|Ebay|Frågor & Svar
33 svar till detta ämne
Postad 06 January 2008 - 17:25
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
Tänkte starta en liten tråd här om allt som berör www.ebay.com , jag har säjlv viljat handla ifrån ebay.com men jag är inte riktig inne i det hela , så jag undrar om det finns någon kunnig person här som kan svara på mina frågor kring det hela?
1. tycker du att det är svårt att handla genom ebay dvs med paypal osv?
2. har du någonsin blivit lurad och i så fall fick du tillbaka pengarna ifrån paypal?
3. Åker man på tull om man handlar ifrån ebay dvs ebay säljerna?
4. kan man verkligen lita på paypal om man bli lurad , och är deras service bra? , jag skickade ett mail för 3 månader sedan och har fotfarande inte fått svar ifrån dem ,
5. Om man blir lurad av en säljare och användersig ut av paypal är det då 100% säkert att man får tillbaka pengarna , och hur bra kontakt ar man med deras kundservice när sådant händer , antar att de inte har någon svensk suport?
vore snällt om du kunde svara på dessa frågor
/ tack
Postad 06 January 2008 - 17:39
Kalekulan
-
Kalekulan
-
Mästare
-
-
2926 inlägg
Jag har inga som helst problem att handla på Ebay.
Jag har blivit lurad när jag köpte ett objekt. Jag kontaktade PayPal när jag inte fått objektet efter en månad, personen svarade heller inte på mejl. PayPal kontaktade honom på alla sätt som gick och till slut skickade han objektet.
Tullen kommer om objektet är stort eller tungt. Jag kan inte säga vilka vikter eller storlekar som gör att man får betala tull.
Ja, du kan verkligen lita på PayPal - ett seriöst företag, ingen tvivel.
Betala alltid genom PayPal så kommer du klara dig galant.
Thomas
Redigerat av Kalekulan, 06 January 2008 - 17:39.
Postad 06 January 2008 - 17:59
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
Jag har inga som helst problem att handla på Ebay. Jag har blivit lurad när jag köpte ett objekt. Jag kontaktade PayPal när jag inte fått objektet efter en månad, personen svarade heller inte på mejl. PayPal kontaktade honom på alla sätt som gick och till slut skickade han objektet. Tullen kommer om objektet är stort eller tungt. Jag kan inte säga vilka vikter eller storlekar som gör att man får betala tull. Ja, du kan verkligen lita på PayPal - ett seriöst företag, ingen tvivel. Betala alltid genom PayPal så kommer du klara dig galant.
Thomas
handlar du ofta genom ebay? och och om det är en seriös säljare ,ungefär hur lång tid brukar det ta tills man får hem allt , hur vet man om säljaren kan skicka til sverige , och är det DHL som gör allt sånt? /Tack
Postad 06 January 2008 - 18:50
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
inte speciellt. funkar fint.
2. har du någonsin blivit lurad och i så fall fick du tillbaka pengarna ifrån paypal?
nah
3. Åker man på tull om man handlar ifrån ebay dvs ebay säljerna?
beror på varifrån du beställer, och hur mycket det är värt. allt över 300kr SKA tullas, men det händer inte allt för ofta. större grejer med mer värde prioriteras.
du vet att dom skickar till sverige om det står "worldwide". gör det inte det är det lätt att slänga iväg ett mail och fråga.
frakttiden är olika. från usa 7-14 dagar generellt sett, från england 3-5 ungefär. och nej, det är inte dhl som tar hand om allt.
Postad 06 January 2008 - 20:49
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2495 inlägg
1. fungerar fint, har aldrig haft några problem, ~15 köp
2. Nej, aldrig lurad (hittils)
3. Har hänt mig en gång, beror på belopp och storlek oftast.
Postad 06 January 2008 - 20:58
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Nej! Har gjort 30+ köp. Bara för att du handlar på ebay så behöver du inte använda dig av paypal, flera säljare erbjuder alternativa belalningsmedel. 2. har du någonsin blivit lurad och i så fall fick du tillbaka pengarna ifrån paypal?
