PS3 + Mac, strömma
51 svar till detta ämne
Postad 28 December 2007 - 15:43
jonatannn
-
jonatannn
-
Användare
-
-
188 inlägg
Hej Är det någon som skulle vilja utvärdera programmen där man strömmar mellan Mac:en och PS3:an... Är Eyeconnect den smidigaste lösningen eller vad ska man välja?? Har ju gått ett tag sedan alla släpptes och PS3:an börjar ju bli lite varm på marknaden nu.. Såg på Macworld att Xboxen fått ett bra program för ett bra pris för att strömma musik och video etc. Finns det liknande program för playstation till ett så bra pris?? http://macworld.idg.se/2.1038/1.135167
Redigerat av jonatannn, 28 December 2007 - 15:42.
Postad 28 December 2007 - 20:10
shaman958
-
shaman958
-
Användare
-
-
166 inlägg
har installerat twonkymedia och det funkar. lite krångligt att hitta mapparna men...t.ex musik så hittar den inte dina spellistor i iTunes, endast artister/album. Filmer går också att streama och överföra men litt konstigt mappsystem. Bilder hittar den inte automatisk, jag var tvungen att lägga dom jag ville överföra på en mapp på skrivbordet.
så kort förtalt, det funkar men inte så supersmidigt.
Postad 28 December 2007 - 21:54
Jönsson
-
Jönsson
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Connect 360 kommer för PS3 senare Connect 360 för PS3
Postad 28 December 2007 - 22:04
jonatannn
-
jonatannn
-
Användare
-
-
188 inlägg
Connect 360 kommer för PS3 senare
Connect 360 för PS3
Ja fast finns det liknande program för samma penning för ps3?
Postad 28 December 2007 - 22:13
jonatannn
-
jonatannn
-
Användare
-
-
188 inlägg
Connect 360 kommer för PS3 senare
Connect 360 för PS3
Ja fast finns det liknande program för samma penning för ps3?
Ojdå läste inte så noga... Bara att vänta då
Postad 15 January 2008 - 20:20
Jönsson
-
Jönsson
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Nu har MediaLink kommit för Mac. Tycker det fungerar bra och ska registrera det nu. http://www.nullriver...ducts/medialink
Postad 16 January 2008 - 01:30
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Hur bra är dett Medialink i förhållande till Tversity? ^^
Postad 16 January 2008 - 16:28
PL0J
-
PL0J
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Nu har MediaLink kommit för Mac. Tycker det fungerar bra och ska registrera det nu.
http://www.nullriver...ducts/medialink
Grymt bra program! Allt funka ju bara så lätt och smidigt!
Redigerat av PL0J, 16 January 2008 - 16:28.
Postad 18 January 2008 - 08:08
anasazi
-
anasazi
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Kan bara hålla med. Installerade det och valde vilken mapp som innehöll filmerna, och det funkade direkt. Ett plus är ju att programmet funkar ihop med iPhoto och iTunes. Har registrerat programmet och använder det för fullt. Vore jag du skulle jag köpa det.
Postad 18 January 2008 - 08:11
basselito
-
basselito
-
Beroende
-
-
1302 inlägg
Nu använder jag visserligen Connect360 i o m jag har en 360 men jag kan föreställa mig att det funkar på samma sätt till PS3:n. Jag tycker det funkar smidigt. Gillar hur dom drar nytta av iPhoto och iTunes. Alla videopodcast jag har listas på konsolen t ex. Super nice.
Postad 18 January 2008 - 15:45
Unregistered08bad824
-
Unregistered08bad824
-
Amatör
-
-
71 inlägg
tja. vi använder oxå Medialink (nullriver). har registrerat för 130 spänn, som hittat funkar kanon.
