistereda22d99cd
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
Någon som lirar unreal ps3 version på sin dataskärm? har en samsung 226bw skärm vill lira med tangentbord och mus.
Postad 29 February 2008 - 09:09
Cragganmorax
-
Cragganmorax
-
Forumräv
-
-
754 inlägg
Införskaffade UT3 häromdagen och jäsiken vilket skojsigt spel  Online är man ju rätt rökt men so what är hysteriskt kul med det höga tempot och respawn på typ 1 sek... Warfare är ju iofs lite trixigt och åka bräda....nja.... heh. Mem positivt överraskad att det funkar så pass bra med handkontrollen. Själv är jag vanligtvis rätt lam när det handlar om FPS med handkontroll men UT3 går att ställa in rätt bra (gillar lite trögare känslighet annars flyger mitt sikte typ över hela skärmen när man får panik...  ).
Bra onlinerökare helt klart!
Postad 01 March 2008 - 22:40
_green_
-
_green_
-
Lärjunge
-
-
443 inlägg
Någon som lirar unreal ps3 version på sin dataskärm? har en samsung 226bw skärm vill lira med tangentbord och mus.
Har provat att ansluta min PS3 till en LCD-skärm med HDMI till DVI, men jag fick det inte att funka. Men den var ganska gammal den skärmen, den kanske inte stödde HDCP bara IOFS. Klarar din skärm av PS3 bildupplösningar? Gör den det borde det väl gå jätte bra att spela UT?
Postad 03 March 2008 - 07:23
ChoAtic
-
ChoAtic
-
Användare
-
-
189 inlägg
En liten fundering bara, är det ingen Split-screen för flera spelare på denna? Kan ju vara roligt att spela med lite kompisar nångång tänkte jag
Postad 03 March 2008 - 16:42
Unregisteredb8ad097f
-
Unregisteredb8ad097f
-
Lärjunge
-
-
320 inlägg
En liten fundering bara, är det ingen Split-screen för flera spelare på denna? Kan ju vara roligt att spela med lite kompisar nångång tänkte jag 
Nej tyvär hade varit kul. Rätt fet miss om du frågar mig.
Postad 26 March 2008 - 19:37
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Fick hem spelet idag. Bara lirat några matcher online. En fråga - hur faen räknas poängen egentligen. Efter 3-4 kills (death match) står siffran fortfarande på 1. Går man back när man dör eller? Såg en annan lirare som stod på minus.
I övrigt är man hyffsat COD 4-skadad. Här är det ju betydligt mindre finess som gäller.
Postad 17 April 2008 - 09:48
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 17 April 2008 - 10:00
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
2D mod
Coolt! Köttigt och coolt!
Postad 28 April 2008 - 19:13
kusen
-
kusen
-
Forumräv
-
-
714 inlägg
Fick precis hem spelet och efter att ha lirat det en timme måste jag säga att jag det vekar mer kul än jag hade hoppats. Filmsekvenserna är grymmt snygga och det är j_a kännsla att köra på 96 tum och tungt 5.1 ljud  Verkar lovande!
Postad 06 May 2008 - 21:43
Unregistered8ad552fb
-
Unregistered8ad552fb
-
Rookie
-
7 inlägg
Har provat spela i ett par timmar. Fick den levererad idag. Gillar det inte speciellt. UT var det enda roliga spelet tycker jag. Någon som är intresserad av att köpa? 200:- i Uppsala
Maila mig.
Postad 24 June 2008 - 02:45
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 24 June 2008 - 03:06
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Postad 24 June 2008 - 07:26
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Shit! Grafiken är ju tappa-hakan-aktig!