Nej, aldrig blivit "blåst". Gäller att vara lite uppmärksam och "känna efter", känns det inte helt 100 så är det antagligen inte det. 3. Åker man på tull om man handlar ifrån ebay dvs ebay säljerna?
Beror på flera saker. Tex. var varan som man skall köpa finns någonstans, bara för att det är ebay.com så behöver det inte vara USA. Har flera ggr handlat saker som varit listade på .com men funnits i bla. uk, östsataterna och asien. Vad man kan göra om man tex. handlar av privatpersoner är att be dem skicka som gift och märka ned värdet, märka som "warranty exchange" eller något annat fyndigt. 4. kan man verkligen lita på paypal om man bli lurad , och är deras service bra? , jag skickade ett mail för 3 månader sedan och har fotfarande inte fått svar ifrån dem ,
Paypal kan man lita på, jag har mailat ett flertal ggr och alltid fått ett svar (checka vilken mail du skickar till). Därimot så får man titt som tätt mail som "verkar" vara från PayPal men som bara är scam/phising men låter man sunt förnuft råda så är det inga probs. 5. Om man blir lurad av en säljare och användersig ut av paypal är det då 100% säkert att man får tillbaka pengarna , och hur bra kontakt ar man med deras kundservice när sådant händer , antar att de inte har någon svensk suport?
Ingen aning, har aldrig behövt bekymra mig om det.
Redigerat av lobo, 06 January 2008 - 21:00.
Postad 07 January 2008 - 00:22
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
1. tycker du att det är svårt att handla genom ebay dvs med paypal osv? Nej! Har gjort 30+ köp. Bara för att du handlar på ebay så behöver du inte använda dig av paypal, flera säljare erbjuder alternativa belalningsmedel.
2. har du någonsin blivit lurad och i så fall fick du tillbaka pengarna ifrån paypal? Nej, aldrig blivit "blåst". Gäller att vara lite uppmärksam och "känna efter", känns det inte helt 100 så är det antagligen inte det.
3. Åker man på tull om man handlar ifrån ebay dvs ebay säljerna? Beror på flera saker. Tex. var varan som man skall köpa finns någonstans, bara för att det är ebay.com så behöver det inte vara USA. Har flera ggr handlat saker som varit listade på .com men funnits i bla. uk, östsataterna och asien. Vad man kan göra om man tex. handlar av privatpersoner är att be dem skicka som gift och märka ned värdet, märka som "warranty exchange" eller något annat fyndigt.
4. kan man verkligen lita på paypal om man bli lurad , och är deras service bra? , jag skickade ett mail för 3 månader sedan och har fotfarande inte fått svar ifrån dem , Paypal kan man lita på, jag har mailat ett flertal ggr och alltid fått ett svar (checka vilken mail du skickar till). Därimot så får man titt som tätt mail som "verkar" vara från PayPal men som bara är scam/phising men låter man sunt förnuft råda så är det inga probs.
5. Om man blir lurad av en säljare och användersig ut av paypal är det då 100% säkert att man får tillbaka pengarna , och hur bra kontakt ar man med deras kundservice när sådant händer , antar att de inte har någon svensk suport? Ingen aning, har aldrig behövt bekymra mig om det.
Vad menar du med att det finns olika betalnings metoder? och finns det något där man betalar när man hämtar ut eller vilken använder du dig av?
Postad 07 January 2008 - 00:45
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
brukar du åka till usa/england/wherever och hämta dina prylar? tycker jag verkar lagom dyrare än att bara betala för frakten
du kan skicka pengarna i kuvert
tror man kan föra över via bank
man kan nog använda sig av nån överföringstjänst (minns inte namnet på dom dock, dom suger vad jag förstått iallafall)
Postad 07 January 2008 - 02:54
Unregisterede10e9503
-
Unregisterede10e9503
-
Mästare
-
-
3928 inlägg
1. tycker du att det är svårt att handla genom ebay dvs med paypal osv? 2. har du någonsin blivit lurad och i så fall fick du tillbaka pengarna ifrån paypal? 3. Åker man på tull om man handlar ifrån ebay dvs ebay säljerna? 4. kan man verkligen lita på paypal om man bli lurad , och är deras service bra? , jag skickade ett mail för 3 månader sedan och har fotfarande inte fått svar ifrån dem , 5. Om man blir lurad av en säljare och användersig ut av paypal är det då 100% säkert att man får tillbaka pengarna , och hur bra kontakt ar man med deras kundservice när sådant händer , antar att de inte har någon svensk suport?