Postad 02 February 2008 - 04:07
ESAFESA
-
ESAFESA
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
jag har ett problem
när jag streamar musik så brusar det i högtalarna om det e mycket bas i låten, detta gäller både twonky och medialink, vad kan det bero på? ps3an klarar annars av att spela upp ljud riktigt bra i film och musik via CD då
Postad 02 February 2008 - 14:59
shaman958
-
shaman958
-
Användare
-
-
166 inlägg
det enda jag sakner med medialink - PS3 samarbetet är en "open videoTS" funktion i PS3`an....har endel lagrade DVD filmer på datorn som vore smidigt att spela upp utan behöva bränna dom.
ingen som har klurat ut nåt i den vägen?
Postad 02 February 2008 - 17:46
hpdaxelsson
-
hpdaxelsson
-
Användare
-
-
105 inlägg
det enda jag sakner med medialink - PS3 samarbetet är en "open videoTS" funktion i PS3`an....har endel lagrade DVD filmer på datorn som vore smidigt att spela upp utan behöva bränna dom.
ingen som har klurat ut nåt i den vägen?
Sitter med samma dilema. Tyvärr så tror jag inte medialink klarar vob filer.... jag hoppas att jag har fel....
Postad 13 February 2008 - 18:49
Eros
-
Eros
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Hej!!
Funkar
med PS3??
Det skulle vara en smidig lösning om det funkar..
Postad 17 February 2008 - 22:24
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
Hej!!
Funkar
med PS3?? Det skulle vara en smidig lösning om det funkar..
Håll dig ett par veckor till då min Time Capsule kommer. Ska prova att se om det är smidigt att tillsammans med MediaLink att strömma material från PS3. Något annat mer intressant vore om vi macnissar kan försöka luska ut hur vi kan strömma högupplöst material (som från början är t.ex en .mkv) till PS3. De har ju pillat och haft sig med Tversity som är ungefär MediaLinks motsvarighet på PC (fast sämre =) ...
Postad 17 February 2008 - 23:53
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
Ser inte hur Time Capsual skulle fungera med PS3. Det finns ju ingen DLNA server för den. Det går ju kanske att få det att fungera om du har en dator emellan, men då förlorar man ju lite poängen. Sedan när man kör mac får man hålla sig till de formaten som stöds av PS3:an, iom att det än så länge inte finns en DLNA server med transcoding.
Postad 18 February 2008 - 17:40
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
Ser inte hur Time Capsual skulle fungera med PS3. Det finns ju ingen DLNA server för den. Det går ju kanske att få det att fungera om du har en dator emellan, men då förlorar man ju lite poängen. Sedan när man kör mac får man hålla sig till de formaten som stöds av PS3:an, iom att det än så länge inte finns en DLNA server med transcoding.
Happ, då får jag helt enkelt använda mig av min gamla PC med ett usb-nätverkskort (wireless uppkoppling) Time Capsule får göra det den ursprungligen var tänkt att göra... airport och backup :-)
Redigerat av shuriken, 18 February 2008 - 17:40.
Postad 01 March 2008 - 01:40
Eros
-
Eros
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Tråkigt, kändes som man fick mycket i capsulen men då försvann de som ett alternativ. är väldigt dålig på detta, men vad ska man köra för nätverks disk och router för att få det o funka med ps3 utan ha datorn igång?? kan man få apple tv och ps3 att hämta filmer från samma nätverks disk??
Postad 02 March 2008 - 13:54
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
Tråkigt, kändes som man fick mycket i capsulen men då försvann de som ett alternativ. är väldigt dålig på detta, men vad ska man köra för nätverks disk och router för att få det o funka med ps3 utan ha datorn igång?? kan man få apple tv och ps3 att hämta filmer från samma nätverks disk??
Du kanske borde fundera på en mer klassisk NAS-uppsättning i ditt lokala nätverk istället för en kombinerad router och hårddisk som t.ex time-capsule..
