Har sen tidigare en ramspänd 88" Kingpin men i och med att jag uppgraderade från TW600 till AE2000 har jag ledsnat på "glitterhinnan" på Kingpinen och det är dags att även uppgradera duken. Förutsättningarna i min hembio är total ljuskontroll (mörkt tak och mörka draperier på väggarna, inget ljusinsläpp), projektorn sitter vid bakväggen ca 4,5m från duk. Jag klarar tyvärr endast 88" med 8cm ram eller 90" med 5cm ram pga bredden på rummet som är hyfsat långsmalt kan man säga.
Euroscreen Frame Vision Light Vel-Tex på 90" såg ut att passa bra utifrån förutsättningarna och ligger ok i pris, frågan är bara hur den är som duk och om den passar mitt rum och ae2000. Någon som har erfarenhet av den eller har en teoretisk åsikt? Tips på andra dukar passande förutsättningarna i prisnivå kring 5-10k tas gärna emot också. Någon som till exempel har koll på rambredden på Adeo Plano?
Euroscreen Frame Vision Light Vel-Tex på 90" såg ut att passa bra utifrån förutsättningarna och ligger ok i pris, frågan är bara hur den är som duk och om den passar mitt rum och ae2000. Någon som har erfarenhet av den eller har en teoretisk åsikt? Tips på andra dukar passande förutsättningarna i prisnivå kring 5-10k tas gärna emot också. Någon som till exempel har koll på rambredden på Adeo Plano?
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?