1. Nix. Lätt som en plätt. 2. Nix. Och jag har ändå 277 i omdöme där och har handlat närmare 450 saker där. Bara man är försiktig och kollar in omdömet så brukar det gå bra. 3. Beror på. Inom EU är det ingen tull. Överallt annars är det det, eller ska vara iaf, men det är inte ofta man åker på det. Jag har inte betalat tull en enda gång och jag har ropat in ganska många saker från Usa, Australien, Asien bland annat. 400:- får du handla för på e-bay utan att tulla för det (tullverket har upplyst mig om det).
Postad 07 January 2008 - 16:09
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Vad menar du med att det finns olika betalnings metoder? och finns det något där man betalar när man hämtar ut eller vilken använder du dig av?
Menar bara att man kan betala med kreditkort, "wiretransfer" eller andra tjänster som liknar PayPal. Själv använder jag PayPal för handel via Ebay och kreditkort för handel från andra butiker i tex. USA.
Postad 07 January 2008 - 16:31
endumen
-
endumen
-
Forumräv
-
-
543 inlägg
Tänkte starta en liten tråd här om allt som berör www.ebay.com , jag har säjlv viljat handla ifrån ebay.com men jag är inte riktig inne i det hela , så jag undrar om det finns någon kunnig person här som kan svara på mina frågor kring det hela?
1. tycker du att det är svårt att handla genom ebay dvs med paypal osv? 2. har du någonsin blivit lurad och i så fall fick du tillbaka pengarna ifrån paypal?
/ tack
1. lätt som en plätt! Handlat 20+ gånger, brukar shoppa för mellan 100-600:- En gång handlade jag dock för 10000:- Surt när skatten kom bara! 2. Jag har blivit lurad en gång, anmälde det till paypal och 3-4 veckor senare hade jag mina pengar på kontot igen från Paypal. Finns INGEN anledning till att inte använda Paypal. Hur bra som helst!
Redigerat av endumen, 07 January 2008 - 16:32.
Postad 07 January 2008 - 16:37
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Handlar man från en privatperson så brukar väl knappast paketen fastna i tullen och man kan ju alltid be säljaren skriva ner värdet om han/hon ska ha med det på några papper...
Postad 08 January 2008 - 20:26
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
Handlar man från en privatperson så brukar väl knappast paketen fastna i tullen och man kan ju alltid be säljaren skriva ner värdet om han/hon ska ha med det på några papper...
Jo jag tänkte också på det , för tullen kan inte veta hur mycket jag har köpt produkten för osv , men varför måste jag regga mitt kontonummer till EBAY? är det inte bara paypal som behöver det? har en till fråga? hur vet man om de kan skicka till sverige , jag har haft tur några gånger och sett att några har internationel/worldwide shipping , men endasr sett det några fåtal gånger , eller är det bara att fråga de om du vill/kan också ?
Redigerat av dellblom, 08 January 2008 - 20:30.
Postad 08 January 2008 - 20:32
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Jo jag tänkte också på det , för tullen kan inte veta hur mycket jag har köpt produkten för osv , men varför måste jag regga mitt kontonummer till EBAY? är det inte bara paypal som behöver det?
Fast säljaren har en skyldighet att skriva ut värdet på innehållet på fraktsedeln, sen om han/hon gör det och gör det sanningsenligt är en annan sak  . Det enda jag kan tänka mig skulle strula om det inte står "rätt" värde på försändelsen är om paketet skulle komma bort eller nåt och det blir en fråga om ersättning. Lite svårt att få loss full ersättning för ett paket som har ett deklarerat värde på typ 200s pänn men det verkliga värdet är 2000 spänn. Fast den chansningen tar jag gärna....