Postad 02 March 2008 - 20:31
stomper
-
stomper
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Så här gör jag för att strömma .mkv till PS3 från mac:
1. Konvertera .mkv till .vob med mkv2vob ( http://forum.doom9.o...ad.php?t=131782) i Windows (VMWare Fusion).
2. Strömma via Twonky Media.
Dessvärre måste man alltså in i Windows och koda om containern, men det tar bara några minuter och påverkar inte kvaliteten.
Har också Medialink och den är kanon! Vet dock inte om den stödjer .vob. Har man en Linux-baserad NAS kör man lämpligen Twonky på den, hur smidigt som helst.
Postad 03 March 2008 - 01:00
molge
-
molge
-
Rookie
-
1 inlägg
Hej.
har problem med medialink
startar de o trycker på start men inget kommer upp på ps3an.. jag är ny ps3användare. och väljer sökmedia server och inget kommer upp .. vene om de kan vara något med nätverket eller så men när jag testar anslutningen på ps3an så funkar UPNP anslutning står de iaf.. vene hur jag ska gå till väga hoppas någon kan hjälpa mig
Postad 03 March 2008 - 16:01
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
Så här gör jag för att strömma .mkv till PS3 från mac:
1. Konvertera .mkv till .vob med mkv2vob (http://forum.doom9.o...ad.php?t=131782) i Windows (VMWare Fusion). 2. Strömma via Twonky Media.
Dessvärre måste man alltså in i Windows och koda om containern, men det tar bara några minuter och påverkar inte kvaliteten.
Har också Medialink och den är kanon! Vet dock inte om den stödjer .vob. Har man en Linux-baserad NAS kör man lämpligen Twonky på den, hur smidigt som helst.
Jag följde en annan guide för att göra om .mkv ... men det var mkv till mp4. funkade inte alls att spela upp från PS3an samt att det var något problem med .mp4 att spela upp AAC ljud i 5.1 ..... klarar bara 2.0 tror jag. http://blog.kifr.net...h-your-mac.htmlKlarar inte Medialink mp4 eller? PS3an ska ju klara av det.. förstår inte vad problemet är. Synd att det inte finns en vettig mkv till vob för macen. Jag körde även mkv2vob på pc innan jag fick min Mac. Där är problemet att man inte kan välja vilket ljudspår som man konverterar om (t.ex om det finns två språk). Sen så äre ju asmeckigt att få sub att funka öht med PS3 och transcode, både på pc samt mac. Börjar släppa tankarna helt och rikta in mig på en TViX tills det kommer något officiellt hack till PS3 som gör att man kan köra en fullfjädrad PS3 Media Center som klarar av mkv och 1080p problemfritt. Dream on. Som att det kommer hända  Synd att PS3an inte är utvecklad av Microsoft, då hade den varit upplåst redan =)
Postad 03 March 2008 - 21:01
stomper
-
stomper
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Senaste versionen av mkv2vob har fått lite parametrar man kan ställa in, bla vilket språk och vilken undertext som ska användas som förvalt, men jag förstår vad du menar: vore trevligt om någon begåvad snickare kunde pussla till en bra mac-app som gör detta, så man slapp Win. Men tills vidare tycker jag det funkar helt ok. Synd bara att Medialink inte stödjer .vob, vilket EyeConnect gör, eftersom den är mer prisvärd än Elgatos produkt.
Postad 04 March 2008 - 11:35
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
Senaste versionen av mkv2vob har fått lite parametrar man kan ställa in, bla vilket språk och vilken undertext som ska användas som förvalt, men jag förstår vad du menar: vore trevligt om någon begåvad snickare kunde pussla till en bra mac-app som gör detta, så man slapp Win. Men tills vidare tycker jag det funkar helt ok. Synd bara att Medialink inte stödjer .vob, vilket EyeConnect gör, eftersom den är mer prisvärd än Elgatos produkt.
Kan man göra om vanliga DVDer till .vob också? Är det Handbrake som gör det eller? Antingen vob eller iso.. helst båda alternativen så får man välja....
