2007 har varit ett riktigt bra första PS3-år. Jag tror och hoppas att 2008 kommer bli ännu bättre (fler sjukdagar på jobbet alltså, haha). Nåväl, här är min lista:
1. Ratchet & Clank - Tools of Destruction
2. Colin McRae - Dirt
3. Call of Duty 4
Andra bra spel är Assassin´s Creed, Guitar Hero 3 och Singstar men de klassar inte riktigt in på topp3 för mig.
Har faktiskt inte köpt så många ps3 spel i år. Är grymt sugen på uncharted efter att ha spelat demot men känns inte värt att lägga 500spänn på ett spel som håller i 10timmar. Online mp ftw.
Blir nog att plocka upp Uncharted i någon reakorg eller köpa det beg.
Blir nog mer spel 2008 känns som att sony har en massa fina titlar på gång.
Har faktiskt inte köpt så många ps3 spel i år. Är grymt sugen på uncharted efter att ha spelat demot men känns inte värt att lägga 500spänn på ett spel som håller i 10timmar. Online mp ftw. Blir nog att plocka upp Uncharted i någon reakorg eller köpa det beg.
Blir nog mer spel 2008 känns som att sony har en massa fina titlar på gång.
Uncharted är lätt värt det. Var också tveksam innan jag köpte det för hade osså bara lirat demot. Men nu har man klarat det och måste säga att det är sjukt roligt och snyggt så in i ********!
Äger bara fifa08, guitar hero 3 och uncharted. PES2008 skickade jag tillbaka pga att det var för mycket arkadkänsla över det, det gick ju i turbofart verkligen.
1. Uncharted: Drake's fortune
Totalt underbart spel, hoppas Naughty Dog slänger fram ett nyss ess snart!
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".