Postad 09 January 2008 - 15:54
dellblom
-
dellblom
-
Användare
-
-
144 inlägg
Jo jag tänkte också på det , för tullen kan inte veta hur mycket jag har köpt produkten för osv , men varför måste jag regga mitt kontonummer till EBAY? är det inte bara paypal som behöver det?
Fast säljaren har en skyldighet att skriva ut värdet på innehållet på fraktsedeln, sen om han/hon gör det och gör det sanningsenligt är en annan sak . Det enda jag kan tänka mig skulle strula om det inte står "rätt" värde på försändelsen är om paketet skulle komma bort eller nåt och det blir en fråga om ersättning. Lite svårt att få loss full ersättning för ett paket som har ett deklarerat värde på typ 200s pänn men det verkliga värdet är 2000 spänn. Fast den chansningen tar jag gärna....
hur vet man om de kan skicka till sverige , jag har haft tur några gånger och sett att några har internationel/worldwide shipping , men endasr sett det några fåtal gånger , eller är det bara att fråga de om du vill/kan också ? och varför måste man regga sitt kontonummer till EBAY, det är väl bara paypal man gör det till?
Postad 10 January 2008 - 21:23
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
som jag skrev tidigare, står det inte att dom skickar worldwide är det lätt att skicka iväg ett meddelande till dom och fråga om dom kan göra det ändå. många har inga problem med att göra det.
ebay äger paypal.
Postad 23 January 2008 - 05:53
Tiny Turtle
-
Tiny Turtle
-
Veteran
-
-
1869 inlägg
Ett tips är att inte koppla PayPal till lönekontot - om motparten på eBay klagar hos PayPal så kan de frysa ditt konto. Bättre att ha ett separat konto och fylla på vid behov. Det finns en hel del hemsidor i stil med www.paypalsucks.com.
Även om säljaren inte skriver ut att de skickar till Sverige så går det väldigt ofta ändå om man bara frågar artigt. Självklart skadar det inte om man har lite positiv feedback förstås.
Tullrisken ökar också om försändelsen skickas "insured" (typ rekommenderat) - kan vara värt att överväga.
På brittiska eBay (www.ebay.co.uk) och till viss del på australiska (www.ebay.com.au) finns det en hel del billig elektronik från Hong Kong och övriga asien. Mycket är skit och piratkopior, men det är prissatt därefter. eBay Hong Kong (www.ebay.com.hk) finns även i en Engelsk version (knapp på förstasidan) där man kan göra fynd. Utbytet mellan de olika eBay-sidorna är inte hundraprocentigt så det lönar sig att kika på flera ställen. En taktik som en del asiatiska säljare kör med är att erbjuda varan för en spottstyver, ha frakten riktigt billig och sedan när du köpt den upptäcker du att det är obligatoriskt med en "insured" försändelse och där kostar det multum.
Jättespännande kan det också bli om man skriver in decimalpriser på det numeriska tangentbordet - jag har en gång lagt ett maxbud på 12000 spänn för att jag skrev in budet typ som 110,50 istället för 110.50 och sedan snabbt klickade på "Bekräfta bud". Det gick dock att dra tillbaka budet efter lite dribbel.
Postad 23 January 2008 - 12:37
dealerovski
-
dealerovski
-
Forumräv
-
-
883 inlägg
Jag tillhör dom som avskyr ebay men ändå tacksam att det finns till om man inte hittar det man söker nån annanstans.
Jag har nästan alltid fått halv defekta eller måndags exemplar när jag handlat från ebay.
Ett exempel. Köpte ett nokia headset på ebay för halva priset. Självklart är det inte orginal och går sönder efter 2 veckor. (då menar jag inte att orginalet är mkt bättre, skit kvalitet
berätelserna om flera köp kan fortsätta på det sättet.
Sony CD walkman - defekt
Cyckel Lampa - dålig kvalite och kort livstid.
FM sändare - batteri ätare, kort drift tid.
PDA fickdator - trasig
otydlig beskrivning på vissa auktioner
överdriven frakt kostnad
Har även gjort lite mer lyckade affärer men oftast är det inte så.