Postad 04 March 2008 - 11:47
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
Kan man göra om vanliga DVDer till .vob också? Är det Handbrake som gör det eller? Antingen vob eller iso.. helst båda alternativen så får man välja....
Handbrake rippar en DVD till mpeg4. Använder du tex Mactheripper så får du ju ner hela dvd-skivan till hårddisken, i form av vob filer iom att det är vob-filer som ligger på en DVD. Vill du göra en image av katalogen du fick ut från mactheripper så fungerar väl Disk utility alldeles utmärkt.
Postad 04 March 2008 - 13:10
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
Kan man göra om vanliga DVDer till .vob också? Är det Handbrake som gör det eller? Antingen vob eller iso.. helst båda alternativen så får man välja.... Handbrake rippar en DVD till mpeg4. Använder du tex Mactheripper så får du ju ner hela dvd-skivan till hårddisken, i form av vob filer iom att det är vob-filer som ligger på en DVD. Vill du göra en image av katalogen du fick ut från mactheripper så fungerar väl Disk utility alldeles utmärkt.
Yes. Tack. Men då får jag oftast fler än en .vob fil va? Eller är hela filmen på en .vob?
Redigerat av shuriken, 04 March 2008 - 13:10.
Postad 04 March 2008 - 13:16
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
Yes. Tack.
Men då får jag oftast fler än en .vob fil va? Eller är hela filmen på en .vob?
Nej du får vob-filer om storleken ~1GB. Kan verkligen rekommendera Handbrake och VisualHUB. Två program jag inte vill vara utan. Det sistnämnda har till och med XGrid integrerat vilket snabbar upp transcodingen om man har flera datorer (macar).
Redigerat av Phindus, 04 March 2008 - 13:16.
Postad 04 March 2008 - 14:40
anasazi
-
anasazi
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
själv har jag inte hittat något bra program till mac, utan jag kör parallels desktop med windows xp. där kör jag programmet Gotsent som byter container; från mkv till mp4, på bara några minuter. nästan alla mkv filer jag har testat funkar klockrent med PS3. 5.1 ljud funkar perfekt och är det en fill med aac ljud så konvertera den om det till ac3. Här finns programmet: http://sentry23.googlepages.com/Det enda nackdelen är ju att man måste köra med någon emulator men jag tycker det funkar hur fint som helst. Testa!
Postad 04 March 2008 - 15:54
stomper
-
stomper
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Klarar interna hårddisken på PS3 att hantera mpeg4-filer större än 4 GB eller är man hänvisad till streaming då? Fördelen med att göra en .vob istället är ju att du kan välja själv om du vill streama eller kopiera till PS3, oavsett filstorlek. Dessutom är mkv2vob otroligt snabbt i sin senaste version, tog inte mer än 3-4 minuter att muxa om en 5 GB stor .mkv (under Fusion, vill säga, vet inte om det går fortare eller saktare under Parallels), och väldigt enkelt att använda. Men smaken är ju som bekant en tudelad sensation...
Om vi pratar NAS så kör jag Qnap TS-109 Pro med Twonky förinstallerat, funkar otroligt bra. Betydligt bättre prestanda vid streaming jämfört med Medialink på en fyrkärnig Mac Pro med massor av minne och snabba hårddiskar, trots att hårdvaran i NAS:en är mycket blygsam i jämförelse. Så jag antar att Medialink har en bit kvar vad gäller optimering, som det är nu är den bara riktigt användbar som iTunes- och iPhoto-server. Å andra sidan gör den det väldigt bra, så jag tänker inte gnälla alltför mycket.
Redigerat av stomper, 04 March 2008 - 16:07.
Postad 04 March 2008 - 20:43
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
Alltså, there's always a way. Men det är för bökigt och jag vill inte köra windows på Macen...
Jag ska nog satsa på en TViX...
Redigerat av shuriken, 04 March 2008 - 20:47.
Postad 19 May 2008 - 18:16
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
Förresten, jag lagrar massor på min Time Capsule och delar ut den mappen på time capsule med MediaLink ... kommer åt allting.
