hade an acer htpc som nätagget pajja på så jag fick pengarna tebake efter 1- 1/2 år användande:)
köpte ett ps3 60 gigare tänkte att den kunde klara mina behov... men jag tycker den suger.. låter högt och strular med format klarar divx nu men inte xvid.. ska ju funka att streama via visaa program som tranccodar filerna till ps3 format men jag har inte lyckat få dessa programm att funka.. läst som fan i forum men blir bara knäpp så ps3 sa ut o en ok htpc in:)
användnings områden
1. musik ( kan man idag spela mp3or ur en htpc utan att använda tvn som display o ha goda orienteringsmöjligheter? typ som en ipod??)
2. film ( har en full hd lcd samsung vill klara av full hd och vore kanon med hdmi utgång/ har även en projektor men den e analog och då måste den matas med hällst komponet) jag använder en pioner förstärkare som bildväxlare,2 hdmi in en ut)
3. lite surf / typ tanka hem o hitta torrents
4. tyst!!!!!!......
5. inget spel(spelar på annan pc)
6. utseende =2 alternativ 1 assnygg htpc får glänsa 2 htpc gömd i stereo bänk=billigt o bra??
7. tv??? ?? ?in o ut??? osäker på mitt ebhov av detta.. skippar tv funktionen om det blir för dyrt?
stort tack i förhand alla goa forum rävar!
Sökningen pågår
Avancerad sökning
16 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?