Postad 24 June 2008 - 07:46
kusen
-
kusen
-
Forumräv
-
-
714 inlägg
Myjje nice. Skall testa ikväll
Postad 25 June 2008 - 13:41
Dave Wyndorf
-
Dave Wyndorf
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Jag brukar vara ute och spela detta spelet, ifall ni ser min server uppe så bara hoppa in.MvH Banditen Vi har en UT3 spela nu tråd på vår klansida http://ps3.egetforum.se/
Postad 19 February 2009 - 10:03
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Unreal Tournament 3: Titan Pack” includes:
- 16 environments – four Warfare, three vCTF, six Deathmatch, and three CTF maps – that are new to the PC and PS3 versions
- Three bonus pack maps, CTF-Face, CTF-Searchlight and DM-Morbias
- The namesake Titan mutator, which lets players overwhelm opponents as a 15 foot tall titan, or crush them as a 30 foot tall Behemoth
- Greed and Betrayal, two gametypes that breed new-found fervor throughout the competitive UT3 arena
- Two powerful weapons, the Stinger Turret and Eradicator Cannon artillery
- Two valuable deployables, the X-Ray Field and Link Station
- The Slow Field power-up, a portable version of the Slow Field deployable
- Stealthbender, a new vehicle that carries two spidermine trap deployables, one EMP mine, and one each of the new Link Station and X-Ray Field deployables
- Two new characters, Nova and Kana
- 57 awards attainable as Steam Achievements and PS3 Trophies
- Broad improvements for PC and PS3: Significant AI enhancements, especially in vehicle gametypes; networking performance upgrades; greatly improved menu flow and UI usability; better mod support
- Client-side demo recording, highly improved Server Browser, a new maplist system, plus mid-game mutator and gametype voting functionality for PC
- High demand PS3 features including PS3 Trophy support, two-player split-screen support, and mod browsing
16 new maps: Hostile (Warfare) Many research vessels were lost in the early days of Na Pali exploration. When the terrain or local fauna proved to be too dangerous for recovery, equipment was often abandoned and forgotten. But when it was learned that the Necris had moved in to recover this equipment for their own purposes, the NEG dispatched military salvage units to reclaim their property.
Confrontation (Warfare) Confrontation Canyon serves as a training ground for Axon forces, improving unit readiness by providing highly realistic, stressful training across the full spectrum of infantry and mechanized conflict. It is the premiere facility for heavy armor training, and all forces must complete courses here before assignment to a Leviathan unit.
Cold Harbor (Warfare) Axon's Stealth Research Division managed to get some of the early specs for the Necris Nightshade vehicle and have been attempting to retrofit that technology onto their own. The Necris have moved to stop this research, and despite the blockade that sealed the harbor when the NEG enforced the armistice, they have maintained a foothold here and are fervently working to destroy all remaining Axon research.
Downtown_Necris (Warfare) The Necris are invading territories throughout Taryd, infecting conquered areas with Nanoblack to terraform them to suit their own needs. You must push back the Necris forces and restore order to this sector.
Stranded (Vehicle CTF) Civilian contractors are often used to reliably transport supplies and equipment over short distances on Taryd, but when this cargo ship full of Axon supplies ran aground in Izanagi territory, a military unit was quickly dispatched to defend the area until a full extraction team could be assembled.
Rails (Vehicle CTF) Even areas of new construction can be exploited as weak points in Oxida Nova's defenses, so the Iron Guard has established a series of mobile turrets to patrol the perimeter of this worksite. With several city blocks of terrain to cover, including an access point through the city's canal system, protecting this site will be a challenge to even the most experienced of teams.
Suspense_Necris (Vehicle CTF) Suspense is the only bridge across the Alluvion strong enough to support the weight of heavy combat vehicles. It is under attack by Necris forces that control one river bank.
Dark Match (Deathmatch) In preparation for the assault on Oxida Nova, Izanagi bombers targeted supply lines and other sites of important infrastructure. This power station was one of the first to be hit, and is now left to defend itself while running only on auxiliary reserves. Attack forces have moved in, and the facility's lights haven't even been restored. This level provides a unique twist on deathmatch in a darkened laboratory lit intermittently by a particle accelerator and emergency lights, and by muzzle flashes and explosions.
Ocean Relic (Deathmatch) This ancient structure was discovered in the depths of an ocean rift 53 miles off the southern coast of Absalom. While the planet's seemingly endless supply of sentient Nanoblack has kept the facility active, its origins and ultimate purpose remain a mystery. This level features the slow field powerup, a portable version of the slow field deployable.
Eden, Inc. (Deathmatch) This industrial complex was once a hydroponic research facility focused on saving rare and endangered species. When their grant ran out, funds dried up and all work was suspended. Months later, demo crews moved in to pave the path for a new highway and found that many of the research seedlings had taken root and continued to grow. This level features the introduction of deployables to deathmatch, with both a spidermine trap and an X-Ray field deployable available.
Turbine (Deathmatch) Axon Research Corporation has many geothermal power stations just like this scattered across the northern reaches of Taryd. They form a tight grid that supplies power to the research facilities and military installations common to the area. This level features the return of a classic Unreal Tournament deathmatch layout.