Nu behöver jag bara ett program som kan bränna in subs på mkv för Mac OS X.
Postad 06 November 2008 - 01:42
Aggro
-
Aggro
-
Amatör
-
-
68 inlägg
Förresten, jag lagrar massor på min Time Capsule och delar ut den mappen på time capsule med MediaLink ... kommer åt allting.
Nu behöver jag bara ett program som kan bränna in subs på mkv för Mac OS X.
Du kan muxa in .srt-filer i .mkv med mkvmerge? http://www.bunkus.or...ads.html#macosx *R Lastgammal tråd såg jag nu. Ursäktar.
Redigerat av Aggro, 06 November 2008 - 01:52.
Postad 06 November 2008 - 09:09
jonatannn
-
jonatannn
-
Användare
-
-
188 inlägg
Testade att dela ut en dvd skiva via min MacBook Pro till PS3:an via medialink. Det jag tappade då var undertexten. Någon som har en lösning på detta? Slippa dra en kabel från datorn till tv:n när man ska se en film som ligger på en skivabild...
Postad 07 November 2008 - 14:49
klippo
-
klippo
-
Användare
-
-
206 inlägg
Har testat de flesta om inte alla mjukvaror till mac för att hitta ngt bra.. inget funkar lika bra som tex tversity eller liknande
Postad 07 November 2008 - 15:04
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
Någon som vet om Tversity fungerar i Crossover?
Postad 13 November 2008 - 16:38
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
Du kan muxa in .srt-filer i .mkv med mkvmerge? http://www.bunkus.or...ads.html#macosx
*R Lastgammal tråd såg jag nu. Ursäktar.
Hmm, vad menar du? Har du provat det och det funkar bra?!
Postad 15 December 2008 - 15:13
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
Inte riktigt goda nyheter för oss Mac-användare, men en portning borde vara på sin plats och då är det bannemej grymt goda nyheter http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Postad 15 December 2008 - 17:14
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
Lite OT men jag skulle vilja ha en Spotify Client i XMB, fan vad perfekt det hade varit att automatiskt logga in på sitt Spotify-konto och köra det i sin PS3
Postad 20 January 2009 - 22:52
Tynell
-
Tynell
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Inte riktigt goda nyheter för oss Mac-användare, men en portning borde vara på sin plats och då är det bannemej grymt goda nyheter 
http://ps3mediaserver.blogspot.com/
...och nu finns det en OSX version, laddade ner idag och den funkar fin-fint kan jag meddela :-) Har inte testat nått HD-material än, tror knappast mitt nätverk (11g) orkar med det ändå iofs. men "vanliga" divx/musik funkar hur bra som helst. http://code.google.c.../downloads/list
Postad 21 January 2009 - 15:18
chryllo
-
chryllo
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
...och nu finns det en OSX version, laddade ner idag och den funkar fin-fint kan jag meddela :-) Har inte testat nått HD-material än, tror knappast mitt nätverk (11g) orkar med det ändå iofs. men "vanliga" divx/musik funkar hur bra som helst.
http://code.google.c.../downloads/list
När det gäller OSX-versionen har den i dagsläget inte stöd för 10.4 PPC
Postad 21 January 2009 - 15:27
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
...och nu finns det en OSX version, laddade ner idag och den funkar fin-fint kan jag meddela :-) Har inte testat nått HD-material än, tror knappast mitt nätverk (11g) orkar med det ändå iofs. men "vanliga" divx/musik funkar hur bra som helst.
http://code.google.c.../downloads/list
Är det fortfarande samma java server som funnits ute ett tag eller är den nu portad till Cocoa? Testade Java versionen förut men förstod inte hur man stängde av att den inte skulle transcoda allt, annars verkar den ju bra.
