Tänkte att eftersom ps3 sidan har en sån här lista så kör vi en här med så får vi se om det e samma spel eller om det blir väldigt mycket andra spel än ex. COD4 och assasins creed som kommer komma..
Hade helst vilja haft med både Call of Duty 3 och Rainbow Six Vegas eftersom jag själv spelade dem långt in i våras, men de kom väl ut redan 2006 egentligen.
Men bäst alla kategorier tycker jag iaf att Call of Duty 4: Modern Warfare är!
1: CoD4:MW (framför allt MP)
2: Forza Motorsport 2 (Bara SP)
3: Låter den vara då jag inte funnit något mer spelvärda spel 2007 än de tidigare nämnda!
Redigerat av Unregistered1a5a7d81, 01 January 2008 - 12:54.
alla pratade om att 2007 var xbox 360s år.Ärligt talat så fick inte jag ut mycket av detta år.Vi fick HALO 3 som var en stor besvikelse och sen fick vi mass effect som också var en stor besvikelse.Bioshock tycker jag är otroligt överhypat, ett lite udda FPS skulle jag beskriva bioshock.Näe, nu får vi hoppas att 2008 blir ett bra år med spel som fable 2, gears of war2, Banjo 3, alone in the dark och alan wake kan det inte gå fel.
Började ju spela sent förra året men dessa har gjort störst intryck från 07. GOW och Dead Rising är minnesvärda äldre godingar. Har inte provat Bioshock ännu men sedan råder nog torka tyvärr. Får se fram mot ett fint 08!
Har spelat de flesta nämna spelen, men fps och sport är inte riktigt min genre.
Ska inviga min nya projektor med Assassins Creed så fort projjen kommer i brevlådan, sen får vi väll se om det spelet tar 2:a platsen på min lista! Tror det finns stor risk för det hehe...
2. Mass effect - Det näst bästa digitala rollspelet genom tiderna
3. Halo 3 (online) - Grymt kul och balanserat onlinespel
I övrigt gjorde mig Asscreed lite besviken, och jag har inte ens orkat med de sista uppdragen. The darkness hade jag gärna lagt en röst på, men köpte det aldrig. Får bli ett inköp så fort en "pocketupplaga" säljs.
DDR-mattan var också en uppfriskande fläkt, men säkert mest nytt för mig som aldrig ägt en förra generationens konsol.
I övrigt gjorde mig Asscreed lite besviken, och jag har inte ens orkat med de sista uppdragen.
Känner exakt detsamma.. Riktigt besviken faktiskt. Så mycket snack det har varit om det spelet och sen bevisar det sig inte vara värt några timmar ens.
årets besvikelser:
1. need for speed Prostreet(vem vill köra på bana med gatbilar..Forza finns ju redan)
2.Assassins Creed (samma slag serier om och om igen)
3.att dom inte släppte GTA...
Redigerat av Unregistered29fddce7, 02 January 2008 - 16:56.
I övrigt gjorde mig Asscreed lite besviken, och jag har inte ens orkat med de sista uppdragen.
Känner exakt detsamma.. Riktigt besviken faktiskt. Så mycket snack det har varit om det spelet och sen bevisar det sig inte vara värt några timmar ens.
Assasins Creed är utan tvekan största besvikelsen 2007. Skitspel. Har inte ens orkat spela igenom det. Tröttnade efter 4-5 mord.
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".