Är det någon här som har någon erfarenhet av denna förstärkaren eller känner till någon liknande försärkare?
Postad 09 January 2008 - 08:28
Jag har blivit intresserad av den gamla förstärkaren Musical Fidelity A1. Effekten i Class A är låg men jag tror att den räcker för mig.
Är det någon här som har någon erfarenhet av denna förstärkaren eller känner till någon liknande försärkare?
Postad 26 February 2008 - 19:08
Om du fortfarande är på jakt så kanske denna nyhet kan vara av intresse 
Musical Fidelity A1 - En 80-talsklassiker pånyttfödd!
Musical Fidelity A1 - En 80-talsklassiker pånyttfödd!
Redigerat av Tomas_D700, 01 March 2008 - 01:23.
Postad 26 February 2008 - 19:22
Ditt intresse är väl riktad. Kraften räcker till för de flesta. Skinnar 2x100w sony hemmabio utan att ens bli ljummen. Bang for the buck skulle kag vilja säga. Jag har det separerade för so slutsteget i serien. P172 och p140x och de lirar musik.
Postad 01 January 2009 - 18:48
Hej! Ny här på forumet!
Är du intresserad av MF a1 och har en på gång så köp den direkt.
Jag har haft min a1x cirka ett år och det finns nog inte mycket som slår den musikaliskt men så är den också tillverkad av rörgurus. Har precis kört Pink Floyd The Wall (vinyl så klart)på min proton 1150a och sedan skiftat över till a1x och jag kan bara säga att a1x slår ut protonen med all säkerhet.
Mvh
bula44MF a1M
Är du intresserad av MF a1 och har en på gång så köp den direkt.
Jag har haft min a1x cirka ett år och det finns nog inte mycket som slår den musikaliskt men så är den också tillverkad av rörgurus. Har precis kört Pink Floyd The Wall (vinyl så klart)på min proton 1150a och sedan skiftat över till a1x och jag kan bara säga att a1x slår ut protonen med all säkerhet.
Mvh
bula44MF a1M
Postad 22 July 2009 - 14:07
Sparkar liv i tråden igen..
Någon som vet lämpliga golvhögtalare till denna förstärkare.
Pratade med fyndbörsen om använda xtz 99.36 och dem sade att det inte skulle vara några problem.
Andra förslag?
Någon borde väl veta ett par golvare som passar till en välljudande men ganska klen förstärkare...
Någon som vet lämpliga golvhögtalare till denna förstärkare.
Pratade med fyndbörsen om använda xtz 99.36 och dem sade att det inte skulle vara några problem.
Andra förslag?
Någon borde väl veta ett par golvare som passar till en välljudande men ganska klen förstärkare...
Redigerat av ericmoberg86, 27 July 2009 - 18:22.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 filmer
360 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?