Postad 23 January 2009 - 12:43
Tynell
-
Tynell
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Är det fortfarande samma java server som funnits ute ett tag eller är den nu portad till Cocoa? Testade Java versionen förut men förstod inte hur man stängde av att den inte skulle transcoda allt, annars verkar den ju bra.
Den transcodar väl bara om man går in och startar filerna via #TRANSCODE#-mappen...eller har jag missuppfattat nått?
Redigerat av Tynell, 23 January 2009 - 12:43.
Postad 23 January 2009 - 13:39
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
Den transcodar väl bara om man går in och startar filerna via #TRANSCODE#-mappen...eller har jag missuppfattat nått?
Du har säkert rätt, tyckte själva programmet var ganska svårförståeligt. Får testa det igen.
Postad 12 March 2009 - 15:17
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
Bump. Någon som provkört ordentligt med PS3 mediaserver?
Postad 13 March 2009 - 13:55
Unregistered6f7e79ab
-
Unregistered6f7e79ab
-
Amatör
-
-
58 inlägg
PS3 Mediaserver är det ultimata programmet när det gäller allt vad streama heter.
Postad 16 March 2009 - 19:15
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
PS3 Mediaserver är det ultimata programmet när det gäller allt vad streama heter.
Nu har jag provat det också. Subs funkar dessutom… precis när jag har börjat titta på filmer utan subs , haha. Vad gäller streaming så funkar det, men eftersom jag kör trådlöst och PS3:ans wifi verkligen är usel så får jag köra trådat hädanefter. Återkommer – men kan redan nu säga att det är ett sjysstare alternativ än konvertering av filer…
Postad 16 March 2009 - 19:46
jonatannn
-
jonatannn
-
Användare
-
-
188 inlägg
Klarar den att streama .iso .img filer samt .mkv filer?
Postad 16 March 2009 - 20:56
shuriken
-
shuriken
-
Forumräv
-
-
851 inlägg
Klarar den att streama .iso .img filer samt .mkv filer?
inte provat iso eller img. MKV funkar. men tyvärr blev det inte bättre att köra trådad uppkoppling mellan router och PS3. Har min externa hårddisk inkopplad i min Time Capsule och från Time Capsule kör jag ethernet-kabel till PS3an. Samma ###### hackskit som vid trådlös streaming. Blir så ###### trött på ps3:an ibland. Nätverkskapaciteten är verkligen lika med noll. Men självklart så är det endast jag som upplever samma problem med trådad uppkoppling? FYI: Filerna jag spelade upp var allt från en serie på 550 mb i HD till en film på 6 gig (också HD). Det är totalt orelevant hur stora filerna är btw, men bitraten på serien var ganska mkt lägre än filmens. Ändå beter sig båda likadant. Suck.
Postad 16 March 2009 - 21:22
jonatannn
-
jonatannn
-
Användare
-
-
188 inlägg
inte provat iso eller img.
MKV funkar. men tyvärr blev det inte bättre att köra trådad uppkoppling mellan router och PS3. Har min externa hårddisk inkopplad i min Time Capsule och från Time Capsule kör jag ethernet-kabel till PS3an. Samma ###### hackskit som vid trådlös streaming. Blir så ###### trött på ps3:an ibland. Nätverkskapaciteten är verkligen lika med noll.
Men självklart så är det endast jag som upplever samma problem med trådad uppkoppling?
FYI: Filerna jag spelade upp var allt från en serie på 550 mb i HD till en film på 6 gig (också HD). Det är totalt orelevant hur stora filerna är btw, men bitraten på serien var ganska mkt lägre än filmens. Ändå beter sig båda likadant. Suck.
Ok, jag har oxå den setupen men har inte provat detta programmet än, kör medialink. Tyckte det var lite krångligt att ställa in men jag kanske var otålig.. Vill du pm:a mig en bild på hur du har konfiggat programmet så kan jag testa att köra trådat från min TC till PS3:an och se om jag får samma resultat
Redigerat av jonatannn, 16 March 2009 - 21:23.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|