Postad 21 March 2008 - 12:19
Spoilern
-
Spoilern
-
Amatör
-
-
68 inlägg
Beställde en CD-spelare från ebay i England. Betalde den 7 mars, den ska vara skickad 11 mars. Jag undrar om någon varit med om typ 2 veckors leveranstid? Kanske inte är något ovanligt? Ska väl inte fastna i någon tull när det är från England? (EU)
Postad 21 March 2008 - 12:48
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
11 mars, lite mer än en vecka då alltså. 7 arbetsdagar. än så länge tror jag inte du behöver oroa dig.
Postad 10 April 2008 - 18:52
Unregisteredbd85427c
-
Unregisteredbd85427c
-
Användare
-
-
178 inlägg
Skulle ställa en fråga till säljare på ebay, men när jag ställer frågan så står det att jag måste verifiera mitt visa-kort för att få ställa frågan... Varför är det så???? Känns ju skitskumt
Postad 11 April 2008 - 07:42
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
weird, kan jag inte minnas att jag behövt göra =S
det var ingen konstig länk från ditt mail eller nåt sånt va?
Postad 13 April 2008 - 16:42
Unregisteredbd85427c
-
Unregisteredbd85427c
-
Användare
-
-
178 inlägg
weird, kan jag inte minnas att jag behövt göra =S det var ingen konstig länk från ditt mail eller nåt sånt va?
Nä det var inget sånt, de t stog att jag var tvungen att verifiera mitt visakort för att kunna gå vidare. jag stälde alltså en fråga, men efter att jag ställde frågan så stog det att för att gå vidare så måste jag verifiera kortet, när jag avbröt åtgärden så avbröts även min fråga...
Postad 18 April 2008 - 07:07
Unregisteredb8bb5cfd
-
Unregisteredb8bb5cfd
-
Lärjunge
-
-
371 inlägg
1. Nix. Lätt som en plätt. 2. Nix. Och jag har ändå 277 i omdöme där och har handlat närmare 450 saker där. Bara man är försiktig och kollar in omdömet så brukar det gå bra. 3. Beror på. Inom EU är det ingen tull. Överallt annars är det det, eller ska vara iaf, men det är inte ofta man åker på det. Jag har inte betalat tull en enda gång och jag har ropat in ganska många saker från Usa, Australien, Asien bland annat. 400:- får du handla för på e-bay utan att tulla för det (tullverket har upplyst mig om det).
När du skriveratt du inte behöver tulla för saker under 400 är det då att du slipper tullavgiften eller behöver man inte skatta på det heller?
Postad 04 May 2008 - 09:31
Unregistered00b32263
-
Unregistered00b32263
-
Användare
-
-
201 inlägg
Hur funkar det med att betala in frakt kostnaden? Kommer betala genom paypal om jag vinner, räknar den med fraktkostnaden i priset automatiskt när jag betalar där då?
Postad 04 May 2008 - 12:41
Berggren
-
Berggren
-
I Am The God Of Hellfire
-
-
3967 inlägg
Ja, frakten kommer att komma till på priset.
Fraktkostnaden bör du veta innan du budar så att inte en eventuell fraktkostnad kommer att kosta mer än vad du tjänar på att köpa varan i Sverige.
Dock så kommer eventuell tull och moms att betalas i efterhand, det beror ju på om den fastnar i tullen eller ej.
Postad 04 May 2008 - 15:49
Unregistered00b32263
-
Unregistered00b32263
-
Användare
-
-
201 inlägg
Ja, frakten kommer att komma till på priset. Fraktkostnaden bör du veta innan du budar så att inte en eventuell fraktkostnad kommer att kosta mer än vad du tjänar på att köpa varan i Sverige. Dock så kommer eventuell tull och moms att betalas i efterhand, det beror ju på om den fastnar i tullen eller ej.
Tackar, får se om man får hem det vinnande budet nu då!
Postad 06 May 2008 - 07:11
Unregistered63a53ac6
-
Unregistered63a53ac6
-
Beroende
-
-
1180 inlägg
Skulle ställa en fråga till säljare på ebay, men när jag ställer frågan så står det att jag måste verifiera mitt visa-kort för att få ställa frågan... Varför är det så???? Känns ju skitskumt
Du måste bevisa att du är du helt enkelt. Helt normalt och inget att oroa sig över.