Koos Barge (Deathmatch) Continuing their long tradition of expertly crafted sea vessels, Koos Shipping now offers barge services across all of Taryd's oceans and waterways. While the prices are exorbitant, they're the only line that guarantees that your shipment will arrive on time and undamaged, even when shipping lanes take them across the frozen polar regions.
Lost Cause (Deathmatch) The Necris have not revealed the original purpose of this crumbling structure, nor have they explained why it was decommissioned. It stands on the cliffs of Absalom as a monument to history, a living link to the Necris ancestors.
Morbid (CTF) Morbias Station Gamma is a transport hub that services overflow traffic passing through Taryd's jumpgates. The Station offers a terrestrial shuttle, storage facilities (with quarantine services for live cargo), and a social center where guests can meet incoming visitors or hold private meetings in a neutral setting. Designed for use with the Titan mutator, Morbid includes heavy blast doors that can only be operated by Titans.
Nanoblack (CTF) Giant vats of Nanoblack are processed and stored in facilities like this one across Omicron. The structures are largely self-sustaining once operational, and are upheld with much reverence by those who respect the power and significance of the Nanoblack seething within. Public access is highly restricted.
Shaft (CTF) The substrata mines of Taryd produced over 800 gigatons of Tarydium last year alone. Production never stops here, not even for war, and mining drones will remain operational even as chaos erupts around them.
Source

Postad 19 February 2009 - 10:07
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1569 inlägg
2 player splitscreen är ju helt underbart, nu måste jag plocka upp detta lir!
Dom verkar inte legat på latsidan iaf
Postad 19 February 2009 - 10:53
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlägg
2 player splitscreen är ju helt underbart, nu måste jag plocka upp detta lir! Dom verkar inte legat på latsidan iaf 
Har det 2 player splitscreen?
Postad 19 February 2009 - 11:41
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1569 inlägg
Har det 2 player splitscreen?
Det står i texten ovanför att 2 player splitscreen kommer med Titan pack.
Postad 19 February 2009 - 11:54
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlägg
Det står i texten ovanför att 2 player splitscreen kommer med Titan pack.
Total missade det när jag läste igenom  Fan va schyst att sitta i soffan och kunna lira med en polare
Postad 19 February 2009 - 11:58
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1569 inlägg
Total missade det när jag läste igenom Fan va schyst att sitta i soffan och kunna lira med en polare 
Jepp helt perfekt, verkar vara ordentligt med fixar i detta pack. Priset för UT3 ligger lågt också så får passa på o snappa upp ett ex.
Postad 19 February 2009 - 14:30
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Coolt att de släpper ett sånt pack nu, med splitscreen å allt! Det blir nog till att köpa detta spelet snart! Jag har även tänkt köpa Resistance 2 nån gång... men så släpps ju Killzone 2 om en vecka! Herregud.
Postad 19 February 2009 - 15:29
Cragganmorax
-
Cragganmorax
-
Forumräv
-
-
754 inlägg
morlock....du glömde ju att citera det viktigaste.... Today, Epic has made available the first screenshots and details of what's to come in the much-anticipated free bonus pack, which we can reveal will be coming to PC and PS3 on March 5th 2009.  Rätt viktig info i dessa svångremstider...
Redigerat av Cragganmorax, 19 February 2009 - 15:30.
Postad 19 February 2009 - 15:39
Leftt Behind
-
Leftt Behind
-
Forumräv
-
-
509 inlägg
UNDERBART!
Tur att jag har kvar spelet i hyllan.
PSN: lillington
(för den som vill adda och lira lite)
Postad 19 February 2009 - 16:32
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Cragganmorax, tack för den mycket viktiga informationen som Morlock missade. Gratis är ju alltid helt underbart! Nu känns det verkligen som ett kap att köpa UT3, tack tack!!
Postad 19 February 2009 - 16:37
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Skulle gissa på att troféerna som kommer nu är samma som finns på 360-versionen. http://www.xbox360ac...3/achievements/
Postad 19 February 2009 - 17:00
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1569 inlägg
Hur ligger de till med online delen i UT3 är den worldwide? Kan jag spela med amerikaner med en EU kopia av spelet?
Postad 24 February 2009 - 10:07
geirydp
-
geirydp
-
Användare
-
-
168 inlägg
Köpte detta nu när jag hörde om det kommande Titan Pack med split-screen och annat godis.
