Den 12 november så satt jag på min bärbara data (hp 9540) och surfade lite, efter ett tag så startade jag om den och fick fram ett blått medelnade med massa text när jag startade den. Jag lyckades komma in i felsäkertläge och
köra en systemåterställning men det hjälpte ej.
Så jag bestämde mig att lämmna in den dagen efter.
När jag kom till min lokala onoff butik så berättade jag om problemet för dem, jag hade också en polare med mig som sa attt han trodde det var moderkortet som hade pajat. Men vilket fall så var det inga problem att lämmna den.
Vi fick ett kvitto där det stod när den skulle vara beräknad klar (3 December) och att man skulle få ett sms av dem när den är hemma i den lokala butiken.
Den 4 december ringde jag för att se statusen om den, men dem sa bara att dem ringer upp en när dem vet mer. Men dem ringde aldrig upp.
Jag ringde några dagar senare igen och fick ett svar: Den är klar. Så ###### skönt att höra!
Men veckan gick och jag fick inte ett sms om att den var kommen. Jag ringde till onoff supporten igen (Duktigt sur)
Denna gång sa dem att den inte var klar!, såklart fick jag spel och skällde ut dem, men dem sa att
"vi ser här på datan att ingen har sagt det, eller att det inte stämmer" (eller något i den stilen).
Dem sa att dem skulle ringa upp när dem viste mer om den, men jag fick aldrig ett samtal av dem.
Så jag ringde nu igen den 26 december och fick som svar att den var KLAR! att dem hade bytt moderkort, och att den blivit klar den 21 december. Men nu är det den 30 december och jag kollar fortfarande varje morron efter det sms:et, som ej verkar komma.
Nu är det 2 röda dagar framför mig, men kommer den inte fram mot den 2 Januari 2008 så vet jag inte vad jag kommer att göra. 14 Januari skall jag flytta till barcelona, hoppas jag bara får den innan dess!
FY FAN FÖR ON OFF!
/ Cinema
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
31 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?