Postad 21 May 2008 - 16:43
Rasmuzz
-
Rasmuzz
-
Amatör
-
-
61 inlägg
Tja! Har beställt en IPHONE på ebay och fört över pengarna via paypal. Säljaren har dragit pengarna från paypal. Jag genomförde köpet den 10 Maj. Sedan dess har jag försökt kontakta säljaren med 7 mail. Inga svar över huvud taget. Denna säljare är en "power seller" med (enligt va jag tyckte då) bra feedback. Av över 8000 sålda produkter i år så har endast typ 130 varit missnöjda på något sätt och resterande 7870 mycket nöjda. Mygeneralproducts heter säljaren, Se länk för feedback. http://feedback.ebay...P:feedback:3:usTar väl typ 2 till 3 veckor har jag förstått att få en grej över atlanten. Ska jag vänta 3 veckor innan jag ger honom "negativ feedback" och gör en dispute på paypal, eller ska jag göra det redan nu? (Det har nu gått 11 dagar och inte ett dyft till svar) Jag börjar bli riktigt orolig. En sak jag har noterat i den "nya feedbacken" är att andra som köpt iphone av honom under samma tidsperiod som mig också har problem. (Mycket tankar går i mitt huvud och Börjar fundera om det har något med att iphone tagit slut på apples lager att göra..) Tror ni jag behöver vara orolig för att inte få tillbaka pengarna från paypal ifall han har blåst mig? 3000 kr handlar det om. Tacksam för svar om vad ni tror! Vad skulle ni gjort?!
Postad 22 May 2008 - 07:57
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
jag tror inte du behöver oroa dig än. om du inte har fått produkten inom din tid, och kanske nån dag mer, och du inte har fått tag på honom, då är det bara att anmäla till paypal. och dom hjälper väl förhoppningsvis.
Postad 22 May 2008 - 11:03
Unregisterede10e9503
-
Unregisterede10e9503
-
Mästare
-
-
3928 inlägg
När du skriveratt du inte behöver tulla för saker under 400 är det då att du slipper tullavgiften eller behöver man inte skatta på det heller?
Jag har då aldrig betalat mer än det jag gett för varan+frakt. En viss skatt antar jag ingår i priset oavsett, dock med den skattesats som gäller i rådande land. Men jag har aldrig betalat någon skatt utöver det.
Postad 23 May 2008 - 16:43
Explorer45
-
Explorer45
-
Guru
-
-
4558 inlägg
Har än så länge gjort två lyckade köp via ebay. Varorna var exakt som utlovade och allt gick bra. Det enda jag nu har strul med är av en säljare som jag länge hade kontakt med angående hembio skyltar.. Jag köpte det utanför ebay (dock med paypal) och han skickade sedan varorna. Det skulle ta 1-3 veckor och det har nu gått 3 veckor och 1 dag. Börjar nu bli lite smått orolig.. Säljaren med namnet signman200 har 1806 poäng och 98,4% i feedback. Vad tror ni, är paketet bara försenat eller har jag blivit blåst på grejjerna? La ett mail till honom för två dagar sen och har fortfarande inte fått svar (han brukar dock vara rätt seg på mail). Finns det någon chans att i så fall få tillbaka pengarna även om köpet skedde utanför ebay, då jag använde paypal?
Postad 23 May 2008 - 22:55
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
finns kanske en chans, men den är nog ganska liten.
vet inte om dom tar sig an såna fall utanför ebay =/
Postad 25 May 2008 - 11:00
Explorer45
-
Explorer45
-
Guru
-
-
4558 inlägg
finns kanske en chans, men den är nog ganska liten. vet inte om dom tar sig an såna fall utanför ebay =/
Fick iaf svar från honom igår. Han skrev att han hade varit väldigt sjuk och därför inte kunnat svara tidigare. Han bad mig även att vänta ytterligare några dagar då internationell shipping kan krångla ibland.. Det ger ju en lite hopp iaf då han svarade. Får väl se om den dyker upp snart..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Köp & Sälj
-
→
Butiker & Import
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|