Men jäklar vad bra det är! Snygga miljöer och väldigt intensivt! Framför allt kontrollen tycker jag är suverän, den funkar mkt bra med handkontroll.
Kan inte annat än rekommendera om man inte har det redan, köp! Kostar inte mkt nu heller och med tanke på Titan pack den 5/3 så är detta ett måste
Postad 11 March 2009 - 18:34
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlägg
Unreal Tournament III PS3 patch Är nu tillgängligt Originally scheduled for release on March 5, the patch was pushed back a fortnight due to the certification process – however, things have apparently gone smoother than expected, with the patch now live.
Weighing in at a hefty 93MB, the update contains the following:
·6 environments - four Warfare, three vCTF, six Deathmatch, and three CTF maps - that are new to the PC and PS3 versions ·Three bonus pack maps, CTF-Face, CTF-Searchlight and DM-Morbias ·The namesake Titan mutator, which lets players overwhelm opponents as a 15 foot tall titan, or crush them as a 30 foot tall Behemoth ·Greed and Betrayal, two gametypes that breed new-found fervor throughout the competitive UT3 arena ·Two powerful weapons, the Stinger Turret and Eradicator Cannon artillery ·Two valuable deployables, the X-Ray Field and Link Station ·The Slow Field power-up, a portable version of the Slow Field deployable ·Stealthbender, a new vehicle that carries two spidermine trap deployables, one EMP mine, and one each of the new Link Station and X-Ray Field deployables ·Two new characters, Nova and Kana ·57 awards attainable as Steam Achievements and PS3 Trophies ·Broad improvements for PC and PS3: Significant AI enhancements, especially in vehicle gametypes; networking performance upgrades; greatly improved menu flow and UI usability; better mod support ·Client-side demo recording, highly improved Server Browser, a new maplist system, plus mid-game mutator and gametype voting functionality for PC ·High demand PS3 features including PS3 Trophy support, two-player split-screen support, and mod browsing
Freakin sweet  Har ännu inte fått hem min ps3 från lagning så jag kan inte kolla, men kan någon kolla om det stämmer och hur bra det är? Skulle gärna vilja veta hur bra splitscreenen funkar
Postad 11 March 2009 - 18:46
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Har ägt UT i snart ett år men inte ens spelat 1min... kanske snart dags att prova spelet.
Postad 11 March 2009 - 18:50
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Har ägt UT i snart ett år men inte ens spelat 1min... kanske snart dags att prova spelet.
jag bytte in mitt mot kz2 inge höjdarspel för min del precis
Postad 11 March 2009 - 18:53
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Småkul spel helt klart om man gillade Quake förr i tiden. Det här ska testas!
Postad 11 March 2009 - 18:58
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlägg
Jag har kört det en del tidigare, tyckte en del mods var riktigt roliga. Men jag saknade splitscreen och tyckte att det laggade lite för ofta online. Men nu när båda dom sakerna verkar vara fixade plus en massa annat godis så är jag riktigt sugen på att börja köra igen
Redigerat av bazookajoe_83, 11 March 2009 - 18:59.
Postad 11 March 2009 - 20:41
ChoAtic
-
ChoAtic
-
Användare
-
-
189 inlägg
Köpte spelet pga denna uppdatering. Har tyckt att det var grymt kul på datorn förut så jag gillade det även nu
Sen att jag fick tre jobbarkompisar att också köpa det var riktigt kul, så nu ska jag lira med dom!
Postad 11 March 2009 - 21:28
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Har kört typ 2 timmar nu (efter typ 6 månader på hyllan) och det är ju faktiskt riktigt skoj och snyggt! Vilket röj! Patchen verkar ha varit en fullträff.
Killing Spree!
Postad 25 January 2013 - 16:25
Unregistered551a2494
-
Unregistered551a2494
-
Rookie
-
4 inlägg
Hehe, finns det fortfarande folk som spelar detta Online??? Försöker hitta spelet men "finns" ju inte längre
Redigerat av Unregistered551a2494, 25 January 2013 - 16:25.
Postad 25 January 2013 - 17:38
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1569 inlägg
Online är det nog rätt dött  vilket är synd då jag tycker det är skitkul! När jag för något år sedan skulle kolla akiviteten så fanns det 1 server lr liknande hehe.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|