Fick en snabb leverans på butiken och glad i hågen for jag hem för att installera. När jag hade kopplat in hårddisken och skickat in Vista skivan så började jag att undra om allt stod rätt till för det tog en väldigt lång tid innan installationen startade och framför allt så själva installationen tog väldigt lång tid och tillslut så avbröt jag den för att undersöka om något var fel. Hittade inget fel utan startade om installationen.
Efter ett tag så hittade jag "felet" och det var så enkelt som att Jag har missat att titta på den tekniska specen som avslöjar varför det har tagit så lång tid. skrivtiden är 8,7mb/s eller 1,6 mb/s (radom write). Read ligger på 25,5mb/s eller 24.7mb (radom write) enligt tillverkarens hemsida, Anledningen till att jag inte tittade att var att jag har tidigare kört med en I-ram från Gigabyte som har en skriv och läs hastighet som Ferrari. Lyckades att installera XP under 15minuter. Tyvärr så rymmer den bara 4gb vilket är för lite om man ska köra vista.
Installation är nu klar och jag kör vista dock så lyser hårddisk lampan hela tiden och dator är självklart slö.
Det lutar åt att disken får åka tillbaka ill butiken.
Redigerat av Prism, 29 December 2007 - 12:18.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
25 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?