Har en budget på 25k.
Samsung F86 brister i 100hz-teknologin som verkar vara mer eller mindre ett skämt på den här apparaten. Misstänker att detta är ett problem som inte kommer att gå att lösa med hjälp av framtida firmware-uppgraderingar.
Toshiba Z3030 verkar brista en del i svärta av vad jag förstått, annars verkar det ju vara mer eller mindre den perfekta LCD:n.
Plasma vill jag inte titta åt, då man aldrig kan vara helt avslappnad. Ungefär "lämnade jag skrivbordet i windows på utan att aktivera skärmsläckaren innan jag gick hemifrån" eller "Oj, nu har jag varit hemifrån för länge, jag pausade ju mitt xbox, måste hem och stänga av".
Någon som vet om det kommer en LCD inom en snar framtid som har perfekt 100hz-funktion, F86-klass på svärtan men ingen "crush", pixelmapping via HDMI, bra färgåtergivning, inga artefakter och fel i form av linjer som scrollar över skärmen (kommer inte ihåg den korrekta benämningen). Jag menar den som skapar den perfekta LCD:n till ett någorlunda vettigt pris kommer ju få fickorna fulla med pengar omgående, den lär ju sälja som smör.
Redigerat av Unregisteredf9a203a1, 31 December 2007 - 13:08.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
66 filmer
3 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?